Wachtwoord vergeten?

1 van de 51
1
Poll
Chemtrails....Echt of Hoax?
Echt 41
Weet niet 29
Hoax 20
Totaal Aantal Stemmen: 90
Je moet een lid zijn en ingelogd zijn om te kunnen stemmen
Chemtrails…echt of hoax?
Gepost: 15 maart 2007 08:06 PM   [ Negeer ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03

ik wilde dit eigenlijk in Twilight zone posten maar zoals gemeld lukt dat daar niet omdat de NEW TOPIC knop ontbreekt

Ik heb de discussies over chemtrails gevolgd en ben nog steeds niet overtuigd dat er daadwerkelijk schadelijke chemicalieen inzitten. Wel was ik nou eens benieuwd hoeveel hier wel in ‘geloven’ en waarom

Het zou fijn zijn als jullie je stem dus kort zouden kunnen motiveren wink

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 15 maart 2007 08:53 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

als je hiermee de strepen in Nederland bedoeld, zeg ik hoax.

Ik houd nu geruime tijd de lucht in de gaten en wat mij opvalt is dat ofwel geen enkel vliegtuig een persistent spoor achterlaat, ofwel alle vliegtuigen een persistente streep trekken. Het lijkt mij dat het meer te maken heeft met atmosferische condities dan met een gigantisch sproeiprogramma.

Omdat alle vliegtuigen op sommige dagen persistente strepen trekken zou het betekenen dat alle vliegtuigen uitgerust moeten zijn met sproeiapparatuur. Dat geloof ik niet.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 15 maart 2007 09:39 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ik zie ook niks raars en kijk al een jaar als een debiel in de lucht. Soms heb je van “hey een goeie streep” en zit bijna te hopen op afgrijselijke toestanden maar het verdwijnt gewoon binnen een minuut. De enige uitzondering is mistig wolken weer, dan blijft alles lang hangen maar daarom heb je ook mistige wolken. De zogenaamde sporen die even ophouden heb ik trouwens ook gezien, moet je wel snel een foto nemen want na 1 minuut is alles weg wink Dit zou dan moeten aantonen dat het sproeiapparaat even is uitgezet, je kunt immers niet de motor even uitzetten grin Verder geloof ik ook niet dat uitlaatgassen van een vliegtuig gezond zijn, dus als die zooi bevriest en weer naar beneden gaat druppelen heb je wel een soort gifmengsel. Maar dat is natuurlijk niet een echte chemtrail.

Wat ze in Amerika uitspoken geen idee smile

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 15 maart 2007 10:18 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

Ik heb een nieuwe camera Kodak easy share C503 subliem masjien. tongue rolleye ( reclame ),maar daar kan ik haarscherpe kiekjes mee maken en een licht gewicht.

Maar nog geen idee van bewerking en ben te druk bezig met andere zaken ( je kan niet alles), ik heb echter fotoos te groot hier te posten waarop echt damborden staan (in de lucht) en dat niet van een dag, maar een hele collectie.

Ik geef toe de afgelopen dagen was er blauwe lucht , het heeft niet mijn volle aandacht maar ik ga er wel in mee en wat de reden zou zijn dat het gebeurt.
je ne sais pas.

Ik heb een mede zapruder een map gestuurt met al mijn 911 feateaux als hij ze kan bewerken is het mooi,… ze staan in mijn msn gedeelde mappen. tongue rolleye

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 15 maart 2007 10:33 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  789
Geregistreerd  2007-02-27
arie - 15 maart 2007 08:53 PM

als je hiermee de strepen in Nederland bedoeld, zeg ik hoax.

Ik houd nu geruime tijd de lucht in de gaten en wat mij opvalt is dat ofwel geen enkel vliegtuig een persistent spoor achterlaat, ofwel alle vliegtuigen een persistente streep trekken. Het lijkt mij dat het meer te maken heeft met atmosferische condities dan met een gigantisch sproeiprogramma.

Omdat alle vliegtuigen op sommige dagen persistente strepen trekken zou het betekenen dat alle vliegtuigen uitgerust moeten zijn met sproeiapparatuur. Dat geloof ik niet.

Had al gepold maar geen toelichting gegeven tongue laugh Arie en ik hadden al eerder dezelfde conclusies getrokken dus zijn antwoord is ook mijn antwoord tongue wink

Signature 

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 10:50 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  370
Geregistreerd  2007-01-02

Even voor de goede orde als vliegtuigen hoger vliegen zouden strepen langzamer moeten oplossen toch? Hoe kouder hoe langer een condense streep blijft bestaan?

In de omgeving van Amsterdam was het de afgelopen dagen raak. Veel strepen op lagere hoogte die bleven hangen en uiteindelijk uitwaaieren. En vliegtuigen die hoger vliegen waarbij de condense streep binnen 10 min. opgelost is.

Ik twijfel nog.

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 10:56 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  68
Geregistreerd  2007-03-01

Ik ken het begrip “chemtrails” nog niet lang. Sinds kort let ik er ook meer op. Afgelopen maandag zag ik ook een streep in de lucht. Ik was benieuwd wat ermee zou gebeuren. Het was snel weer weg, geen chemtrial dus. Ik blijf opletten wink.

Signature 

“Then I saw his face. Now I’m a believer.”

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 10:57 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
Geregistreerd  2007-03-02
V - 16 maart 2007 10:50 AM

Even voor de goede orde als vliegtuigen hoger vliegen zouden strepen langzamer moeten oplossen toch? Hoe kouder hoe langer een condense streep blijft bestaan?

In de omgeving van Amsterdam was het de afgelopen dagen raak. Veel strepen op lagere hoogte die bleven hangen en uiteindelijk uitwaaieren. En vliegtuigen die hoger vliegen waarbij de condense streep binnen 10 min. opgelost is.

Ik twijfel nog.

tja ik vind het ook maar een moeilijk verhaal, feit is wel dat toen op 9/11 alle vliegtuigen in de US op de grond bleven er vrijwel direct een temperatuurstijging was van 3 graden (!) puur door het ontbreken van de condens strepen.

Signature 

Always speaking the truth
But without hate for those who lie.

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:02 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883

waarom doe we niet een experiment… met een webcam grin zet dat ding op een plaatje per minuut ofzo en maak een fimpje over de hele dag, dan zie je wel of er wat is of niet… (nu alleen nog een strak blauwe hemel) :-D

Signature 

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:26 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

Typisch dat de mensen die zeggen ‘hoax’ of ‘weet niet’ wel toelichting geven maar de mensen die zeggen ‘echt’ dat niet doen (uitgezonder symbiose)

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
arie - 16 maart 2007 11:26 AM

Typisch dat de mensen die zeggen ‘hoax’ of ‘weet niet’ wel toelichting geven maar de mensen die zeggen ‘echt’ dat niet doen (uitgezonder symbiose)

Vreemd, ik meende ook hoax gestemd te hebben zonder uitleg… Niet dat het boeit, leg ik het nu even uit: Contrails, ja. Chemtrails, nee.

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738

ja terwijl er toch al 6 mensen “echt” hebben gekozen. Ik ben erg benieuwd naar wat deze mensen overtuigd heeft, zover ik heb kunnen zien is er nergens hard bewijs dat er chemische troep in zit en foto’s en plaatjes van vele streeppatronen zijn interessant, naar geen bewijs voor chemtrails..

Signature 

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883

ik heb ook ECHT gezegt… alleen ben ik met de uitleg van de meeste sites totaal niet eens.

Signature 

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:44 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
-V- - 16 maart 2007 11:40 AM

ik heb ook ECHT gezegt… alleen ben ik met de uitleg van de meeste sites totaal niet eens.

wat is “jouw” uitleg dan?

Signature 

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 11:55 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
swinferno - 16 maart 2007 11:40 AM

ja terwijl er toch al 6 mensen “echt” hebben gekozen. Ik ben erg benieuwd naar wat deze mensen overtuigd heeft, zover ik heb kunnen zien is er nergens hard bewijs dat er chemische troep in zit en foto’s en plaatjes van vele streeppatronen zijn interessant, naar geen bewijs voor chemtrails..

alles wat zonlicht tegenhoud veroorzaakt een koelend effect.. dat zag je dus op 9/11 willen we het dus koel houden met die zogenaamde klimaat verwarming moeten we juist meer vliegen ipv minder. wink dus effect ja.. maar chemtrails lijkt me niet nodig, waarom we nu meer strepen zien lijkt mij puur door meer vliegbewegingen en op grote hoogte vliegen is goedkoper dus een economische keuze, de hoger de koeler dus meer en langere strepen waterdamp.. waterdamp is de grootste temperatuur regelaar in de vorm van wolken… en nu dus ook contrails. Zou het zo zijn dat er CHEMtrail zijn dan zouden we een verwarming zien met wolken/contrails en een koeling zonder wolken/chemtrails omdat die chemicalien als doel hebben warmte vast te houden onder het wolken dek. Nu lost de natuur dat al vanzelf op door dat er minder zonlicht door komt en dus minder warmtew kan ontstaan onder de wolken/contrails. En nu komt de BOM voor alle sukkels die er in geloven.... Stel we geloven de chemtrail theorie en we leggen het aan banden dan pas zal de temperatuur meer stijgen dan normaal (het normaliseert weer) met zo’n 2-3 graden… en wat wil meneer Al Gore en zijn boeven bende… dat we minder vliegen en minder uitstoten.. en dus gaat de temperatuur daardoor JUIST omhoog. Global dimming, Global warming, Global bullshit..

Signature 

Profiel

Gepost: 16 maart 2007 12:09 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883

als je die “swindle” docu gezien hebt dan zie je ook dat er sinds de 70ties een temperatuur daling was tot nu ongeveer… dat correleert met het aantal vliegtuigen… en met de tijd die de natuur nodig heeft om er om te reageren, momenteel zie je de lijn dus weer als normaal stijgen na een korte koelere periode veroorzaakt door de mens. Ho wat zeg je nu -V- de mens! ja ja maar net als een stuk stront of een zak asbest zijn we allemaal een deel van de natuur. Vliegtuigjes zijn een heel klein deelvergeleken met bv de nucleaire bommen die we ‘getest’ hebben waar onder tientallen direct in de athmosfeer dat begon in de 60’s en liep tot de 90’s daarna is alles ondergronds en vooral minder geworden. Meer dan 1600 nucleaire explosies.. 1600x een zonnetje op aarde… kijk dat doet een hoop met de temperatuur en alles wat op aarde leeft maar een paar contrails ach als uit eindelijk de natuur 1600 nuke’s overleeft en weer ‘normaliseert’ na 50 jaar wat maak je je druk om Al gore? tip voor iedereen zoek es in Wiki naar nucleaire testen je zal versteld staan wat voor shit ze afgevuurt hebben. Dus als je wat te zeiken hebt.. ga naar Rumsfeld en vriendjes… lol vriedjes.. Al Gore!

Signature 

Profiel

1 van de 51
1