Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Ondergrondse bases door Phil Schnieder
Gepost: 26 augustus 2007 07:59 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6
Geregistreerd  2007-08-24

Bizar verhaal maar geloofwaardig gebracht
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9042499324182317197&q;=phil+schnieder&total;=46&start;=0#=100&so;=0&type;=search&plindex;=2

Profiel

Gepost: 26 augustus 2007 08:56 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ondergrondse bases klinkt goed, wel erg ongeloofwaardig. Gaan we even kijken cool smile

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 26 augustus 2007 09:18 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  350
Geregistreerd  2007-01-02

Bizarre lezing in ieder geval. Ik kan natuurlijk niet beoordelen wat waar/onwaar is maar die gast klinkt wel geloofwaardig ook al vind ik het onderwerp wat bizart om waar te zijn.

Signature 

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.”

Profiel

Gepost: 26 augustus 2007 11:06 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477

thanks Jongbelegen.
Ik was zelf nog een tijdje bezig met Denver Airport , Dulce en Dulles WC maar dat zijn zaken waar je in verzuipt zoveel onduidelijke zaken op een hoop.

Voor bijvoorbeeld de ondergrondse bouw van Denver Airport is er een hoeveelheid zand/steen afgevoerd ongeveer 1/3 van wat er vrij kwam na het graven van het Panama kanaal.
Het zou of-topic zijn te vertellen hoeveel dat is maar reken erop dat is een boel kruiwagentjes.
( dat kanaal wordt trouwens uitgediept door een Nederlands bedrijf Kadoo van sjors Bush. http://www.aludra.nl/Ned/Nieuws/Artikellen/Panama_kanaal/Panama_kanaal.htm )

Ik vond dit wel artikel wel interessant,zocht natuurlijk een linkje erbij over Phil Scheider want deze gast gelooft niet alles wat hij hoort en leest .
UFO’s hebben niet mijn aandacht echter die ondergrondse geintjes wel, de man zijn gesstelijke toestand komt me redelijk nuchter over, niet iemand die zelfmoord zou plegen,integendeel, de vragenstellers zijn helaas niet te verstaan.

It has recently been alleged that this particular subsurface nuclear blast was used to create a hollowed out chute or chimney for development of a substation for a super-secret tunnel system attached to an underground black book project base.

http://reptoids.com/Vault/ArticleClassics/dulceTEChistory.htm

In May, 1995, Phil Schneider did a lecture on what he had discovered.
Seven months later he was tortured and killed by those for whom he had
previously worked. This man’s final acts should not go unnoticed.

http://www.apfn.org/apfn/phil.htm cool smirk

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 26 augustus 2007 11:17 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Wat is er zo ongeloofwaardig aan ondergrondse bases in de V.S.?

Zo is daar bijvoorbeeld Cheyenne Mountain in Colorado van NORAD.

Tijdens het bewind van Jimmy Carter experimenteerden de Amerikanen met ondergronds verrijdbare ICBM’s i.p.v. de stationaire raketsilo’s die tot dan toe gebruikt werden. Een raket had dan bijvoorbeeld drie of vier ondergrondse lanceerbases maar werd van tijd tot vervoerd naar een andere basis. Dan had je veel minder kans dat al je raketten bij een vijandelijke first strike allemaal werden vernietigd (en je dus geen gepast antwoord kon geven). In die tijd had je allang SLBM’s die vanaf onderzeeërs gelanceerd konden worden (de zgn. Boomers) dus dat plan van verrijdbare raketten kon evengoed een dekmantel zijn geweest voor de bouw van ondergrondse bases met andere doeleinden.

De Duitsers hadden aan het eind van de Tweede Wereldoorlog omvangrijke tunnelcomplexen met ondergrondse raketfabrieken (Peenemünde is maar het bekendste voorbeeld). Op Discovery was daar vorig jaar nog een documentaire over. Zag er nog steeds indrukwekkend en angstaanjagend uit.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 26 augustus 2007 11:55 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  150
Geregistreerd  2007-07-17

Tis niet omdat in het Tora Bora gebergte als bij wonder géén ondergrondse bases werden ontdekt, dat deze niet in de ‘beschaafde’ wereld te vinden zijn.

Profiel

Gepost: 27 augustus 2007 02:18 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Ik verwachtte dat het zou gaan over ondergronds basissen van aliens, die dan daar hun vliegende schotels parkeren ofzo LOL Ik begrijp nu dat het gaat over militaire complexen EN een flinke snuf aliens en mensgemaakte vliegende schotels.

Ik heb eigenlijk een groot probleem met het hele verhaal, ik geloof er geen bal van.
Toen hij zijn bingo prijzen tevoorschijn haalde begon het gewoon raar te worden hoor. Hij had letterlijk de meest mooie soorten legeringen en exotische metalen bij zich. Hi-tech vliegmachines staan rood heet op de grond geparkeerd terwijl het metaal letterlijk eraf druppelde. Dan scheppen ze dat op en gaat het zo in de vuinlisbak of hij raapte het op???? Dat zei hij toch?

Ik wil dan weleens weten hoe zo’n vliegmachine ooit in 1 stuk kan landen. Als het na een vlucht heet rood staat te druppelen door alle wrijving dan is het metaal dus enorm zwak. Dan valt het tijdens de vlucht toch uit elkaar als daar enorme stress op komt te staan? Het was ook duur speciaal metaal, dat schep je toch niet in de vuinlisbak?

Hij had het over grote complexen waar wel 10.000 man werkte, 100+ complexen over heel Amerika.
Dan heb je dus rond de 1 miljoen mensen in geheime basissen rondlopen en ook een veelvoud mensen die ze gebouwd hebben.
Dat zijn wel een hele hoop mensen die over geheime basissen weten.

13 aanslagen op zijn leven het laatste jaar, klinkt als een incompetente club met wel hi-tech vliegmachines en geheime basissen smirk

Ik vind het gewoon niet geloofwaardig. Je komt erg veel onzin tegen zodra aliens in verhalen tevoorschijn komen, daarom is het hele ufo gebeuren zo vervelend geworden.

Signature 

Profiel

Gepost: 27 augustus 2007 05:17 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6

monkey man, goeie kritiek. ik had ook zo mijn twijfels. angst verkoopt nou eenmaal goed, en of dat nou god is of aliens, dat maakt niet zoveel uit. je zou er best nog een mooi complotje van kunnen maken! en de mannen die na 15 jaar trouwe dienst ineens een ingeving krijgen en de ‘goeie’ kant kiezen....is ie wat mij betreft 14 jaar te laat. maar goed, shit happens, dus uitsluiten zonder bewijs is ook niet erg wetenschappelijk.

Profiel

Gepost: 27 augustus 2007 10:28 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

Hier nog een docu van Richard Sauder - Hidden Empire: Underground Bases and Tunnels
Dr. Richard Sauder. One of the most mysterious and secretive developments of the 20th Century was the coming together of the Cold War, extraterrestrial related phenomena, the national security infrastructure and advances in digging and tunneling technology. The author of Underground Bases and Tunnels: What is the Government Trying to Hide? will present a packed lecture on the extraordinary proliferation of underground military, intelligence and agency facilities, the relationship to the black budget and possible relation to extraterrestrial phenomena. Dr. Sauder may be the world’s leading researcher in this particular area of study
56 min

[ : 27 augustus 2007 11:33 AM Arminius the Terrible]
 Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 27 augustus 2007 12:40 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Er zullen best wel ondergrondse zaken bestaan, denk maar eens aan Vietnamese tunnelcomplexen die ook ongeloofwaardig klinken, maar alle spannende dingen die erbij worden gehaald. Een trein die mach2 gaat, tunnels graven met lasers, militaire techniek loopt wel 1000 jaar vooruit op civiele techniek, een alien neerschieten met zijn kleine proppenschieter.

