Persistente contrails zijn een heel normaal verschijnsel. Hoogstwaarschijnlijk heb je die dus gefotografeerd. Je kunt hier wel posten dat je ‘chemtrails’ hebt gefotografeerd, maar zonder bewijs is dat natuurlijk een loze bewering.
Persistente contrails zijn een heel normaal verschijnsel. Hoogstwaarschijnlijk heb je die dus gefotografeerd. Je kunt hier wel posten dat je ‘chemtrails’ hebt gefotografeerd, maar zonder bewijs is dat natuurlijk een loze bewering.
Net zo loos dan als jouw bewering dat “persistente contrails?” normaal zijn…
ik vind mijn eigen waarnememingen van enkele jaren nu eenmaal betrouwbaarder dan die van anderen…
Kunnen we aub ophouden met die flauwekul.
De spoeiers hadden zeker vakantie de laatste tijd, ze zijn weer terug new and improved
Lekker zinloos om elke keer weer te posten dat ze sproeien, punt. Daarna op je gemak foto’s maken van de chemo aanval boven je hoofd. Als je zo overtuigd bent van het sproeien dan zou je in paniek je huis dichtplakken met plastic en tape.
Kunnen we aub ophouden met die flauwekul.
De spoeiers hadden zeker vakantie de laatste tijd, ze zijn weer terug new and improved
Lekker zinloos om elke keer weer te posten dat ze sproeien, punt. Daarna op je gemak foto’s maken van de chemo aanval boven je hoofd. Als je zo overtuigd bent van het sproeien dan zou je in paniek je huis dichtplakken met plastic en tape.
Nee ok, ik begrijp je nu.. jouw posts zijn wel zinvol, en mijn posts over chemtrails niet… uhhuh…
Wat is er nu actueel, even melden dat ze weer sproeien.
Moeten we hier dan enthousiast reageren zoals de vorige 44 pagina’s?
Het is niks actueels of nieuws, het is weer de oude riedel zonder opvallende nieuwe dingen.
Daarna weer het bekende omdraaien van de bewijslast, fantastisch.
Zal ik ook elke dag komen melden dat de zon weer tevoorschijn is gekomen.
Ja er komen strepen uit sommige vliegtuigen, dat weten we nu onderhand wel.
Beide kampen hebben zo hun idee hierover, zolang er niks opvallends nieuws is hoef je dit toch niet te melden.
Als natuurkundige/amateur meteoroloog denk ik dat er zowel persistente contrails bestaan, als dat er ook oplossende chemtrails zouden kunnen bestaan. Ik heb een video gezien van mensen die het spul hadden opgeschept en geanalyseerd (in USA is dat makkelijker te realiseren dan in Nederland gezien de luchtvaartregelgeving, denk ik). Het kan natuurlijk ook een hoax zijn… maar dan doen mensen wel erg veel moeite voor die hoax.
… maar dan doen mensen wel erg veel moeite voor die hoax.
Je zult ze de kost moeten geven
Mensen die ergens in geloven kunnen heel ver gaan, kijk maar naar religie.
Een goeie grap uithalen vinden mensen ook leuk, kijk naar degraancirkels.
Dat zijn toch wel stevige uitspraken in het filmpje, als het zo definitief is waar is dan het bewijs? Geheime diensten sturen dit hele gebeuren aan?
Als Google bewijst dat het geen complottheorie is tja dan google ook maar eens op elfjes, la chupacabra, loch ness en marsmannetjes.
Google is een zoekmachine geen bewijs dat het klopt
Zijn achternaam doet hem eer aan zullen we maar zeggen.
Hoewel ik best een voorstander ben om het op de agenda te krijgen maar dan wel graag onder het kopje vliegtuigstrepen, smog of iets dergelijks.
Dat heb je mij nooit horen zeggen, het is gewoon een feit dat een hoop graancirkels flauwekul zijn en heel veel zweet hebben gekost door fanatieke grappenmakers.
Nu je dit onderwerp toch zo stellig naar boven haalt, mag ik aub het bewijs zien van graancirkels die op 1 of andere wonderbaarlijke manier tevoorschijn komen of gekke stofjes hebben?