Wachtwoord vergeten?

Is Wilders de volgende die ‘iets’ overkomt? 
Gepost: 19 februari 2007 10:28 PM   [ Negeer ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Fortuyn, Van Gogh, Wilders… [doffe knal]

Op dit moment lijkt hij, net als Van Gogh destijds, ernaar te solliciteren om iets naars over zich af te roepen en natuurlijk zal de dader (patsy) dan weer een ‘plotsklaps geradicaliseerde’ jeweetwel zijn.

Ik ben een tikje meer paranoïde vandaag dan ik gewoonlijk ben…

Alsjeblief Geert, ga toch promotie maken in DAS VATERLAND, je weet wel, AMERIKKKA (met die nazistische denktank waar ook zwarte excuustruus Ali lid van is).

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 12:41 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1120
Geregistreerd  2006-12-29

Ik mag hopen dat er niets gebeurt. Wel zou het me niet verbazen als bedreigingen uit een andere hoek komen dan men doet voorkomen, gezien de vriendjes die hij heeft.

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 01:30 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
Johnito - 20 februari 2007 12:41 AM

Ik mag hopen dat er niets gebeurt. Wel zou het me niet verbazen als bedreigingen uit een andere hoek komen dan men doet voorkomen, gezien de vriendjes die hij heeft.

Voor mij geldt hetzelfde, ik hoop dat hem niks overkomt. Toch vertoont de rijzende ster van Wilders opvallende gelijkenissen met de opkomst van de heren van Gogh en Fortuyn. Het zou me dan ook niet verbazen als Wilders, net als deze twee, geofferd zal gaan worden…

Is deze theorie misschien een overdenking waard?

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 02:17 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  370
Geregistreerd  2007-01-02

Nee want er klopt geen jota van dat verhaal. Van gogh die anti-islam b-movies maakte? Een lover van Pim Fortuyn?
En wanneer heeft Volkerd van der G. verklaard dat hij het voor de moslims gedaan heeft?

Kortom een hoog fantasie gehalte.

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 02:35 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Bij Fortuyn “kwam de kogel van links.” Gevolg: winst voor VVD bij de verkiezingen.

Bij Van Gogh heb ik ‘t niet over zijn films maar over zijn hatelijke columns waarin hij steeds weer 11 september vermeldde en terloops het woord geiteneukers uitvond.

Wilders: ligt in de lijn van de verwachtingen. Allerlei opmerkingen van dit heerschap werken als olie op het vuur en als dat op z’n hoogtepunt is (of dat net gepasseerd heeft) dan overkomt hem dus iets.

Signature 

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 05:22 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

Het blijft maar doorgaan met wilders berichten.

http://binnenland.nieuws.nl/450746/Wilders__tsunami_van_islamisering_bereikt_kabinet

Wilders: tsunami van islamisering bereikt kabinet

Uitgegeven op dinsdag 20 februari 2007 om 15:23:03, bijgewerkt om 15:54:57

(Novum) - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de ‘tsunami van islamisering’ nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt Kamerlid Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column op de weblog GeenStijl. Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu ‘feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd’.

De PVV noemde het eerder onwenselijk dat leden van de Tweede Kamer en bewindslieden een dubbele nationaliteit hebben. Volgens Wilders kan een blinde zien dat ‘een dubbele nationaliteit een dubbele loyaliteit met zich meebrengt’. Wilders stelt in de column dat Albayrak, die beschikt over een Turks paspoort, is onderworpen aan de president van Turkije. “Hoe kan de Turkse Albayrak als Nederlandse staatssecretaris verantwoordelijk voor immigratie en asiel objectief omgaan met het toelatingsbeleid van andere Turken? Het is als een slager die zijn eigen vlees keurt.”

Wilders verwijst ook naar een Pakistaanse oud-generaal die deze week stelde dat Wilders voor zijn leven zou moeten vrezen bij een bezoek aan diens land. Naar aanleiding van die uitspraken annuleerde Wilders zijn deelname aan een gepland werkbezoek van de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken aan Pakistan. “Laat ze maar het vinkevet krijgen”, zegt hij daarover. Uitspraken van een Pakistaans parlementslid, dat gezegd zou hebben dat Wilders radicaler is dan terroristen van Al-Qaida, bewijzen voor hem dat de vrijheid van meningsuiting in Pakistan en vele andere moslimlanden niet bestaat. “Het toont bovendien de onverdraagzaamheid van de islam aan.”

Het PVV-Kamerlid Sietse Fritsma stelde donderdagmiddag in de Tweede Kamer voor om dubbele nationaliteiten te verbieden. Hij pleitte ervoor om te wachten met de installatie van de twee beoogde bewindslieden Nehabat Albayrak en Ahmed Aboutaleb. Uiteindelijk werd besloten om het gedeelte in het voorstel over de installatie van de bewindslieden te schrappen, nadat Fritsma forse kritiek van zijn collega-parlementariërs te verduren kreeg. Wilders hekelde later de rol van Kamervoorzitter Gerdi Verbeet in deze kwestie. Zij zou zich als PvdA-partijpolitica hebben geprofileerd, niet als Kamervoorzitter.

Aboutaleb en Albayrak hebben beiden aangegeven dat aan hun loyaliteit aan Nederland niet getwijfeld hoeft te worden. Aboutaleb kan zijn Marokkaanse identiteit overigens niet opgeven, omdat de Marokkaanse wet dit niet toestaat.

de column op geenstijl staat hier: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/02/column_wilders_dubbele_nationa.html

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 20 februari 2007 06:10 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Gossie, omdat ik een Nederlands papoort heb is mijn loyaliteit zeker hetzelfde als die van Wilders. Ik heb toch echt een hele andere gedachte hoe ik dit land kan dienen, een paspoort is niks anders dan een stukje papier. Die gast is echt aan het doordraaien zeg.
Wat betreft die Saudische koning en lui uit Pakistan, daar heeft hij wel gelijk. Ik hoef van dat stelletje dictatoriale figuren niet te horen wat wij hier wel en niet mogen zeggen. Alleen creeert Wilders wel lekker zijn eigen gelijk op deze manier, mensen bewust beledigen en dan verbaasd doen als ze reageren. Je kunt je ook wel gaan afvragen of dit circus van die malloot mensen in gevaar brengt in het buitenland, je zou bijna bang worden om je nationaliteit te vertellen. Straks krijgt een ploffer in Pakistan reisplannen voor Amsterdam en dan schreeuwen dat hij gewaarschuwd heeft voor het gevaar.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 03:37 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
Audie - 20 februari 2007 02:35 PM

Bij Fortuyn “kwam de kogel van links.” Gevolg: winst voor VVD bij de verkiezingen.

volgens mij is dit niet correct, als ik het me goed herinner.

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 04:11 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17

Wellicht gaat de rel toch nog goed op gang komen nu de Iraanse Ambassade in Den Haag zich ook met Wilders’ uitspraken gaat bemoeien… Het lijkt wel haast of de internationale media willen dat hier een flinke rel door ontstaat. Als het vuurtje bijna gedoofd is, komt er altijd wel weer iemand om het aan te poken.

[big]Iran condemns Dutch MP’s Islam remarks as spiteful[/big]
Wed 21 Feb 2007 7:12 AM ET

AMSTERDAM, Feb 21 (Reuters) - Iran condemned on Wednesday a call by a populist Dutch politician for local Muslims to throw away half the Koran to show national loyalty, and said the Dutch government should prevent further provocation of Muslims.

The Iranian embassy in The Hague called the comments made by anti-immigration politician Geert Wilders “spiteful”.

“Such statements are (a) direct insult to sanctities and ethical values of Islam,” the embassy said in a statement.

“Inciting hatred and religious intolerance could only be seen as a disservice to the freedom of expression.” Wilders said in an interview published last week that Muslims should throw away half their holy book if they wanted to stay in the Netherlands and said he would chase Islam’s Prophet Mohammad out of the country if he were alive today.

