Wachtwoord vergeten?

Bin Laden komt met videoboodschap
Gepost: 07 september 2007 09:03 AM   [ Negeer ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

Osama bin Laden wil in verband met de zesde verjaardag van de aanslagen van 11 september 2001 met een videoboodschap komen voor het Amerikaanse volk. Een islamitische website maakte donderdagavond wereldkundig dat het de boodschap van de topterrorist heeft ontvangen en dat de beelden ‘binnenkort’ geplaatst worden op het net.
De website toonde al een foto van de al-Qaeda-leider waarop hij diepere groeven in het gezicht heeft. Maar in tegenstelling tot eerdere afbeeldingen had Bin Laden geen baard met grijze haren, maar een kortere zwarte. Hij droeg ook geen camouflagekleren meer. De Amerikaanse nieuwszender CNN sloot niet uit dat de foto is bewerkt. smirk  bron
[Leeft die vent in een grot of zo? We hebben al jaren DVD hoor.]

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 07 september 2007 09:34 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  47
Geregistreerd  2007-05-30

Er staat wat te gebeuren heb ik het idee, er hangt spanning in de lucht!  :(

Profiel

Gepost: 07 september 2007 10:10 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  350
Geregistreerd  2007-01-02

Ik vind dat ze moslims met camera’s uit de efteling moeten weren, zo krijg je steeds weer van die fata morgana filmpjes…

Gaat natuurlijk weer nergens over. Hoeveel levens heeft die gast? Ik voorzie een false flag in de nabije toekomst.

Signature 

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.”

Profiel

Gepost: 07 september 2007 10:10 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

En het sprookje gaat verder…

Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 07 september 2007 10:23 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  47
Geregistreerd  2007-05-30

off topic; iemand racist Wilders nog aan het werk gezien gisteravond? Wat een ziek persoon, met z’n haatgezaai, eng gewoon!

Profiel

Gepost: 07 september 2007 10:36 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  414
Geregistreerd  2006-12-29

aardig gecoordineerd dit jaar. Denemarken, Duitsland, Wilders, Osama opgegraven......*checked de olieprijs*

Signature 

Organize or Die

Profiel

Gepost: 07 september 2007 11:06 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15

Ik zie dit, Syrie en die duitse shit allemaal in het kader van de 21 september transacties, Bush die verantwoording voor Iraq moet afleggen binnenkort en Iran

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 07 september 2007 11:45 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Osama zit allang in Mekka, en hij gaat naar een kapper die zijn haar kleurt.
Ook Osama ben Laden is ijdel!
rolleyes

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 08 september 2007 01:14 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  176
Geregistreerd  2006-12-30

@Klaas, co2 is big money, bedrijven die nu teveel aan co2 gebruiken gaan bij andere bedrijven die nog niet aan hun tax zitten co2 inkopen zodat ze nog meer kunnen uitstoten....... Dit scenario kun je ook bedenken voor landen die aan hun tax co2 zitten, dan koop je jezelf in in een co2 arm land.

Profiel

Gepost: 08 september 2007 11:43 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2007-09-07

http://www.dumpert.nl/mediabase/25836/46b24b0c/osama_spreekt.html

Profiel

Gepost: 09 september 2007 01:10 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  176
Geregistreerd  2006-12-30

Volgens onze MSM zijn de banden van OBL echt........ *kuch* (NOS journaal 20.00 uur)

Profiel

Gepost: 10 september 2007 02:15 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

CIA Fakes New Bin Laden Tape
http://thetruthproject.us/2001/09/11/cia-fakes-new-bin-laden-tape/

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 10 september 2007 04:09 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
klaas - 07 september 2007 11:28 AM

Tja, het klink natuurlijk een beetje complotterig:

Maar het kan niet anders of er staat wat te gebeuren.... Ik vraag me alleen af of dit een aanslag van moslim terroristen betreft. Wat is het doel? wellicht nog strengere ´terroristen´ regelgeving? De vraag is waar dient al die regelgeving voor? Uiteindelijk om zometeen de burgers tot terrorist te bestempelen lijkt mij...de volgend vraag is vervolgens wat gaat ons tot terroristen maken? Een beurscrash, of toch een massale uitbraak van H5N1, of Sars?

Ik probeer ook een reden te bedenken voor de klimaatleugens...wat zit hier nou in godsnaam achter? alleen extra belastingen? Nee dat lijkt me niet......ik hoop niet dat ze 1 of ander klimaatwapen (chemtrails/Haarp??) in de schuur hebben liggen…

Eerst wat extra wetgeving, door een moslimaanslagje, vervolgens laat je de economie instorten door een uitbraak van Sars (met inentingen incl chippie in je kop), en als we uiteindelijk gaan plunderen, dan is het tijd om de ´terroristen´ met wortel en tak uit te roeien…

Sorry voor het doemscenario hoor...moest ff kwijt

P.S. Ik moet echt kotsen van de aandacht die Geert krijg in de media...hoezo ook in godsnaam televisie minuten aan die man besteden? overduidelijk wat ze hiermee willen....en dan daarna de wijze woorden van die Clown van een JPB...Aaargh!!! Ook echt volledig op elkaar afgestemd volgens mij die 2.. Eerst zegt Geert dat je alleen een Donald Duckje over houdt als je alle haat uit de Islam haalt… JPB bestrijd deze grove belediging vervolgens niet, maar zegt dat de meeste moslims ontdanks dat boek toch nog belasting betalen, en bijdragen aan onze VOC cultuur....

Money money money moooneeey.... MOOOONEEEYYY!
Dollars en olie. Wat weer leidt tot macht. Waar een hele hoop van die kleingeschapen mannetjes ontzéttend geil van worden.

De meest voorkomende redenen voor oorlog: geld, olie, macht, religie. En dat laatste is eigenlijk alleen maar een excuus om aan te vallen ("hullie zijn tegen mij"). Voilá, de huidige wereldpolitiek: een uit de klauwen gegroeide vorm van landje veroveren gecombineerd met Monopoly.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel