Wachtwoord vergeten?

2 van de 4
2
Wetenswaardigheidje inzake Zapruder. 
Gepost: 31 mei 2007 02:19 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Geregistreerd  2007-01-04

doen ze helemaal niet.
ze wijzen er alleen op dat als je puppets pakt je geen problemen oplost
maar alleen puppets pakt

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:22 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

je moet overigens het belang van hun (DBS et al.) zaak niet onderschatten.
kijk je naar Alex Jones, dan kijk je naar iemand die jou gereed maakt voor de NWO.
Tegen de tijd dat-ie komt (de NWO) gaat-ie je enorm meevallen.
dan ben je blij met de orde en het gezonde verstand.
bovendien zie je dat ‘alle goede’ dingen die Jones noemt (gouden standaard) ineen komen.
Werkloosheid afgeschaft.
Ambachten weer geintroduceerd.
Vervuiling gestopt.

Heel simpel. Wanneer de money powers dat willen, lossen ze de problemen die ze zelf maken morgen op.
Maar niet voordat wij met zijn alle in het hok gaan zitten en braaf knorren als we worden bedonderd door onze heersende ubermenschen

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:23 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1035
Geregistreerd  2007-01-02

doen ze helemaal niet.

Quotes van I am the Witness :

The media is trying to blame the Arabs, or blame the Bushes, so it is important to bring these facts in the open

9/11 was an outside job

kijk je naar Alex Jones, dan kijk je naar iemand die jou gereed maakt voor de NWO.

Ik zeg verder ook niet dat Alex Jones kwalitatief veel beter is.

ze wijzen er alleen op dat als je puppets pakt je geen problemen oplost. maar alleen puppets pakt

Daarom moet je dus juist ook aandacht blijven besteden aan de politici die hiervoor verantwoordelijk zijn, en die toch grotendeels terug te vinden zijn in de Bush regering. Op IATW worden ze zo’n beetje vrijgepleit door het een outside job te noemen, en te pretenderen dat ‘de Bushes’ ten onrechte worden beschuldigd.

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:24 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  167
Geregistreerd  2007-01-03

Dan is alex wel op een heel verkeerde manier bezig met gereedmaken…

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:25 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

Perfecte quote van DBS.
helemaal mee eens.

Hij pleit Bush ook totaal niet vrij. (gunt hem gewoon geen aandacht).
Hij zegt: de media liegen.
Of het nu de massa media of de niches (zogenaamde alternatieve media zijn)
ZE LIEGEN.

fair enough

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:26 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1035
Geregistreerd  2007-01-02

Dat de media liegen weten we allemaal, maar dat heeft inhoudelijk weinig te maken met deze discussie ?

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:28 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

en over inside of outsidde zou ik zeggen:

het is een International job
of interNAZIonal wink

maar DBS polariseert, omdat er zoveel mensen zijn die deze mantra nu als Waarheid omarmen.

(Het verhaal van de money masters / NWO is ‘internationalisering’ en vernietiging van de nationale staten.)

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:31 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

voor de goede orde:

ik vraag me ook wel eens af of DBS zelf niet ook een georkesteerde agenda pusht.

ik weet het niet. ik sluit het niet uit.
maar tot nu toe vind ik hem en zijn trouwe gasten zeer authentiek.

maar above all: veel van zijn interviews zijn ongekend informatief.

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 02:38 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ik weet dat de bekende uitspraak is dat “anderen” je alleen maar angtig maken met verhalen over de politiestaat etc.
Maar is het angstig maken of gewoon de waarheid vertellen, dat je angstig gaat worden van de informatie is wellicht omdat het ook doodeng en ongewenst is??
Moet je het dan verzwijgen, ik hoor ze toch duidelijk een oplossing geven tegen de politiestaat dus om het nu alleen bangmakerij te noemen…

Ze doelen vooral op ALex Jones maar die pleit nergens om angstig achter je computer te blijven zitten, juist het tegendeel. Ze hebben velen acties opgezet om bijv. de patriot act uit hun stad te houden, met succes. Het gedoe met de Mexicaanse truckers etc. Ze roepen op om een hoop zaken te doen zodat je later niet angstig in je holletje hoeft te kruipen.

Bij die laatste uitzending hoor ik ze alleen zeggen dat je guns moet inslaan....en dan wachten op de eindtijd? Hufschmid zegt heel juist dat je niet bang hoeft te zijn want zodra wij vandaag zeggen “het is genoeg” is het afgelopen. Met als enigste puntje dat de bevolking gehersenspoeld is en mensen doodleuk de dictator volgen. Je zult dus wel mensen wakker moeten schudden. Ik vind ze echt vreselijk passief bezig zijn, en dan ook nog stoer in Frankrijk zitten.

