Me me me vrijwilliger @ Amsterdam morgen en overmorgen
Hebben we ook foldertjes voor Docs at the Docks?
How wonderful it is that nobody need wait a single moment before beginning to improve the world.
If we want to uncover hidden truths then we have to go deep, and when we go deep we have to get our freak on, because the truths we dredge up transgress the assumptions of respectable society.
It does not require a majority to prevail, but rather an irate, tireless minority keen to set brush fires in people’s minds.
There is a time when the operation of the machine becomes so odious, makes you so sick at heart, that you can’t take part; you can’t even passively take part, and you’ve got to put your bodies upon the gears and upon the wheels, upon the levers, upon all the apparatus, and you’ve got to make it stop. And you’ve got to indicate to the people who run it, to the people who own it, that unless you’re free, the machine will be prevented from working at all!
There are no stupid questions, only stupid people.
Bij demonstraties en flyer-acties kun je heel eenvoudig posters maken van de flyer.
Op blockposters.com kun je een plaatje uploaden, kiezen over hoeveel A4-tjes hem wilt afdrukken en klik, blockposters maakt een PDF voor je die je thuis kunt afdrukken.
Kies bij het printen voor concept of klad om inkt te sparen en plak de A4-jes met plakband aan elkaar of op een stuk karton.
@swinferno, waar op het leidseplein? Niet aan de verkeerde kant he… Probeer te gaan staan aan de kant dicht bij de tramhalte, aan de zijde van de Weesperzijde (Paradiso kant), daar bereik je de meeste mensen. Ik moet helaas werken maar kom wel kijken ff, tot dan.
Damnit, geen daden maar woorden. Door *kuch* prive-omstandigheden—was ik er vandaag niet bij . Maar goed, morgen De Dag. Wekker en motivatie ingesteld.. let’s roll
Succes vandaag iedereen en geen vrees , u Bent niet Gek !!! zelfs MSN is nu om las ik net met dank aan Daan.
Onthutsende andere kijk op 9/11
U denkt nog steeds dat Bin Laden achter de aanslagen op 11 september 2001 zat. Maar miljoenen mensen geloven daar inmiddels niks meer van. Volgens hen zijn daar dingen gebeurd die tot op de dag van vandaag grote vragen oproepen.
U denkt nog steeds dat Bin Laden achter de aanslagen op 11 september 2001 zat. Maar miljoenen mensen geloven daar inmiddels niks meer van. Volgens hen zijn daar dingen gebeurd die tot op de dag van vandaag grote vragen oproepen.
Vandaag de actievoerders in Amsterdam ontmoet, Greeves, swinferno als forumbezoekers en nog drie andere truthers, rond 13 uur zijn ze gaan flyeren. Ik had zoals beloofd mijn auto naast de actievoerders midden op de dam geparkeerd, in het begin keken ze wel verbaast maar na de kennismaking was het ijs snel gebroken. Ik heb nog flyers gekregen en dvd’s. Deze was ik zeer snel kwijt aan collega’s. Helaas ja, ik heb de afgelopen dagen gewerkt.. Maar op deze manier heb ik een klein beetje mijn steentje kunnen bijdragen aan de actie. De flyer was van zeer professionele kwaliteit, klasse !