Op het podium haalde hij zijn metalen objecten gewoon uit een tas, liet het flink tikken op het tafeltje. Straks mag iedereen wel kijken maar niet aankomen. Is hij soms bang dat het kapot gaat, het is toch 100 keer sterker dan diamant.

Het is heel typisch bij ufo zaken dat de verhalenvertellers 50% waarheid vertellen en daarnaast het verhaal extra smeuig maken.

Signature 

Profiel

Gepost: 29 augustus 2007 09:24 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6

Over de spannende technieken, hier wat links die misschien niet allemaal even toepasselijk zijn maar wel aan tonen dat de technieken waar over gesproken wordt helemaal niet zo futuristisch hoeven zijn. Het neerschieten van de aliens had ik zelf nog de grootste moeite mee om te geloven. Maar gezien het aantal ufo meldingen e.d. kan dat net zo goed aan mijn onvolledige wereldbeeld liggen.

Car breaking sound barrier
http://www.roadsters.com/750/

Laser drilling
http://www.gastechnology.org/webroot/app/xn/xd.aspx?xd=4ReportsPubs/4_4AnnualRpt/2001_AnnualRpt/drill.xml

Stronger than diamond
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/10/051021020720.htm

Profiel

Gepost: 03 augustus 2008 01:47 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

Interessant verhaal. Wel raar dat het zo’n underground verhaal is.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 03 augustus 2008 10:36 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  43
Geregistreerd  2008-02-05

Als je ondergrondse basissen interessant vindt dan moet je vooral dit eens checken:  http://wikimapia.org/#lat=50.945666&lon=6.0014534&z=14&l=0&m=b
( en dus ook de geschiedenis van deze plek checken )

[ : 04 juli 2009 10:41 AM diogenes]
Profiel

Gepost: 04 augustus 2008 07:51 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27
diogenes - 03 augustus 2008 10:36 PM

Als je ondergrondse basissen interessant vindt dan moet je vooral dit eens checken:  http://wikimapia.org/#lat=50.945666&lon=6.0014534&z=18&l=0&m=a&v=2
( en dus ook de geschiedenis van deze plek checken )

Kan jij mij iets kort vertellen over de geschiedenis?

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 05 augustus 2008 01:06 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  43

Wat je (eigenlijk niet, door de scrambling) ziet is het Joint Allied Force Command centrum van de Navo te Brunssum Zuid-Limburg. Dat werd in de jaren 60 na het sluiten van staatsmijn Hendrik bovenop die voormalige steenkoolmijn gebouwd. De missie van het commandocentrum was de europese verdediging in geval van een russische inval. Nu wordt vanuit dit commandocentrum de oorlog in afghanistan geleid. Enkele kilometers ten noordoosten van de basis, op duits grondgebied, zit een militair vliegveld ten behoeve van AWACS vliegtuigen. Verder vind je vlakbij de basis een golfclub, een militaire school, en een cricket-terrein.
De gangen van steenkoolmijn Hendrik moeten (tientallen?)kilometers lang en meer dan een kilometer diep zijn; het schijnt zelfs dat de gangen verbonden zijn met die van andere voormalige steenkoolmijnen. Je maakt mij niet wijs dat die lokatie per toeval is gekozen. Al was het maar omdat de mijngangen een uitstekende schuilplaats zijn in geval van een kernoorlog.

Een stukje op hun eigen website over de geschiedenis: http://www.jfcbs.nato.int/htm/introduction/history.htm

[ : 05 augustus 2008 01:41 AM diogenes]
Profiel

Gepost: 05 augustus 2008 01:36 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  43

Oh ja; aliens zijn uiteraard onzin en die Schnieder lult maar wat. Desondanks spookt de Nato in Brunssum wel ondergronds dingen uit waarvan ze liever hebben dat zo weinig mogelijk mensen het weten.

Profiel

1 van de 2
1