Wachtwoord vergeten?

Benzine, bloed en bommen
Gepost: 20 juli 2007 08:33 AM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  128
Geregistreerd  2007-02-28

Wat denkt u dat er gaat gebeuren als Europa inderdaad één wordt? Als ik kijk naar hoe de huidige politici omgaan met de mening en de belangen van de gewone burger dan vrees ik met grote vrezen.
Laten we eerlijk zijn, de meeste politici lijken eerder voor hun eigen belangen [voormalige of huidige bedrijven] of visie te werken ipv ons als volk te vertegenwoordigen. Als een politicus eens de moeite neemt het volk proberen uit te leggen wat de grote voordelen zijn van een verenigd Europa gaat het meestal alleen over de economie. Dat is natuurlijk niet onbelangrijk maar ook niet zaligmakend. We zijn toch niet op deze aardkloot om de Nederlandse economie in stand te houden? Er worden wetten en regels geschreven, normen en waarden overtreden, oorlogen gevoerd zelfs, om de Nederlandse economie maar draaiende te houden of te verbeteren.
Als wij onderzeeërs of fregatten te koop hebben maakt het ineens niet meer uit wie de koper is en waarvoor de koper ze eventueel gaat gebruiken. Wij beschikken over supersonische f16 straaljagers die prima in staat zijn bommen te droppen op elk gewenst doelwit maar de Joint Strike Fighter zal wel iets sneller kunnen, meer bommen kunnen vervoeren maar bovenal meer geld opleveren. We kopen die dingen wel, wij, belastingbetalers, maar verdienen er ook weer een hoop mee terug, zij, wapenindustrie. U ziet hoe het kringetje weer rond wordt; beleidsbepalers gebruiken ons geld om wapens aan te schaffen, gemaakt door bedrijven waaraan zij op één of andere manier gelieerd zijn of waarvan zij bepaalde beloften in de zak hebben over toekomstige commissariaten en sturen onze kinderen naar zelf ontstoken brandhaarden.
Dat wij meedoen in oorlogen als in Afghanistan, Irak en straks misschien wel Iran heeft weinig te maken met nobele motieven als humanistische hulp of het brengen van democratie. Het heeft veel meer te maken met het binnen halen van concessies en orders voor Royal Dutch Shell en aanverwante bedrijven.

Royal Dutch Shell, the product of a union between British and Dutch petroleum interests, is one of the most important companies in the world, and a major player in Anglo-Dutch geopolitical maneuverings. Royal Dutch Shell’s World War II-era chief Henri Deterding was a notorious backer of Adolf Hitler, and the company’s banker in France, Lazard, was instrumental in creating Banque Worms out of a Shell-connected transport company; Worms was at the core of the Fascist Vichy regime in Nazi-occupied France. Royal Dutch Shell is even closer to the Rothschild banking interests, which took a stake in the company in exchange for some Russian oil properties. Royal Dutch Shell has also funded cultural warfare operations against the United States and the rest of the world, including funding the creation of the environmental movement. Shell has current or recent interlocking directorship relationships with a host of companies of interest to this report, including Dutch financial firm ING Group and manufacturers Akzo Nobel and Unilever, Rio Tinto, Belgian raw materials powerhouse Société Générale de Belgique, U.S. aircraft manufacturer Boeing, and a host of financial firms including Lloyds TSB, UBS, AXA, and Aegon.

Meer hier;
http://cmmtgnmn.blogspot.com/2007/07/benzine-bloed-en-bommen.html

Signature 

“It is not a sign of good health to be well adjusted to a sick society”.

Profiel

Gepost: 21 juli 2007 01:41 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Dat alles is de natte droom van der verrukte kerl. (Adolf Hitler)
Zei hij niet: arbeid macht frei?(Eigenlijk zei hij: geef uw rechten af aan mij en ik en mijn corporatievrienden zullen u slaven.)
Oorlog is goed voor de economie zeggen ze.
De EU zal wel volgen, aangezien het steeds weer over economie gaat.
Fuck economie, free the people, dat is wat we nodig hebben.
Als het op oorlog uitdraait, zullen ze me moeten doden, want ik EN nog zovelen willen dat niet.
Leuke topic, by the way.

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel