Wachtwoord vergeten?

5 van de 26
5
DKNWZ stopt ermee? 
Gepost: 27 februari 2007 02:55 AM   [ Negeer ]   [ # 61 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  789
Geregistreerd  2007-02-27

@Democraatus, we hebben elkaar, tot mijn genoegen, al eerder getroffen, het is via jou link dat ik hier gekomen ben en zal mijn verstandelijke inbreng nog wel toevoegen aan topics, tóch als DKNWZ de deur dicht moet doen op welke manier kunnen wij dan vrijuit praten?

Signature 

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 08:52 AM   [ Negeer ]   [ # 62 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34

Deze video is lachen.....

BBC reporter op 9/11 verteld live vanuit New York dat WTC7 ( Salomon building ) ingestort is maar.... je kunt over haar schouder zien dat hij er nog staat.

http://www.liveleak.com/view?i=49f_1172526096

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 08:57 AM   [ Negeer ]   [ # 63 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
P.uncia - 27 februari 2007 02:13 AM

@Fotonx, het wachten is op Nocturnal, V, Rick, Naudiz, meredath enz, je weet nood breekt wet grin

Er zijn nog wel meer die ontbreken....

Terilekst, Argwaan, fck Bush, Sparks, Random Check, Lisa, enz…

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 09:08 AM   [ Negeer ]   [ # 64 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34

Dit stond gisteren op whatdoesitmean

US Military Attempt Arrest of Vice President Cheney, 3 Reported Dead

http://www.whatdoesitmean.com/index986.htm

En wat lezen we op Nu.nl

Aanval tijdens bezoek Cheney Afghanistan

http://www.nu.nl/news/990193/23/Aanval_tijdens_bezoek_Cheney_Afghanistan.html

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 09:49 AM   [ Negeer ]   [ # 65 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  583
Geregistreerd  2006-12-30
P.uncia - 27 februari 2007 02:55 AM

tóch als DKNWZ de deur dicht moet doen op welke manier kunnen wij dan vrijuit praten?

Ik speculeer niet over DKNWZ, en last van het spuiten van gedachten heb ik nog niet ondervonden. Wie gaat het uiten van vermoedens op een Internetpagina nou als bedreigend interpreteren, speciaal als de persoon in kwestie zich in real life keurig gedraagt, zijn centjes aan het fractional reserve system afdraagt en de B.V. Nederland ondersteunt met werken?

Ik maak mij geen zorgen in dat verband. Als scheidsrechter heb je meer te vrezen in dit land wink

Signature 

Knowledge is Power

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 10:58 AM   [ Negeer ]   [ # 66 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34

Ik heb gehoord dat ze ondergronds zijn gegaan; elkaar op cyberspace informeren zet geen zoden aan de dijk.
Er is verder niets en niemand die actie onderneemt… en zo rollen we vrolijk in de politiestaat.

Daar had Bivak het laatst ook over: als mensen boos zijn, gaan ze dat op internet posten.
Hoe stupide kan het worden?

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:12 AM   [ Negeer ]   [ # 67 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  233
Geregistreerd  2007-01-01
FotonX - 27 februari 2007 10:58 AM

Ik heb gehoord dat ze ondergronds zijn gegaan; elkaar op cyberspace informeren zet geen zoden aan de dijk.
Er is verder niets en niemand die actie onderneemt… en zo rollen we vrolijk in de politiestaat.

Daar had Bivak het laatst ook over: als mensen boos zijn, gaan ze dat op internet posten.
Hoe stupide kan het worden?

Goh wat leuk, mensen die voor je dicteren hoe je moet actievoeren. Dat zijn juist precies die trekjes van een politiestaat; iemand die een ander verteld hoe het moet. Wat een nonsens.

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:19 AM   [ Negeer ]   [ # 68 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03

Ik houd het voorlopig op een geldgebrek of ruzie onderling over de content met als consequentie dan maar de stekker er uit

AIVD? haha lol daar kan ik wel om lachen. Ze mochten willen rasberry
welkom aan alle nieuwe hier smile

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:24 AM   [ Negeer ]   [ # 69 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
BeursBengel - 27 februari 2007 11:12 AM

Goh wat leuk, mensen die voor je dicteren hoe je moet actievoeren. Dat zijn juist precies die trekjes van een politiestaat; iemand die een ander verteld hoe het moet. Wat een nonsens.

Ik denk niet dat DKNWZ of Bivak ooit iets gedicteerd heeft.
Maar wellicht heeft jouw psyche dat zo geïnterpreteerd.
Dat kun jij ook niet helpen.

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:25 AM   [ Negeer ]   [ # 70 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
swinferno - 27 februari 2007 11:19 AM

Ik houd het voorlopig op een geldgebrek of ruzie onderling over de content met als consequentie dan maar de stekker er uit

AIVD? haha lol daar kan ik wel om lachen. Ze mochten willen rasberry
welkom aan alle nieuwe hier smile

Heee Swinferno....... ook goedemorgen!

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:42 AM   [ Negeer ]   [ # 71 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  9

Zover ik begrepen heb hebben de mannen van dknwz alle banden met het forum verbroken omdat de leiding op het forum en de inhoud van het forum hen zodanig tegen de borst stootten dat ze het niet meer konden aanzien. En gelijk hebben ze, want de krankzinnigheid en onzin die dat kleine groepje op die site hebben neergezet heeft de hele zaak geen goed gedaan.
Daar waar we vorig jaar goed begonnen en een sterke conferentie hadden is nu het beeld van dknwz dankzij enkele mensen op dat messageboard volledig naar zijn mallemoer; ze proberen het alleen te verdoezelen met gelul over de aivd en andere smoesjes. De waarheid is dat de dknwz-top zich doodschaamt voor de malloten op dat forum!
De wat negatieve en scherpe log van een meneer ‘zwarte helicopter’ is wat denigrerend en grof in haar woordkeus maar slaat wel de spijker op de kop ten aanzien van de inhoud en kwaliteit van dat eens zo befaamde forum. Maar daar is iedereen - behalve de enkelen van dat forum - ook hier op zapruder het mee eens.
Ik vind het daarom ook des te triester dat meneer joda hier zich nog als god presenteert en doet alsof hij ook hier de baas en het licht is. Kan hem alleen maar een hele goede psychiater aanraden!

Arrrrriba!

Signature 

the chances of anything coming from mars
where a million to one they said

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:53 AM   [ Negeer ]   [ # 72 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1035
Geregistreerd  2007-01-02

US Military Attempt Arrest of Vice President Cheney, 3 Reported Dead
http://www.whatdoesitmean.com/index986.htm

Klinkt leuk, maar zou het ook inhouden dat je artikelen van Sorcha Faal (Rachal Booth) serieus moet nemen ? Bush die zijn VP Cheney wil laten oppakken tijdens een vlucht vanuit Australie ? Vervolgens mislukt dat, zit hij wel in Afghanistan, en weet deze Sorcha Faal precies wat zich heeft afgespeeld in dat vliegtuig ? Vervolgens, na deze mislukte arrestatie, gaat hij op staatsbezoek in Pakistan en Afghanistan ?

Indien ooit een VP van de VS zou worden gearresteerd, dan denk ik dat men niet op bovenstaande wijze te werk zou gaan....

Who is Sorcha Faal ?
http://www.zetatalk.com/index/sorcha.htm
Profiel

Gepost: 27 februari 2007 11:55 AM   [ Negeer ]   [ # 73 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Nou, het zal allemaal wel mensen. 1 april is nog maar een maandje weg.

Welkom aan al nieuwe nerds hier wink

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 12:19 PM   [ Negeer ]   [ # 74 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124

Dank, dank, dank!

Eerst maar eens inlezen hier.

cool smile

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 27 februari 2007 12:21 PM   [ Negeer ]   [ # 75 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Geregistreerd  2007-01-03
Speedy Gonzalez - 27 februari 2007 11:42 AM

Zover ik begrepen heb hebben de mannen van dknwz alle banden met het forum verbroken omdat de leiding op het forum en de inhoud van het forum hen zodanig tegen de borst stootten dat ze het niet meer konden aanzien. En gelijk hebben ze, want de krankzinnigheid en onzin die dat kleine groepje op die site hebben neergezet heeft de hele zaak geen goed gedaan.
Daar waar we vorig jaar goed begonnen en een sterke conferentie hadden is nu het beeld van dknwz dankzij enkele mensen op dat messageboard volledig naar zijn mallemoer; ze proberen het alleen te verdoezelen met gelul over de aivd en andere smoesjes. De waarheid is dat de dknwz-top zich doodschaamt voor de malloten op dat forum!
De wat negatieve en scherpe log van een meneer ‘zwarte helicopter’ is wat denigrerend en grof in haar woordkeus maar slaat wel de spijker op de kop ten aanzien van de inhoud en kwaliteit van dat eens zo befaamde forum. Maar daar is iedereen - behalve de enkelen van dat forum - ook hier op zapruder het mee eens.
Ik vind het daarom ook des te triester dat meneer joda hier zich nog als god presenteert en doet alsof hij ook hier de baas en het licht is. Kan hem alleen maar een hele goede psychiater aanraden!

Arrrrriba!

Een nieuwkomer die aan de Speed is, en die meteen al in één zin zoveel blaatshit uitkraamt… dat belooft weinig goeds hier.

Rot op naar je psychiater idioot en verdwijn hier!

Profiel

5 van de 26
5