The Dutch government confirmed on Sunday that Foreign Ministry officials had held informal talks with the Saudi embassy in The Hague over Wilders’ remarks.

Last year Saudi Arabia, the birthplace of Islam and home to its holiest shrines, withdrew its ambassador to Copenhagen over Danish cartoons depicting the Prophet, which provoked worldwide protests among Muslims.

The Iranian embassy called on the Dutch government “to take appropriate measures to prevent further provocation of sentiments of Muslims”.

Wilders, who is seen as an heir to murdered populist Pim Fortuyn and whose new party won nine seats in parliament out of the 150 in November elections, has warned of a “tsunami of Islamisation” in a country home to 1 million Muslims.

Living under heavy guard since 2004 when a Dutch-Moroccan killed filmmaker and Islam critic Theo van Gogh, he has campaigned to ban the Muslim burqa veil, new mosques and religious schools and also wants to freeze immigration.

On Monday, Wilders said he had decided not to take part in a parliamentary visit to Pakistan and Afghanistan due to threats following his comments, Dutch media reported.

Ps. let op in welke categorie dit artikel op de reuters-site staat; World Crises. M.a.w. een self-fulfilling prophecy?

YOU ARE HERE: Home > News > World Crises >Article

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 04:31 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
swinferno - 21 februari 2007 03:37 PM

Audie - 20 februari 2007 02:35 PM

volgens mij is dit niet correct, als ik het me goed herinner.

Inderdaad, de LPF-aanhangers hebben toch massaal op LPF gestemd toen. Hoewel lieden als Harry Businessclass toch vooral opriepen om, als ze in de geest van Fortuyn wilden handelen, VVD moesten stemmen.

Signature 

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 04:45 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Geregistreerd  2007-01-03

Wilders zei in het interview dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Er staan volgens hem verschrikkelijke dingen in. Hij noemde de islam een gewelddadige religie. Als de profeet nog zou leven, zou Wilders voorstellen om hem als een extremist met pek en veren het land uit te jagen.

TURKS FRUIT

de biep is ook niet blij met Geert
want leent of leest hij daar een boek
dan is de helft steevast zoek
die heeft hij dan gecensureerd

zo staan er rijen (puntje) FRUIT
steeds met dat woordje TURKS eruit

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 08:30 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Niks wat uit Wilders z’n mond komt verbaast mij nog, zo publiciteitsgeil als hij is.

Straks kondigt hij nog aan dat hij zich tot de islam heeft bekeerd. Om eraan toe te voegen, ZO ERG is het nu gesteld met die tsunami mensen! Voor mij is het te laat, maar red jezelf nu het nog kan!

Signature 

Profiel

Gepost: 21 februari 2007 09:02 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

Als er nou nog een topic zou zijn waar ik werkelijk helemaal niets mee heb dan is het de binnenlandse politiek laat staan die Geek on a leesh, called Wilders, allemaal op afstand bestuurde poppetjes a la Bush of balkenende. ( zie Bilderberg)
Kan mij het schelen hoe het geval eruit ziet, wat het uitkraamt laat staan waar het geld en fans vandaan haalt, wat me wel opvalt, bij Pim liepen er velen te schreeuwen ik stem op PIM.

Ik ken niemand in mijn vriendenkring ( jawel ik heb vrienden ) die roepen ik stem op ..  wat is zijn voornaam eigenlijk ?  LOL  oh ja, geert.

@zapcoat, wel leuk gevonden, die Bieb… ja, want ik heb een aquarium, tering en ik vind hengelsport ook leuk ( en ik doe ze dus wel netjes behandelen en terugzetten,die visjes ) maar zowel de partij voor de vrijheid als die van de dieren spugen me nu dus uit.

Want in mijn aquarium zitten vissen uit Afrika en planten uit Azië ze hebben geen geldige papieren en fokken als hell, hoe ga ik dat nou eens aanpakken ?

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel