Wachtwoord vergeten?

3 van de 9
3
Volgens Anton Teuben (Niburu) is ‘First Contact’ een feit.. 
Gepost: 04 maart 2007 09:19 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Geregistreerd  2007-01-03
Arminius the Terrible - 04 maart 2007 08:39 PM

En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn vriendschappelijke relatie met Johan Remkes. Ze blijken gezamelijk een huisje te hebben in Thailand?

Hoe kom je aan deze wijsheid?

Profiel

Gepost: 04 maart 2007 09:20 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Jaaaa daar komt Remkes weer waar Patman en Antagonizer niet over willen spreken. Vertel eens wat meer over zijn avontuurtjes grin

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 04 maart 2007 10:01 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

Er schijnt ook nog een Makelaar uit Groningen bij betrokken te zijn. smile

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:40 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Whoeiiii cheese

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:32 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  21
Geregistreerd  2007-01-29

We bestaan niet. We eten onze tijd. We zijn de consument. Niet de director. We schrijven brieven vanuit de gevangenis, vanuit ons mediacircus.

Nogmaals, ik schreef al eerder, verwar gevoeligheid niet met ontvankelijkheid. Je word gevoelig gemaakt. Ontvankelijkheid impliceert originaliteit en tolereert geen enkele vorm van beeldvorming.

Schets me een beeld en ik zal het misschien geloven. Het geheim van een wereldorde.
Een wereld met UFO’s compleet met bemanning! Maar misschien ook wel een wereld van de ervaring van jouw linkerteen die nu eindelijk eens aandacht krijgt, in je knellende schoen.

In andere woorden, ik vind het een beetje bekrompen om in de lucht te kijken als we het over ufo’s hebben. Dan heb je het over je gekende space & time en misschien gaat die regel wel helemaal niet op in ufo-land...?

Mijn boodschap is: Zoek de UFO niet in de lucht. Da’s een 3D veronderstelling die we gezamelijk aannemen, maar die geen logica treft als je denkt buiten 3D proporties.
De UFO is voor hetzelfde geld een levensechte nachtmerrie waaruit je zwetend wakker wordt, en die voortleeft in een bestaan waaruit je zojuist bent ontwaakt.

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:43 AM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  789

@35parliament, there is no time in space, there are just spaces in time, aan de mescaline geweest of zoiets tongue laugh have a nice dream cool smirk

Signature 

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 12:14 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
parliament - 05 maart 2007 02:32 AM

We bestaan niet. We eten onze tijd. We zijn de consument. Niet de director. We schrijven brieven vanuit de gevangenis, vanuit ons mediacircus.

Nogmaals, ik schreef al eerder, verwar gevoeligheid niet met ontvankelijkheid. Je word gevoelig gemaakt. Ontvankelijkheid impliceert originaliteit en tolereert geen enkele vorm van beeldvorming.

Schets me een beeld en ik zal het misschien geloven. Het geheim van een wereldorde.
Een wereld met UFO’s compleet met bemanning! Maar misschien ook wel een wereld van de ervaring van jouw linkerteen die nu eindelijk eens aandacht krijgt, in je knellende schoen.

In andere woorden, ik vind het een beetje bekrompen om in de lucht te kijken als we het over ufo’s hebben. Dan heb je het over je gekende space & time en misschien gaat die regel wel helemaal niet op in ufo-land...?

Mijn boodschap is: Zoek de UFO niet in de lucht. Da’s een 3D veronderstelling die we gezamelijk aannemen, maar die geen logica treft als je denkt buiten 3D proporties.
De UFO is voor hetzelfde geld een levensechte nachtmerrie waaruit je zwetend wakker wordt, en die voortleeft in een bestaan waaruit je zojuist bent ontwaakt.