Ik erger me dus vooral aan het gezeur van deze 2, waarom iedereen lopen afbranden en overal spoken zoeken?
Als ze werkelijk zuivere intenties hebben dan zijn ze echt zo dom bezig. Je kunt het nu eenmaal nooit met iedereen eens zijn, maar om jezelf dan zo belachelijk te maken door alles zionisten te noemen.

Het eeuwige “instortende gebouwen” valt ook wel mee hoor, genoeg andere info komt naar voren incl. pedofielen en andere zut. Ik luister graag naar Alex Jones en herken de bullshit van deze 2 heren echt meteen. Dat doet me dan meteen afvragen wat ik nog meer niet kan vertrouwen. Oude Alex Jones beelden van 1999 waar hij nog puberhormonen had gieren doet me ook niet overtuigen. Die gast is nu eenmaal wild, dat heeft zo zijn voordelen en nadelen.

Ik vind Schmid zijn optreden bij Penn and Teller nu ook niet zo fantastisch, moet ik hem dan ook maar een geheimagent noemen die alles belachelijk wilt maken? Hetzelfde voor Jimmy Walters, kwam ook als een debiel over waarom doe je dat voor de camera? Het punt is gewoon dat veel mensen inderdaad debiel zijn en dit soort onderwerpen extra veel vage figuren aantrekt. Daardoor zijn ze niet meteen zionisten wink

De gastenlijst van Alex Jones is volgens mij wel 100 keer beter. Ik vraag me soms af hoe hij dat voor elkaar krijgt, kun je ook weer iets achterzoeken natuurlijk grin

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 04:16 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

ik geef het op.
kijk maar lekker wat je kijken wilt
dat doe ik ook.

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 04:39 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

dit is het bewijs, monkeyman is ook deel van het ‘criminal network’ cheese

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 05:16 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
arie - 31 mei 2007 04:39 PM

dit is het bewijs, monkeyman is ook deel van het ‘criminal network’ cheese

Jep, ik heb het meteen maar even doorgespeeld naar DBS, die zal dit onderwerp waarschijnlijk ergens volgende week behandelen… tongue wink

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 05:32 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Mail dan gelijk even door dat ik harige palmen heb grin

Maar goed David, het is niet een persoonlijke aanval. Ik wil graag weten wat die 2 hebben gedaan wat echt zoden aan de dijk heeft gezet.
Ik vind ze best wel aardige info hebben maar de verdachtmakingen en continu gefocus op Israel en Joden, daar knap ik zo enorm op af.
Jij kent ze erg goed, dus daarom vraag ik het aan jou. Ik neem aan dat je niet voor Jan Lul die gasten zo goed vindt, dus....

Die stunt bij David Rockenfeller zijn huis vond ik nou ook niet echt passen in het hele zionisten crypto jews verhaal over Alex Jones en co.
Dan beginnen ze het toneelstukje wel te spelen met hele hoge figuren.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 06:32 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  463
Geregistreerd  2007-05-10
VOER - 31 mei 2007 12:32 PM

scharrelslaafje - 31 mei 2007 10:46 AM
Voor de CIA/mafia/anti-castro/Big Oil connectie ivm de JFK moord is geen speculatie nodig.

Hehe, daar noem je heel wat verschillende groepen.

Tja, dat criminele netwerk heeft zich in vele organisaties genesteld.
Ik neem aan dat het niets nieuws is dat er tussen de groepen die ik noemde veel overlap bestaat.

Maar ook hier blijft het bij speculatie, ben ik bang.

Behalve dan al die gedeclassificeerde overheidsdocumenten en getuigen die zijn geinterviewed in het kader van justitieel en congressioneel onderzoek.
Hoeveel van dergelijk bewijs is er waaruit blijkt dat zionisten zo ongeveer overal achter zitten?

Maar net als bij de moord op Fortuyn zijn er veel motieven te bedenken / rookgordijnen opgeworpen, maar wat nu precies de doorslag heeft gegeven om tot moord over te gaan blijft onduidelijk…

Volgens mij gaat het om meer dan motief; het gaat ook om “wie”.

Signature 

The Swindle that is The Great Global Warming Swindle

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 08:06 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
scharrelslaafje - 31 mei 2007 06:32 PM

Tja, dat criminele netwerk heeft zich in vele organisaties genesteld.
Ik neem aan dat het niets nieuws is dat er tussen de groepen die ik noemde veel overlap bestaat.

Behalve dan al die gedeclassificeerde overheidsdocumenten en getuigen die zijn geinterviewed in het kader van justitieel en congressioneel onderzoek.
Hoeveel van dergelijk bewijs is er waaruit blijkt dat zionisten zo ongeveer overal achter zitten?

Volgens mij gaat het om meer dan motief; het gaat ook om “wie”.

Ehm, wat bedoel je precies? Ik kan het niet helemaal volgen ben ik bang.

Vraag je nu om bewijs of heb je bewijs? Aan je website te zien, heb je vast wel een interessante theorie. smile

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

2 van de 4
2