Wachtwoord vergeten?

2 van de 5
2
David Icke komt naar Nederland? 
Gepost: 05 maart 2007 01:10 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

Er is trouwens ook nog iemand ander met ongeveer het zelfde verhaal (persoonlijk vind ik hem beter)

Adam en Eva waren een genetisch project van buitenaardse wezens. Dat is althans de stellige overtuiging van Michael Tsarion (39). Een profiel van deze mysterieuze Noord-Ierse occult-researcher en zijn alternatieve interpretatie van het eerste bijbelboek Genesis.
Tsarion stond al op vrije jonge leeftijd onder directe invloed van metafysische denkers zoals Jiddu Krishnamurti en Paul Solomon. Beiden waren immers zeer goed bevriend met zijn Indiase oma Tara Singh, die vanaf de jaren zeventig ook werkzaam was bij Paul Solomon’s particuliere opleidingsinstituut ‘het broederschap van het innerlijke licht’.
Tsarion, geboren en getogen in het Noord-Ierse Belfast, leerde bij dit opleidingsinstituut al op 11-jarige leeftijd het lezen van tarotkaarten en aanverwante spirituele zaken. Als we de geruchten mogen geloven dan zou hij zelfs van Solomon persoonlijk les hebben gehad in de grote en kleine arcana. Nadat Solomon in 1994 overleed werd het particuliere opleidingsinstituut omgedoopt tot de ‘Paul Solomon Stichting’ en is sindsdien gevestigd in de Amerikaanse staat Virginia.
Tsarion is tot op de dag van vandaag als lid actief voor deze stichting. Tevens zet hij zich volgens eigen zeggen in voor ‘sterrenkinderen’, ‘nieuwetijdskinderen’ of ‘Indigo-kinderen’. Hij heeft ook enige tijd les gegeven aan deze kinderen, variërend in de leeftijd van 9 tot 15 jaar, op de particuliere New Age Academy in de Amerikaanse stad Berkeley.
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/97829

Men zegt dat Icke veel van hem heeft gejat....

The Origins of Evil - Michael Tsarion
http://video.google.nl/videoplay?docid=4381083145842539383

[ : 05 maart 2007 01:12 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:18 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58

Tsarion is idd erg interessant. Tenminste als je iets meer de alcemistische of mystieke kant van het verhaal waardeert.

Zijn origins of Evil is zondermeer de moeite van het kijken waard. LINK

Ik weet niet of Icke veel van hem heeft gejat. De thema’s lopen in elkaar over. Het verhaal dat buitenaardse wezens onze oermama’s & -papa’s zijn hebben we volgens mij meer aan Sitchin te danken dan aan Tsarion en/of Icke.

Signature 

Over the side and damn the barracuda

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:21 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Jaaa, Zecharia Sitchin is natuurlijk DE expert op dit gebied.

De in Rusland geboren, en in Palestina opgegroeide Zecharia Sitchen heeft niet alleen veel onderzoek gedaan naar de inhoud van de Soemerische kleitabletten, maar hij heeft het ook aangedurft om de inhoud - hoe ongepast het ook moge zijn binnen de huidige tradities - te verwerken in een aantal lijvige boeken.

Deze man, die zich verdiept heeft in het oud- en nieuw Hebreeuws, allerlei Semitische en Europese talen is tevens een groot kenner van het oude testament (in de oorspronkelijke tekst) en van de archeologische vondsten in het Midden Oosten. Hij beweert - op basis van zijn studie van de Soemerische spijkerschriftteksten - dat de zaken die onze oudste beschaving beschreef wellicht geen mythen waren, maar werkelijkheid.

De Soemerische teksten welke overigens ouder zijn dan de bijbelse teksten, schrijven over een ‘godenvolk’ dat honderdduizenden jaren geleden mensen heeft gemaakt door hun eigen DNA te combineren met DNA dat reeds op Aarde te vinden was. Zij zouden volgens de Soemeriërs op deze wijze de mensen hebben geschapen. Dit godenvolk welke zij de ‘Annunaki’ noemden zou vervolgens een grote rol gespeeld hebben in de geschiedenis van de mensheid.

Sitchen maakt hierbij geregeld vergelijkingen met de geschiedenis zoals deze in de bijbel wordt beschreven. Hierbij wijst hij de lezers op opmerkelijke zaken in de bijbel en hoe ze overeenstemmen met zaken die door de Soemeriërs werden beschreven. De god uit de bijbel zou een ver-enkelvoudiging zijn van een groep goden die ook met elkaar in strijd waren.

Sitchen is binnen de wetenschappelijke wereld niet geliefd omdat hij consistent doorgaat met zijn bevindingen, zelfs als dat vele heilige huizen omver werpt. Om een indruk te geven van de gevoeligheid van deze Soemerische teksten kan deze interpretatie van de gebeurtenissen in de tuin van Eden dienen: het verhaal van de slang en het eten van de appel door Eva, lijkt wel erg sterk op het Soemerische verhaal van een god (Enlil genaamd) die de mens vooral volgzaam wilde houden, en zijn broer Enki, welke de mens wilde leren dat er een verschil is tussen goed en kwaad.
http://people.zeelandnet.nl/aderyter/biografie%20Zecharia.html[/

En voor mensen die denken dat dat reptielen verhaal allemaal onzin is, zou eens naar deze foto moeten kijken. Waarom heeft die vent (Prins Charles) vleugels? Willen ze ons iets duidelijk maken?

[ : 05 maart 2007 01:51 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:48 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Prince Charles as world’s saviour?
The statue showed him hovering over a sea of humanity, casting a benign look downwards with his arms in open embrace.
http://www.theage.com.au/articles/2002/03/07/1015365728733.html

Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:52 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Geregistreerd  2007-01-03

Ik geef een heel andere interpretatie aan dat paradijsverhaal.
Ik denk dat je in de eerste plaats een dichterlijke verbeelding moet hebben en een kennis van het ZELF.

Er zijn 2 bomen in het paradijs.
De boom van het onderscheid en de boom van het leven. (de acceptatie van het zelf)
Iedereen kiest elk moment weer waarvan hij eet.
De verleiding om je van je ZELF af te begeven is altijd aanwezig.
Door niet-acceptatie van het ZELF sluipt de verdeeldheid in je.
Dit drijft je uit je land van OVERVLOED.

Het NIET-verdeeld zijn is altijd aanwezig, dat is hetgeen wat je als mens VOL-DOENING geeft.
Je vind je HEIL. Je HEEL ZIJN.
De wereld die NAAST de wereld van hebzucht en ontkenning van het ZELF bestaat, is het paradijs.
Voor ieder mens die VOL-DOET aan zich ZELF is dat paradijs zichtbaar.
Jij bent de OVERVLOED.

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 01:56 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Ik kan een groot gedeelte met je mee gaan, alleen denk ik dat er maar 1 boom was, die boom (lees appel) staat voor KENNIS. De mens mocht dus geen weet hebben van bepaalde dingen, toen ‘Eva” toch van de boom der kennis had gesnoept werden we verbannen uit het paradijs. (onze harde schrijf werd gewist) smile Waardoor er een hoop kennis verloren is gegaan.

Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:00 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

En voor mensen die denken dat dat reptielen verhaal allemaal onzin is, zou eens naar deze foto moeten kijken. Waarom heeft die vent (Prins Charles) vleugels? Willen ze ons iets duidelijk maken?

vliegende reptielen...nou ik ben overtuigd hoor confused Charles is een dino

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:04 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Geregistreerd  2007-01-04

punt is dat het hele verhaal wordt ondergraven door er ongelofelijke klets in te mixen.
de oppervlakkige luisteraar gaat de 9/11 kritiek associeren met aliens en ufo-nuts.

Opmerkelijk is dat alleen de truthers die ongelofelijke alien-stuff door hun verhalen mixen de media halen.
De truthers die feiten van fictie weten te onderscheiden worden genegeerd en/of verguisd.

Door wie? Waarom?

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:06 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Hier nog meer leuke info..

The Reptilian Aliens which are called Reptoids are proportional in size to modern humans. They have a snake like or lizard appearance. These are highly advanced entities but viewed as being of a negative, hostile or dangerous disposition since they regard humans as a totally inferior race. They would perceive us much the way we would perceive a herd of cattle. The information about these creatures varies from source to source. Supposedly they consider Earth their ancient outpost and want to have complete control over it because their planet is becoming unable to adequately support life.
http://www.greatdreams.com/reptlan/reps.htm

Zou Kissinger dan toch gelijk hebben gehad met zijn uitspraak dat we niet meer zijn dan useless ‘cattle’ ? wink

Chief amongst these is National Security Memorandum (NSSM 200) authored in the early seventies by then US National Security Adviser, Dr. Henry Kissinger. This document, hitherto marked as top secret, was quietly de-classified in 1990 and lodged in the US National Archives. It is a chilling, cynical document.
http://www.copi.com/articles/guyatt/paids.html

[ : 05 maart 2007 02:17 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:08 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Arminius the Terrible - 05 maart 2007 01:56 PM

Ik kan een groot gedeelte met je mee gaan, alleen denk ik dat er maar 1 boom was, die boom (lees appel) staat voor KENNIS. De mens mocht dus geen weet hebben van bepaalde dingen, toen ‘Eva” toch van de boom der kennis had gesnoept werden we verbannen uit het paradijs. (onze harde schrijf werd gewist) smile Waardoor er een hoop kennis verloren is gegaan.

Als jij niets doet aan het KENNEN van je ZELF, ban je jezelf !

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:14 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
David - 05 maart 2007 02:04 PM

punt is dat het hele verhaal wordt ondergraven door er ongelofelijke klets in te mixen.
de oppervlakkige luisteraar gaat de 9/11 kritiek associeren met aliens en ufo-nuts.

Opmerkelijk is dat alleen de truthers die ongelofelijke alien-stuff door hun verhalen mixen de media halen.
De truthers die feiten van fictie weten te onderscheiden worden genegeerd en/of verguisd.

Door wie? Waarom?

Zolang er mensen zijn die iets aannemen, behoud je je macht.

Over mensen die niet aannemen heb je nooit macht.

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:16 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Dino of geen dino, zo’n standbeeld is wel afgrijselijk. Als iemand het in zijn gekke bol krijgt om zoiets te maken van mij zou ik ze een schop onder de kont geven. Ik vraag me dus af of het in opdracht is gebeurd ???? Bestaat dat ding echt in het groot??? Het geeft goed aan wat voor waanideeen dit soort lui in hun hoofd hebben.

De laatste dvd van Icke is exact hetzelfde als degene daarvoor, incl. zelfde grapjes. Ik denk dat zo’n 5 uur praatje rete saai gaat worden als je zijn werk al kent. Je zag het ook bij de laatste dvd, veel fans die bij elke zin zaten te juichen rolleyes Hem wegzetten als de reptielenman is wat kort door de bocht, zijn verhaal hoe we in een onzichtbare gevangenis leven is erg sterk, het laatste reptielen uurtje tja..... Dat hij zijn werk “gejat” heeft is ook niet zo raar, hij heeft natuurlijk de bekende boeken gelezen en voegt wat van zijn eigen materie eraan toe. Zo gaat dat eigenlijk met allerlei informatieve zaken, hij heeft alleen wel een gave om het mooi gladjes populair te presenteren in tegenstelling tot andere figuren.

@ Arminius, het was toch useless eaters?  wink

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:18 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Dino of geen dino, zo’n standbeeld is wel afgrijselijk. Als iemand het in zijn gekke bol krijgt om zoiets te maken van mij zou ik ze een schop onder de kont geven. Ik vraag me dus af of het in opdracht is gebeurd ???? Bestaat dat ding echt in het groot??? Het geeft goed aan wat voor waanideeen dit soort lui in hun hoofd hebben.

Nou reken maar, zal ff zoeken voor je..

Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:20 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Maat liefst 4 mtr. hoog…

Prince Charles has agreed to allow a four-metre high bronze statue to be erected in the middle of Brazil’s Amazon rainforest depicting him as “saviour” of the world in a loincloth with arms outstretched and suspended by giant wings.
The statue is a tribute from the people of Tocantins State, the remote Amazon region. It was the region’s affinity with Prince Charles’ eco-friendly campaigning that inspired local sculptor Mauricio Bentes.
http://www.theage.com.au/articles/2002/03/07/1015365728733.html

[ : 05 maart 2007 02:34 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 05 maart 2007 02:33 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
David - 05 maart 2007 02:04 PM

Door wie? Waarom?

David, deze analyse van Hufschmid ken je vast wel: Conspiracies and Underdogs

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

2 van de 5
2