Ik volg je niet. UFO zijn toch altijd in de lucht, daar zijn het tenslotte Unidentified Flying Objects voor

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 12:46 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  131

[cite]Mocht u naar aanleiding van de uitzendingen behoefte hebben aan nazorg dan kunt u tot 00.00 bellen met onze afdeling opvang, zij zitten voor u klaar of anders kunt u ook contact openemen met stichting Cor Relatie. [/cite]

Nazorg en een opvang is al geregeld?? ojee het wordt steeds gekker… HELLUP!  :S

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:21 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58
Bramsan - 05 maart 2007 12:46 PM

[cite]Mocht u naar aanleiding van de uitzendingen behoefte hebben aan nazorg dan kunt u tot 00.00 bellen met onze afdeling opvang, zij zitten voor u klaar of anders kunt u ook contact openemen met stichting Cor Relatie. [/cite]

Nazorg en een opvang is al geregeld?? ojee het wordt steeds gekker… HELLUP!  :S

Het zou wel grappig zijn om nu massaal de Stichting Correlatie te bellen met het verzoek om slachtofferhulp omdat je zojuist een vervelend gesprek hebt gehad over je toekomst met een hongerige alien.

Signature 

Over the side and damn the barracuda

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:23 PM   [ Negeer ]   [ # 40 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124

Of met A. Teuben.... smile

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:45 PM   [ Negeer ]   [ # 41 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524
Arminius the Terrible - 05 maart 2007 01:23 PM

Of met A. Teuben.... smile

LOL  LOL  LOL

Laat ik mezelf maar eens citeren:

Niburu zou een planeet zijn die elke 3600 jaar vlak langs de zon komt en daarbij dus ook de aarde passeert, zodat de Reptilians gemakkelijk kunnen overstappen. Daarna verdwijnt Niburu weer in de ruimte. Het gaat dan om een hemellichaam, dat weliswaar een satelliet van de zon is, maar dat een zeer excentrische baan heeft. Kepler en Newton wisten daar wel raad mee. De baan is een ellips, die wordt gekenmerkt door twee brandpunten. In het ene brandpunt staat de zon, het andere brandpunt is leeg. De voerstraal vanuit de zon doorloopt in een zelfde tijdsperiode een zelfde oppervlak. Daaruit volgt dat deze planeet rond de zon heel snel gaat en rond het lege brandpunt heel langzaam.
We kunnen nu berekenen waar het lege brandpunt ligt, want we kennen de omlooptijd: 3600 jaar. Voor de liefhebbers van formules: r^3 = (T/2pi)^2 (G.Mz)
G is de gravitatieconstante, Mz is de massa van de zon, 2pi is bekend en T is 3600 jaar, maar Newton werkte uitsluitend met meters en seconden.
Volgens mijn rekenmachine is de straal van de baan van Niburu dan: 3,5 x 10^10 km. Omdat de baan van Niburu een zeer langgerekte ellips is, mogen we dat vermenigvuldigen met 2, om de afstand van het aphelium tot de zon te krijgen. Het aphelium ligt dan op 7 x 10^10 km. Dat is ongeveer 235 AE, dus 235 maal de afstand aarde-zon.

Gezien zijn excentrieke baan, lijkt Niburu op een komeet. Deze “planeet” zou eens per 3600 jaar vlak langs de zon komen. Zijn snelheid is dan groot, hij gaat vlak langs de zon, de temperatuur stijgt snel tot enige honderden graden Celsius en alles wat verdampen kan, zal door de zonnewind worden weggeblazen. Vluchtige stoffen zijn daarbij als eerste de klos, van een eventuele dampkring zal niet veel overblijven.
Vervolgens verdwijnt Nuburu in het heelal, voorbij de baan van Jupiter, op ongeveer 5,2 AE, raakt Niburu al weer bekoeld. Omdat de snelheid in het perihelium zo groot is, duurt zijn omloop rond de zon maar kort, hoogstens een maandje. De rest van de tijd verdwijnt deze planeet in het ijskoude en duistere heelal.

Kan iemand mij uitleggen, hoe op deze “planeet” hoog beschaafde reptielen kunnen leven? Onze dampkring bevat stikstof, zuurstof en wat CO2. De zuurstof wordt ingebracht door planten, dit element is zeer reactief, alleen de aardse diersoorten kunnen er tegen. Niburu kan ook onmogelijk een dergelijke dampkring bezitten. Dus wat komen die reptielen hier doen? Ze zouden onmiddellijk sterven aan de giftige zuurstof in onze dampkring!

O ja! Ze kwamen goud halen, omdat ze alleen op die manier de dampkring van hun “planeet” konden redden. Nu is goud een zwaar metaal en het verdampt niet zo snel. Dus wat heeft goud te maken met hun dampkring? Helegaar niemandal!

zie: http://www.zapruder.nl/forums/viewthread/8180/

Misschien kunnen we alle mensen die geloven in Niburu beter doorverwijzen naar Slachtofferhulp!
Overigens heb ik begrepen dat Niburu in 2012 terugkomt, dus in 2013 zullen de gelovigen een ander verhaal moeten verzinnen. “Niburu heeft dit jaar vertraging. Reizigers naar Mars wordt verzocht zich te begeven naar perron B.”

[ : 05 maart 2007 01:48 PM Inanna]
 Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 03:21 PM   [ Negeer ]   [ # 42 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58

Kan iemand mij uitleggen, hoe op deze “planeet” hoog beschaafde reptielen kunnen leven? Onze dampkring bevat stikstof, zuurstof en wat CO2. De zuurstof wordt ingebracht door planten, dit element is zeer reactief, alleen de aardse diersoorten kunnen er tegen. Niburu kan ook onmogelijk een dergelijke dampkring bezitten. Dus wat komen die reptielen hier doen? Ze zouden onmiddellijk sterven aan de giftige zuurstof in onze dampkring!

Even dacht ik, na het lezen van je indrukwekkende berekening, dat je aannemelijk ging maken dat Niburu een verzinsel is. Maar nu verval je toch wel weer heel snel in aannames.

Ik heb geen idee hoe die wezens zich in leven houden op die planeet (als die al zou bestaan). Maar net zo goed heb ik ook geen idee hoe enorme inktvissen zich kilometers onder de zeespiegel in een even onvriendelijke omgeving in leven houden. Wellicht projecteer je de voorwaarden die de aarde stelt teveel op die van andere omgevingen. Bovendien zie je in veel oude afbeeldingen ook contouren of signalen van ruimtepakken en/of helmen.

O ja! Ze kwamen goud halen, omdat ze alleen op die manier de dampkring van hun “planeet” konden redden. Nu is goud een zwaar metaal en het verdampt niet zo snel. Dus wat heeft goud te maken met hun dampkring? Helegaar niemandal!

Ik heb best veel gelezen over Niburu maar ben nog nooit tegengekomen dat ze goud nodig hadden om de dampkring te redden. Wellicht heb je gelijk, maar het is niet aannemelijk. Bovendien wordt er ook nergens serieus beweerd dat ze hun ‘planeet’ moeten redden.

Een uitgebreider verhaal over wat ze nou precies met dat goud van plan waren vind je in The Lost Secrets of the Sacred Ark van Laurence Gardner, waar hij stelt dat het goud werd getransformeerd naar zgn Monatomic Gold, een witachtig poeder dat de Sumerians en Farao’s gebruikten voor o.a. teleportatie en superconductivity. Iets wat overigens nu ook in onze laboratoria is ontdekt.

Misschien kunnen we alle mensen die geloven in Niburu beter doorverwijzen naar Slachtofferhulp!
Overigens heb ik begrepen dat Niburu in 2012 terugkomt, dus in 2013 zullen de gelovigen een ander verhaal moeten verzinnen. “Niburu heeft dit jaar vertraging. Reizigers naar Mars wordt verzocht zich te begeven naar perron B.”

Hoezo zouden gelovigen in 2013 dan een nieuw verhaal moeten verzinnen? Omdat je er vanuit gaat dat Niburu niet in 2012 zichtbaar zal zijn?

[ : 05 maart 2007 03:26 PM Sizajazel]
 Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 05:46 PM   [ Negeer ]   [ # 43 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  131

@Sizajazel, laten we het nog eens ingewikkelder maken… smirk

zie http://www.zapruder.nl/forums/viewthread/8304/P15/#72678

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 05:52 PM   [ Negeer ]   [ # 44 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524
Sizajazel - 05 maart 2007 03:21 PM

Hoezo zouden gelovigen in 2013 dan een nieuw verhaal moeten verzinnen? Omdat je er vanuit gaat dat Niburu niet in 2012 zichtbaar zal zijn?

Een paar weken terug heb ik wat boeken gelezen over Nostradamus. Die waren allen geschreven voor het jaar 2000, ongeveer vanaf 1990. Ze waren het er allemaal over eens: Volgens Nostradamus vergaat de wereld in 2004. Dat heeft te maken met de stand van de planeten en alles wat Nostradumus heeft voorspeld, is tot op heden uitgekomen! Mijn wereld is echter niet vergaan, dus wellicht ben ik een beetje uit de tijd...???

