Wachtwoord vergeten?

1 van de 8
1
Flyers uitdelen op en rond 9/11. Wie doet er mee? 
Gepost: 09 augustus 2007 10:05 PM   [ Negeer ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524
Geregistreerd  2007-01-01

Arie sprak:

Misschien kun je even een nieuwe draad starten om eea te peilen/coordineren. Deze draad gaat eigenlijk alleen nog over die flyer.

Arie heeft gesproken! Hij werkt echt het hardste van ons allemaal!

Wie doet er mee?

IK! Met EAGLE! En ZAP-COAT, doe je ook ditmaal weer mee?

Eagle en ik willen elk 1000 flyers, maar geen DVD’s, want die hebben we nog. Dus gaarne 2000 flyers tegen kostprijs plus verzendkosten. Als Zap-coat ook mee doet, dan worden het er 2500.

VII, laat even weten hoeveel per 500 of 1000 het kost.

En laat ons weten hoe we ze kunnen bestellen!!!

Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 09 augustus 2007 10:07 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Omdat ik nu geen link kan plaatsen, doe ik maar even een reactie. In de hoop dat het helpt!  tongue wink

Signature 

Profiel

Gepost: 09 augustus 2007 10:30 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477

Ik doe zeker mee en zoals het er nu voor staat reis ik deze keer af naar Den Haòg, ik heb al een voorraad dvd’s dankzij Arie dus dat komt ook wel goed,mits mijn persoontje dan niet midden in een verhuizing zit.
Ik heb er ervaring mee en als je er een gesprek bij get uitdelen voert over 9/11 raak je er nooit 50 op een dag kwijt aan voorbijgangers, het topic leek inderdaad te gaan over de flyer en dat is maar goed ook.

Want daar door is de nu wel heel erg mooi geworden, wat ik me tussen al die regels eerder al afvroeg ...wat gaan we voor kleding dragen?
Iedereen een beetje uniform in alle steden of losse stijl ?, in het laatste geval ben ik bang dat mensen aanspreken lastig zal worden.

Shirtje ????

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 09 augustus 2007 11:37 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  167
Geregistreerd  2007-01-20

Ik ben een beetje bang als ik 1000 flyers uitdeel, dat dan 100 mensen hem langer dan 10 seconden lezen, dat 10 mensen een beetje overtuigd raken en het weer vergeten en dat slechts 1 iemand zelf op onderzoek uitgaat.

Ik zou graag een informatiestand bemensen, dat nieuwsgierigen naar je toe kunnen komen. Film vertonen is misschien ook een leuk idee. Ik ben inzetbaar, maar doe nog geen bestelling voor mezelf. groetjes, micha

Signature 

Micha <Kui per .kpn@gmail punt com>
Word je al cynisch? Dan ben je wellicht een ingecalculeerde pion op het schaakbord van de NWO.

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 12:17 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  285
Geregistreerd  2006-12-30
Inanna - 09 augustus 2007 10:05 PM

Arie sprak:

Misschien kun je even een nieuwe draad starten om eea te peilen/coordineren. Deze draad gaat eigenlijk alleen nog over die flyer.

VII, laat even weten hoeveel per 500 of 1000 het kost.

En laat ons weten hoe we ze kunnen bestellen!!!

Bijdragen voor de flyer actie:
- De kosten voor 10.000 st. A5 kleuren flyers zijn gedekt.
- De bestelling en distributie is ook onder controle.

Vanzelfsprekend is iedereen welkom om bij te dragen, dit kan financieel zijn maar ook door zelf flyers uit te delen.
In dit geval zijn de kosten al gedekt dus de behoefte aan mensen die willen bijdragen door flyers uit te delen is denk ik groter.

Diegenen die (ook) financieël willen bijdragen, PM me wat je wilt bijdragen. Bij de volgende actie kan ik je erop aanspreken en kan je het overmaken.
Dan hebben we alvast een virtueel geldpotje voor de volgende actie en hoeft op dit moment niemand voor te schieten. Ik ga ervanuit dat iedereen goed is voor zijn woord.

Voor het bestellen van folders graag een PM met:
- Gewenst aantal flyers
- Adres waar het naar toe moet.

Signature 

De gevaarlijkste leugen is de leugen die het dichtst bij de waarheid ligt.
- Bron: Jan Groenveld -

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 12:20 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Michak, geloof me ik zag tijdens de aktie in Utrecht 1 of 2 flyers op de grond liggen omdat we ons verspreid hadden over de Gracht was het mooi te zien dat mensen die een flyer aan het begin kregen bij mij langs liepen terwijl ze het lazen.

Zeker als de flyer mooi is en duidelijk verwijst naar een site met meer info dan kan het nog wel eens meer dan 1 persoon zijn die je ermee wakker maakt en ze hebben misschien vrienden waar ze die info mee delen, een balletje kan raar rollen.
Je moet idd geen shock and awe effect verwachten , daarvoor is de materie ook te moeilijk een infostand is een idee al is dat nu kort dag voor 11 september ivm vergunningen etc, maar misschien een idee voor een volgende gelegenheid.

Signature 

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 09:16 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
michak - 09 augustus 2007 11:37 PM

Ik ben een beetje bang als ik 1000 flyers uitdeel, dat dan 100 mensen hem langer dan 10 seconden lezen, dat 10 mensen een beetje overtuigd raken en het weer vergeten en dat slechts 1 iemand zelf op onderzoek uitgaat.

