Het Vatikaan zit er niet bij.
Beetje absurd eigenlijk, want New World Order en haar pyramide komt van de afbeelding op de Amerikaanse Dollar. Alwaar het in het Latijn gespeld is, de taal die men spreekt op het Vatikaan. Er zijn 28 Jezuïeten colleges in de USA, John F Kennedy was de eerste Katholieke President, Adam Weishaupt was een Jezuïet. Bill Clinton is opgeleid door de Jezuïeten, voordat ie de Serven ging bombarderen. GeorgeTown regeert Amerika.
Ze zijn blijkbaar nog steeds bang van hertog Alva hier.
Nou, die thread hoef je niet te plaatsen, wat mij betreft.
Ik wilde het slechts op merken om te illustreren hoe ver deze zg. Truth movement eigenlijk verwijderd is van de werkelijke en reële samenzwering die Contra Reformatie heet. Gevolg: “NWO” = onzin en onbegrijpelijk zonder het Concilie van Trente. Inmiddels staat er een Universiteit van de Illuminati in Rome, die is van de Katholieken. De papisten eigenlijk dus… Het is behalve uit de latijnse context, ook nog een een afkorting uit het engels. Rare jongens, die Nederlanders. Brood en spelen, daar vinden ze dit forum geplaatst. Arena’s, circus, hypes. Ik zal Obelix eens bellen misschien, om nederlandse helmpjes te verzamelen. In de voetbal Arena. Ze weten niet wat ze doen. Adolf Hitler is een Rooms Katholiek, maar door al die onzin, onwetendheid vermengt met bewuste desinformatie, vergeet men de bron van de politieke samenzwering te vermelden.
Waarom beginnen mensen eigenlijk een website als deze?
... Ik zal voorzichtig zijn dan. Want als mensen werkelijk wakker worden, en we krijgen een echte Beeldenstorm in de Media, dan komt Alva weer op bezoek. Of Franco, of Adolf Hitler, dat zijn ook Rooms Katholieken. Grappig dat iedereen de feiten zo geheim tracht te houden. Angsthazen? Weet ik niet. Maar wij geusen moeten nu eenmaal wachten aan de poort, totdat jullie ons uithongeren. De HEERE geeft ons dan toestemming om te komen plunderen. Wees gewaarschuwt, het zal niet de eerste keer zijn. Op jullie concurrent, stormfront.org, zijn ellenlange discussies over Maria verering te vinden. Maar daar ben ik natuurlijk nog minder welkom, dan bij dat volk wat ik hier al tegen kwam. Bij christelijke websites wordt ik ook gebant, want de waarheid is daar nog erger gesaboteerd als op Zapruder. Het mag niet te veel opvallen natuurlijk.
Tsja. New World Order. Wat is dat? Ik had het zojuist uitgelegd. Hoeveel threads over dit onderwerp, zonder de organisators daarvan te vermelden? Hmmm.
Laatmaar.
Als je me niet gelooft, en je verstaat ook geen Latijn, misschien kan je Babelfish proberen om Novus Ordo Seclorum te vertalen dan. Ik vraag me wel af waarom die thread in het Brits geplaatst is, inplaats van in het Romeins.
Waar hebben we het toch over.
O, en ik kan ook heel leuk zijn, want ik plaats graag vallen voor infiltranten hier.
Dat oog in heilige drieëenheid vorm vindt men terug op de plafonds van de Europese Kathedralen. Die stonden daar al lange tijd, voordat ze ook op de Amerikaanse Dollar terecht kwamen.