Yup, Sitchin is een van de weinige archeologen die in o.a. Iraq/Iran etc de collectie van
Sumerische klei-tabletten heeft vertaald (of geinterpreteerd).
Op verschillende tabletten is te zien dat er met reageerbuisjes etc te werk is gegaan… Het klinkt allemaal erg ongelooflijk
maar wat in de Bijbel staat en andere religieuze schriften van o.a. ook de inianen en ook de Islam lijken allemaal
gebaseerd te zijn op wat de Sumerische texten uitleggen.
Alleen in de Bijbel zijn de “aliens” etc vervangen met “Engelen”.. Ik moet toegeven dat dit onderwerp mij zeer
interesseerd omdat het zeker “logisch lijkt”.
Er wordt al lang beweerd door de ‘gekken’ dat Pyramiden etc door de “aliens” gemaakt zijn. Te ver gezocht? - Misschien.
Maar bedenk dan ook dat het eerste Gebod (1st Commandment) dit is:
1st Commandment
I am the LORD your God, who brought you out of the land of Egypt, out of the house of slavery;
Wij zijn bevrijdt door God uit Egypte waar we als slaven gedoemd waren… Wat is er in Egypte? Juist: Pyramiden etc
En ga dan vandaag de dag eens om je heen kijken, overal zijn die Pyramides weer te vinden en voornamelijk
op projecten van de USA en de UN, denk aan de Dollar met the all seeying eye en de Total Information Awareness project wederom
met een all seeying eye (pyramide)…
Wat me vooral ook interesseert is dat eigenlijk alles wat we waarnemen allemaal electrische/magnetische signalen zijn
die door onze hersenen worden vertaald.
Waarom waarschuwd de Bijbel voor ‘mark of the beast’ ? Is een neuro-chip implant voldoende om je geest of je bewustzijn of zelfs je
ziel “vast te houden” dmv eletromagnetisme? Is dit waar HAARP (High-frequency Active Auroral Research Program) voor is?
De frequencies waar HAARP mee werkt zijn dezelfde golflengte als onze hersenen doen… Is dit het systeem waarmee
“zij” (Egyptenaren) duizenden jaren geleden de mensheid tot slaaf maakten? Is dit waar we van gered zijn?
Ik moet zeggen dat ik veel van deze theory op ze minst aannemelijk vindt…
Wat ook opvallend is, is dat de mens genen bezit die geen enkel ander dier of plant of wat dan ook op aarde heeft.
33 genen dacht ik zijn UNIEK voor mensen alleen. Om voorbeeld te geven:
stel de originele complete genen-pool voor aardse wezens is “abcdefgh” dan:
Aap = abcd
Kip = abcde
Vlieg = afgh
De mens heeft dan bijv:
Mens = abcdefghijklmnopqrstu
De genen ‘i’ t/m ‘u’ komen nergens anders voor, alleen in de mens, niemand weet waar ze vandaan komen… En laat het nu
ook zo wezen, als je die genen weg zou halen dan zijn we zo goed als chimpansees…
Die 33 extra genen is precies wat ons ‘mens’ maakt O.O
http://www.sitchin.com/adam.htm
http://blog.newworldodor.net/2007/01/31/extraterrestrial-genes-found-in-human-dna/
A group of researchers working at the Human Genome Project indicate that they made an astonishing
scientific discovery: They believe so-called 97% non-coding sequences in human DNA is no less than genetic
code of extraterrestrial life forms.
En, Iraq en Iran is het gebied was vroeger Persie en Sumeria was, waar “zij” geland zijn duizenden jaren geleden,
is toch wel “vreemd” dat alles op alles gezet wordt om Iraq en Iran etc onder US controle te krijgen voor 2012
en een New World Order te pushen..
Is de NWO ter voorbereiding van de aankomst van ???
Klinkt erg science-fiction i know
Wel interessant lol