De meerderheid van de mensen blijkt in de 21e eeuw in staat te zijn tot vredige samenleving, doordachte langetermijnbelangen voor iedereen na te streven, met elkaar, met de natuur, de dieren en te kiezen voor handelingen die daarmee in overeenstemming zijn.
Zelfs Billythekid doet aan 1 April,wat heeft die vent yoch een gebrekkig gevoel voor humor.Hier vind je zijn Zapburu-Grap.
Billy de Clit.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen het is Billydeklit.Kijk maar hier op de website van Vandale bij nummer 3 - klit:3 iem. die steeds achter een ander aan loopt.
Wel Audie, je weet de oude DKNWZ was een aparte site, de enigste waar ik poste en waarvan sommige van zapruder me kennen. Nocturnal, Tamara en ik maakte vaak geintjes soms met een erotische toon, mijn vrouw kon er om lachen tot dat Billy er een topic op zijn blog van maakte. Mijn vrouw pissig, Nocturnal pissig en Tamara kreeg herrie op haar blog dus ik heb die zak uit m’n favs gegooid en heb dus geen info meer, mss Noc moet je aan hem vragen
Wel Audie, je weet de oude DKNWZ was een aparte site, de enigste waar ik poste en waarvan sommige van zapruder me kennen. Nocturnal, Tamara en ik maakte vaak geintjes soms met een erotische toon, mijn vrouw kon er om lachen tot dat Billy er een topic op zijn blog van maakte. Mijn vrouw pissig, Nocturnal pissig en Tamara kreeg herrie op haar blog dus ik heb die zak uit m’n favs gegooid en heb dus geen info meer, mss Noc moet je aan hem vragen
Quote:Soms met een erotische toon? Hmmmm? Ik had er toch echt andere voortellingen bij P.uncia maar OK truthers zijn nu eenmaal rebels en rebellen hebben nu eenmaal een soort van Che Guevara-erotische uitstraling dus......En of ik pissig op Billdeklit was nou nee gewoon geirriteerd dat hij in dat artikel de ene leugen op de andere stapelde zonder goed de feiten te onderzoeken.Maar ja die hufter is nu eenmaal een beroepsleugenaar.