Ik weet dat de bekende uitspraak is dat “anderen” je alleen maar angtig maken met verhalen over de politiestaat etc.
Maar is het angstig maken of gewoon de waarheid vertellen, dat je angstig gaat worden van de informatie is wellicht omdat het ook doodeng en ongewenst is??
Moet je het dan verzwijgen, ik hoor ze toch duidelijk een oplossing geven tegen de politiestaat dus om het nu alleen bangmakerij te noemen…
Ze doelen vooral op ALex Jones maar die pleit nergens om angstig achter je computer te blijven zitten, juist het tegendeel. Ze hebben velen acties opgezet om bijv. de patriot act uit hun stad te houden, met succes. Het gedoe met de Mexicaanse truckers etc. Ze roepen op om een hoop zaken te doen zodat je later niet angstig in je holletje hoeft te kruipen.
Bij die laatste uitzending hoor ik ze alleen zeggen dat je guns moet inslaan....en dan wachten op de eindtijd? Hufschmid zegt heel juist dat je niet bang hoeft te zijn want zodra wij vandaag zeggen “het is genoeg” is het afgelopen. Met als enigste puntje dat de bevolking gehersenspoeld is en mensen doodleuk de dictator volgen. Je zult dus wel mensen wakker moeten schudden. Ik vind ze echt vreselijk passief bezig zijn, en dan ook nog stoer in Frankrijk zitten.
Ik erger me dus vooral aan het gezeur van deze 2, waarom iedereen lopen afbranden en overal spoken zoeken?
Als ze werkelijk zuivere intenties hebben dan zijn ze echt zo dom bezig. Je kunt het nu eenmaal nooit met iedereen eens zijn, maar om jezelf dan zo belachelijk te maken door alles zionisten te noemen.
Het eeuwige “instortende gebouwen” valt ook wel mee hoor, genoeg andere info komt naar voren incl. pedofielen en andere zut. Ik luister graag naar Alex Jones en herken de bullshit van deze 2 heren echt meteen. Dat doet me dan meteen afvragen wat ik nog meer niet kan vertrouwen. Oude Alex Jones beelden van 1999 waar hij nog puberhormonen had gieren doet me ook niet overtuigen. Die gast is nu eenmaal wild, dat heeft zo zijn voordelen en nadelen.
Ik vind Schmid zijn optreden bij Penn and Teller nu ook niet zo fantastisch, moet ik hem dan ook maar een geheimagent noemen die alles belachelijk wilt maken? Hetzelfde voor Jimmy Walters, kwam ook als een debiel over waarom doe je dat voor de camera? Het punt is gewoon dat veel mensen inderdaad debiel zijn en dit soort onderwerpen extra veel vage figuren aantrekt. Daardoor zijn ze niet meteen zionisten
De gastenlijst van Alex Jones is volgens mij wel 100 keer beter. Ik vraag me soms af hoe hij dat voor elkaar krijgt, kun je ook weer iets achterzoeken natuurlijk