hahaha, mijn reactie ? als je me verder in mijn waarde laat kan je een potje breken bij me.
Ik ben echt een vriendelijk mens al zeg ik het zelf, je mag me sym noemen met of zonder hoofdletter, symbiose mag.
Ik heet Robert dus ook dat mag en Rob en alle varianten daarop, je hoeft me niet te vertellen wie dat aan je vroeg (ik haat roddelen), het is echter wel vreemd dat ze je dat vragen , want mits ik niet gekwoot word, kort iedereen mijn nickname af.
Als ik daar iets tegen zou hebben had ik allang aan de bel getrokken, ik weet wie je bedoelt met sym en dat is dus ok.
Pas de problem P.uncia.
Sym je weet ik ben vriendelijk van nature volgens mij kennen we elkaar van het oude DKNWZ, hij of zij geloof ik
Effe google, dknwz.net en ik heb jullie weer gevonden
Maar goed, ik begrijp, er zijn geen financieele problemen??
Als wel, geef een gil. Dan word dat geregeld.
Als het probleem bij de provider zit??
Is dit probleem uit te leggen??
Hey die skinny alles goed? Lijkt me meer een kwestie van tijd voordat DKNWZ weer in de lucht is.Je kan hier op het Zapruder-forum trouwens ook PM’s versturen naar maar mij en P.uncia of wie dan ook als je vragen hebt. De groeten.
oke, maar eigenlijk mag dit niet gebeuren.
(oke, overmacht, maar toch)
heb je al iets gehoord over dat 6 mei de revolutie zou beginnen?
Whaaaaat? revolutie!! op 6 mei waar dan? Anders moet je hier eens een topic over openen Skinny.Gewoon “Geopolitiek” klikken en dan rechtsonder “Nieuwe Topic” klikken.Vertel me meer over die revolutie dan.