Ik zou graag een informatiestand bemensen, dat nieuwsgierigen naar je toe kunnen komen. Film vertonen is misschien ook een leuk idee. Ik ben inzetbaar, maar doe nog geen bestelling voor mezelf. groetjes, micha

Beste Michak,
Mijn ervaring is anders! De mensen waren BLIJ met de flyer, ik kreeg complimenten en ze bewaarden hem vaak zorgvuldig. Maar ik had ook wel een heel duidelijk T-shirt aan! Wie er niets van wilde weten, liep met een grote boog om me heen.

Symbiose, die T-shirts is wel een belangrijk item! Mijn T-shirt is niet bijzonder MOOI, maar het is wel doeltreffend! Ik kan dat in september weer aandoen, hoewel het voor Koninginnedag is ontworpen. Misschien heeft iemand een beter ontwerp…

De procedure is simpel: koop een T-shirt en transferpapier. Druk het ontwerp af op het transferpapier en met een hete strijkbout PLUS bakpapier kun je het ontwerp dan op het T-shirt strijken. De afdruk is in spiegelbeeld, dus vergeet niet om je ontwerp eerst te spiegelen.

Jammer dat het plaatsten van plaatjes even niet gaat. ‘t is een bug…

Patman!!!  Help!!!
Het bestand dat u probeert te uploaden bevat incorrecte content voor het MIME type.

Signature 

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 09:36 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  393
Geregistreerd  2007-01-04

Ik ben vrij op 10 en 11 september en wil wel een steentje bijdragen.
In Den Haag ??

Is het slim om alleen te gaan uitdelen of kun je beter als team opereren ?
Lijkt me ook gezelliger om het in een groepje te doen.

Mijn ervaring bij flyeren is dat je de flyer eerst moet laten zien en moet vragen of de passant interesse heeft.
Het heeft geen zin om een flyer te geven als die 20 m. verderop wordt weggegooid. Die moet je dan weer opruimen enz.

Herkenbaarheid aan een T-shirt of een spandoek geeft de passanten van tevoren de indruk waar het over gaat.

Voor echt geïnteresseerden een doosje DVD’s achter de hand houden. (Arie ???)

Signature 

watch Cut him down created by

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 09:45 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

Ik heb straks een heleboel DVD’s. Maar om te weten hoeveel, waar naartoe moet wil ik graag een beetje overzicht hebben wie, wat en waar gaat doen. Anders blijf ik straks met schijven zitten of hebben mensen die ze nodig ze niet.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 11:19 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03

Ik ga DVD’s en flyers uitdelen, weet nog niet of ik dat in Almere ga doen of toch Amsterdam...denk zelf Amsterdam maar kijk nog wel even

Ik PM jullie wel even. 1000 Flyers lijkt me wel genoeg voor 1 persoon voor 1 dag, niet?|

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 12:38 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

@ Arie: Wij (Arend, Zap Coat en ondergetekende) hebben nog DVD’s. En de flyers zijn besteld.

@ Euroshopper: Het is volgens mij slim, om het met minstens 2 mensen te doen. Wij gingen dan op enige afstand met de rug naar elkaar toe staan en gaven de flyers aan de mensen die naar ons toe kwamen. De komende en de gaande man…

Dat werkte heel prettig! Leuk was ook, dat er van achteren mensen voorbij liepen die de flyer aan het lezen waren! En er waren mensen die van achter me kwamen, die de flyer eerst niet hadden aangepakt, maar er alsnog graag een wilden!

Er viel gelukkig geen enkele wanklank, maar in je eentje voelt het toch minder veilig. Je geeft elkaar ook een beetje rugdekking, voor als er iets gebeurt…

En gezellig was het ook! Zulke leuke reacties! Ik was er zelf verbaasd over… grin surprised

@ Swinferno, als ik me niet vergis, hebben we met 2 personen 1000 flyers per dag uitgedeeld! Met de DVD’s waren we zuiniger. Alleen als mensen bleven staan voor een gesprekje, dan kregen ze ten afscheid een DVD.

Signature 

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 01:27 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  393

Ik bied me aan voor de regio Den Haag: bijv. Den Haag CS
Maandag 10/9 en dinsdag 11/9 in de ochtendspits .... veel ambetnaren op weg naar hun werk.

Stuur me een PM als je op die dagen en die plek mee wilt doen. Als je een betere plek weet (Binnenhof ?), hoor ik het graag

Signature 

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 01:36 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Ik heb zin om naar Den haag te gaan (datum hangt af van de rest van de ‘gang’) en ja als Team is het leuker en bereik je meer maarrrrrr.... Den Haag is niet Utrecht, daar zouden we dus even moeten zien of we een vergunning nodig hebben.

Wel een goed idee Euroshopper maar op het Centraal Station Utrecht werden we 30 April weg gezonden door politie en Beveiliging, dus je zal als je dat daar op het CS wilt doen ,even uit moeten zoeken waar de grens van het station ligt.
Ook als er mensen naar de Amerikaanse ambassade zouden willen gaan haak ik af,we zijn niet gebaat bij moeilijkheden,natuurlijk is media aandacht leuk doch ik slaap graag in mijn eigen bed en niet in een cel.

Signature 

Profiel

Gepost: 10 augustus 2007 04:33 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  393

@Symbiose: er is een groot plein voor het CS en volgens mij is dat openbare ruimte.
Je kunt ook kiezen voor de andere uitgang van het CS, route naar het Stadhuis en ministerie van VROM. Ook altijd erg druk.

Signature 

Profiel

Gepost: 14 augustus 2007 11:18 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2007-08-08

Als er iemand rond Schouwen Duiveland gaat flyeren wil ik graag meehelpen. smile

Profiel

Gepost: 14 augustus 2007 11:30 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

Voor de liefhebbers, de flyer zoals deze naar de drukker gaat:

http://www.megaupload.com/?d=O3NMLSSD

http://www.filefactory.com/file/3c322f/

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com