De aanname dat er een planeet X zou bestaan, berust op een kleine meetfout in de omlooptijd van Neptunus. Deze is inmiddels gecorrigeerd. De details heb ik niet bewaard, maar omdat “Niburu” een omlooptijd heeft van 3600 jaar, kan ik wel het aphelium berekenen. Dat blijkt te liggen op 235 AE. De zon is daar niet meer dan een kleine ster, die de planeet beslist niet kan verwarmen. De temperatuur ligt daar op slechts een paar graden Kelvin, zeg maar 200 graden Celsius onder nul. Brrrrr.... Maar als die planeet eens in de 3600 jaar voorbij komt, dan gaat hij wel vlak langs de zon. Hij warmt dan op en alles wat verdampen kan, verdampt dan en wordt door de zonnewind weggeblazen. Een maandje later is deze planeet al weer stijf bevroren en mag hij de rest van de 3600 jaar doorbrengen in de bitter koude duisternis van het heelal.

Ik denk niet dat deze “planeet” in 2012 voorbij zal komen, want planeet X bestaat niet! Maar als hij wel zou bestaan, dan lijkt intelligent leven op deze “planeet” volkomen uitgesloten! Geen stromend water, geen atmosfeer, zelfs geen stikstof of gasvormige CO2. En eens in de 3600 jaar een verzengende hitte, ongefilterde zonnestraling plus een bombardement van zonnewind. Hoe moet ik me dat leven voorstellen? Niet dus!

Heus, iedereen die gelooft in Niburu, Reptilians en dat soort verhalen, kan zich volgens mij beter wenden tot Slachtofferhulp! De mensheid is niet het slachtoffer van intelligente buitenaardse indringers.
Dat sommige mensen andere mensen moeiteloos tot slachtoffers maken, dat is een ander verhaal en dat is wel waar! Mijn probleem met die Niburu-freaks is, dat ze beginnen met een scherpe politieke analyse, om te eindigen met een volstrekt onzinnige conclusie. En voor je het weet vergaat de wereld dan in 2012.

See you in 2013! Insh’Allah!  wink

Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58

Een paar weken terug heb ik wat boeken gelezen over Nostradamus. Die waren allen geschreven voor het jaar 2000, ongeveer vanaf 1990. Ze waren het er allemaal over eens: Volgens Nostradamus vergaat de wereld in 2004. Dat heeft te maken met de stand van de planeten en alles wat Nostradumus heeft voorspeld, is tot op heden uitgekomen!

Je leest duidelijk de verkeerde boeken. Ik raad je aan alleen de feitelijke boeken te kiezen en de exemplaren met, goedbedoelde interpretaties te laten liggen. Is een beetje als de Celestijnse belofte of Dan Brown. Het hapt lekker weg, maar helpt je geen stap verder.

Mijn wereld is echter niet vergaan, dus wellicht ben ik een beetje uit de tijd...???

Als we op dezelfde planeet leven kan ik niet anders dan het met je eens zijn.

De aanname dat er een planeet X zou bestaan, berust op een kleine meetfout in de omlooptijd van Neptunus. Deze is inmiddels gecorrigeerd. De details heb ik niet bewaard, maar omdat “Niburu” een omlooptijd heeft van 3600 jaar, kan ik wel het aphelium berekenen. Dat blijkt te liggen op 235 AE. De zon is daar niet meer dan een kleine ster, die de planeet beslist niet kan verwarmen. 

Ja, ja, ja...hier ga je weer allerlei dingen beweren die minder indrukwekkend zijn. Een kleine meetfout in de omlooptijd van Neptunus? Neptunus is, sinds we Pluto tot een ijsklomp hebben gedegradeerd, de meest verre planeet in ons zonnestelsel. Neptunus draait in een baan om de zon van zo’n 40 AU. 40 keer dus de afstand tussen Aarde en de Zon. Ver; zonder meer. Maar in jouw berekening heb je het over een aphelium van 235 AU voor Niburu. (Okay, je waardeert een perihelium van 5,2 AU als ik het me kan herinneren, maar dat is uitsluitend om je baan van Niburu te verdedigen). Kortom Niburu is volgens je eigen berekeningen 235/40=+/-6 keer verder van de zon verwijderd in zijn aphelium.

Op zijn minst is dat niet een kleine meetfout in de berekening van de omlooptijd van Neptunus als beide dezelfde planeet zouden zijn.

De temperatuur ligt daar op slechts een paar graden Kelvin, zeg maar 200 graden Celsius onder nul. Brrrrr....

Ik raad je aan om even te checken wat de eenheid Kelvin betekent en hoe je die moet berekenen. Wat je hier zegt is volkomen onzin. Kelvin is het zgn absolute nulpunt = ong. 273 graden celsius. Een paar graden Kelvin; zeg 2K is -273 graden + 2 graden = ?

Maar als die planeet eens in de 3600 jaar voorbij komt, dan gaat hij wel vlak langs de zon. Hij warmt dan op en alles wat verdampen kan, verdampt dan en wordt door de zonnewind weggeblazen. Een maandje later is deze planeet al weer stijf bevroren en mag hij de rest van de 3600 jaar doorbrengen in de bitter koude duisternis van het heelal.

In de baan die je zelf berekend hebt; Aphelium (verst van de zon) van 235 AU en een Perihelium (dichts bij de zon) van 5.2 AU krijg je idd een vrij bizarre tekening. Het verschil in temperatuur zal geweldig zijn zonder twijfel. Toch is wat je hier beweert wederom onzin. Zonnewind is iets anders dan die fijne bries langs het strand van Bloemendaal. Het waait minder. En blaast zeker niet alles zomaar van een planeet of komeet.
Zoals je ongetwijfeld weet; “Energie vergaat niet, maar verandert slechts van vorm”. Hier een principe waar een dergelijke planeet dus wellicht een principe voor heeft ontwikkeld. Begrijp je dat niet, lees je dan eens in over wat we weten van een planeet als Venus.

Ik denk niet dat deze “planeet” in 2012 voorbij zal komen, want planeet X bestaat niet! Maar als hij wel zou bestaan, dan lijkt intelligent leven op deze “planeet” volkomen uitgesloten! Geen stromend water, geen atmosfeer, zelfs geen stikstof of gasvormige CO2. En eens in de 3600 jaar een verzengende hitte, ongefilterde zonnestraling plus een bombardement van zonnewind. Hoe moet ik me dat leven voorstellen? Niet dus!

Tja, of Niburu bestaat zou ik niet kunnen zeggen. Er bestaan referenties. That’s it. Dat we nu denken dat het niet bestaat zegt niets. De planeten die we nu tot ons zonnestelsel rekenen zijn ook niet allemaal tegelijkertijd bevestigd. En Galileo had het een paar honderd jaar terug nog verrekte moeilijk om zijn gelijk te halen. En dat ging slechts over de vorm van de Aarde!

“Eens in de 3600 jaar een verzengende hitte”

Zelfs als je er aardse begrippen op nahoudt hoeft dat helemaal geen halszaak te zijn. Vergeet niet dat wij, mensen, ook de ijstijd hebben overleefd.

Goed, ik ben dus niet echt overtuigd van je verhaal. Je verwart berekeningen met rare conclusies. En ik ben niet eens iemand die in Niburu gelooft. Wel aardig vind ik je NICK. Nota bene een afgeleide van één van de meest prominente figuren uit juist dat hele Niburu verhaal.

Heus, iedereen die gelooft in Niburu, Reptilians en dat soort verhalen, kan zich volgens mij beter wenden tot Slachtofferhulp! De mensheid is niet het slachtoffer van intelligente buitenaardse indringers.
Dat sommige mensen andere mensen moeiteloos tot slachtoffers maken, dat is een ander verhaal en dat is wel waar! Mijn probleem met die Niburu-freaks is, dat ze beginnen met een scherpe politieke analyse, om te eindigen met een volstrekt onzinnige conclusie. En voor je het weet vergaat de wereld dan in 2012.

See you in 2013! Insh’Allah!  wink

Tja, je eigen conclusie maakt het allemaal een stuk duidelijker. NOT!

[ : 05 maart 2007 08:46 PM Sizajazel]
 Signature 

Profiel

3 van de 9
3