Tamara, het was geen reactie op jouw post, was meer in het algemeen bedoeld
Weet ik, ik reageerde ook op beursbengel.
Ik had al geschreven dat het speculeren is.
Oftewel dat het geen zin heeft om er nu op door te gaan.
Morgen weer n nieuwe dag.
Terug gevonden, DKNWZ is uit de lucht en totdat we n manier hebben gevonden om onze stem en humor weer te laten horen, sluit ik me bij jullie aan, Democraatus, Yoda en nog n paar zijn oude bekenden
komodo, ik kan je verzekeren, dat dit niet mijn bedoeling is.
Jullie forum was de optie om een bericht voor Symbiose achter te laten.
Verder contact houden met mensen, doe ik niet op dit forum.
Ik heb dan ook niets toe te voegen aan het debat.
Ik wens iedereen Good Luck.
Ik ben benieuwd naar wat er aan de hand is, maar tegen een zooitje über-CT’ers gaan zeggen dat hierom niet gespeculeerd moet worden is redelijk hilarisch
Zapruder drijft geheel op onze eigen hardverdiende centjes en we hebben nagenoeg alleen maar unieke, eigen content (of soms 100% geclearde stukken), dus van die valkuilen blijven voorlopig bespaard. Vervolgens heerst er hier een duo-dictatuur van Patman en ik, dus weinig kikkers in de kruiwagen :D
Het enig effectieve pressiemiddel zou een gijzeling van onze favoriete verzameling aluminium hoedjes kunnen zijn.
We hebben DKNWZ al eerder eens geholpen met serverproblemen en het opvangen van downtime. Dat aanbod staat nog steeds, ook voor andere alternatieve nieuwssites die we als complementair zien. We zullen binnenkort wel zien wat er precies aan de hand is.
Lieve mensen, uiteindelijk streven we allemaal naar hetzelfde doel , nietwaar ? meer waarheid !
Laat het even rusten laat de administraties dit even uitzoeken, “alles sal reg kome”, laten we het gezellig houden, misverstanden zijn er al voldoende.
En wat we zelf steeds zeggen is toch ? “woorden zijn het beste wapen” !, Dat kan ook tegen ons werken, laat het ff lekker rusten en blijf vriendelijk tegen elkaar.
[cite]Hoeveel 9/11 conferenties heb jij georganiseerd? [/cite], wel complimenten daar voor , doch laat je niet tegenhouden in de toekomst, je staat niet alleen.