Ik verwachtte dat het zou gaan over ondergronds basissen van aliens, die dan daar hun vliegende schotels parkeren ofzo
Ik begrijp nu dat het gaat over militaire complexen EN een flinke snuf aliens en mensgemaakte vliegende schotels.
Ik heb eigenlijk een groot probleem met het hele verhaal, ik geloof er geen bal van.
Toen hij zijn bingo prijzen tevoorschijn haalde begon het gewoon raar te worden hoor. Hij had letterlijk de meest mooie soorten legeringen en exotische metalen bij zich. Hi-tech vliegmachines staan rood heet op de grond geparkeerd terwijl het metaal letterlijk eraf druppelde. Dan scheppen ze dat op en gaat het zo in de vuinlisbak of hij raapte het op???? Dat zei hij toch?
Ik wil dan weleens weten hoe zo’n vliegmachine ooit in 1 stuk kan landen. Als het na een vlucht heet rood staat te druppelen door alle wrijving dan is het metaal dus enorm zwak. Dan valt het tijdens de vlucht toch uit elkaar als daar enorme stress op komt te staan? Het was ook duur speciaal metaal, dat schep je toch niet in de vuinlisbak?
Hij had het over grote complexen waar wel 10.000 man werkte, 100+ complexen over heel Amerika.
Dan heb je dus rond de 1 miljoen mensen in geheime basissen rondlopen en ook een veelvoud mensen die ze gebouwd hebben.
Dat zijn wel een hele hoop mensen die over geheime basissen weten.
13 aanslagen op zijn leven het laatste jaar, klinkt als een incompetente club met wel hi-tech vliegmachines en geheime basissen
Ik vind het gewoon niet geloofwaardig. Je komt erg veel onzin tegen zodra aliens in verhalen tevoorschijn komen, daarom is het hele ufo gebeuren zo vervelend geworden.