klaas - 07 september 2007 11:28 AM
Tja, het klink natuurlijk een beetje complotterig:
Maar het kan niet anders of er staat wat te gebeuren.... Ik vraag me alleen af of dit een aanslag van moslim terroristen betreft. Wat is het doel? wellicht nog strengere ´terroristen´ regelgeving? De vraag is waar dient al die regelgeving voor? Uiteindelijk om zometeen de burgers tot terrorist te bestempelen lijkt mij...de volgend vraag is vervolgens wat gaat ons tot terroristen maken? Een beurscrash, of toch een massale uitbraak van H5N1, of Sars?
Ik probeer ook een reden te bedenken voor de klimaatleugens...wat zit hier nou in godsnaam achter? alleen extra belastingen? Nee dat lijkt me niet......ik hoop niet dat ze 1 of ander klimaatwapen (chemtrails/Haarp??) in de schuur hebben liggen…
Eerst wat extra wetgeving, door een moslimaanslagje, vervolgens laat je de economie instorten door een uitbraak van Sars (met inentingen incl chippie in je kop), en als we uiteindelijk gaan plunderen, dan is het tijd om de ´terroristen´ met wortel en tak uit te roeien…
Sorry voor het doemscenario hoor...moest ff kwijt
P.S. Ik moet echt kotsen van de aandacht die Geert krijg in de media...hoezo ook in godsnaam televisie minuten aan die man besteden? overduidelijk wat ze hiermee willen....en dan daarna de wijze woorden van die Clown van een JPB...Aaargh!!! Ook echt volledig op elkaar afgestemd volgens mij die 2.. Eerst zegt Geert dat je alleen een Donald Duckje over houdt als je alle haat uit de Islam haalt… JPB bestrijd deze grove belediging vervolgens niet, maar zegt dat de meeste moslims ontdanks dat boek toch nog belasting betalen, en bijdragen aan onze VOC cultuur....
Money money money moooneeey.... MOOOONEEEYYY!
Dollars en olie. Wat weer leidt tot macht. Waar een hele hoop van die kleingeschapen mannetjes ontzéttend geil van worden.
De meest voorkomende redenen voor oorlog: geld, olie, macht, religie. En dat laatste is eigenlijk alleen maar een excuus om aan te vallen ("hullie zijn tegen mij"). Voilá, de huidige wereldpolitiek: een uit de klauwen gegroeide vorm van landje veroveren gecombineerd met Monopoly.