Is er ergens anders leven?
.
Dat is moeilijk te zeggen. We hebben er tenminste nog nooit iets van gemerkt. Sommige geleerden denken dat er op de planeet Mars leven is. Dan moet je hierbij niet aan mensen of dieren denken, maar meer aan bacteriën.
.
Die zijn heel erg sterk. Om je een voorbeeld te noemen: In 1966 landde er een ruimtevaartuigje op de maan om van heel dichtbij foto’s te nemen.
In 1970 landden er twee Amerikaanse astronauten op de Maan op 200 meter afstand van dat ruimtevaartuigje, de Surveyor. Ze knipten onderdelen van de Surveyor af om die mee naar de Aarde te nemen. En wat denk je dat ze in de televisiecamera vonden? Een bacterie.
Die had dus vier jaar op de maan geleefd, zonder lucht, in de hitte en de koude op de Maan!
.
Wat heb je nodig voor leven?
.
Ten eerste een planeet die groot genoeg is. Maar als de planeet te groot is, kun je ook niet goed leven, want dan zou je door je eigen benen zakken van alle zwaartekracht. Zwaartekracht ‘trekt’ jou naar de Aarde. Spring maar eens omhoog. Zie je wel?
.
Je hebt een atmosfeer nodig. Dus ‘lucht’ om te ademen. Die atmosfeer zorgt ook voor de warmte.
De atmosfeer zorgt er ook voor, dat de schadelijke straling van de zon tegengehouden wordt. Ook op de Aarde gebeurt dat niet altijd meer. Denk maar eens aan het ‘gat’ in de ozonlaag.
.
Natuurlijk heb je een zon nodig, voor het licht en de warmte. Dus er moet een ster in de buurt zijn. De zon is namelijk een ster.
.
Een planeet draait in een baan om de zon. Die baan moet niet te dicht bij de zon (dus een ster) zijn, want dan wordt een planeet te heet. Ook niet te ver, want anders is het te koud.
.
Er zal ook water moeten zijn, want alles wat leeft heeft vocht nodig.
.
Het leven op Aarde is door allerlei toevalletjes zo geworden zoals het nu is. Dus ook met mensen op de wereld die van alles kunnen en willen weten.
Als het heel lang geleden een beetje anders was gelopen dan waren er nooit mensen geweest.
Dus het leven op een andere planeet bestaat misschien alleen uit planten, of bacteriën. Misschien is er alleen maar water op een andere planeet, waarin zeedieren leven. Heel lang geleden was dat op de Aarde ook zo.
.
Een gouden plaat
.
De Voyagers werken nog allebei, maar hun signalen worden wel zwakker. Niet alleen doordat de afstand steeds groter wordt, maar de atoombatterijen raken ook uitgewerkt. Men verwacht echter dat ze allebei toch nog wel tot onveer het jaar 2010 kunnen werken. Daarna gaan ze steeds verder het heelal in. Misschien dat ze ooit nog eens gevonden door levende wezens heel ver hier vandaan. Je weet het nooit! Beide Voyagers hebben een goudkleurige plaat aan boord met daarop allerlei geluiden van de Aarde, muziek en een aantal foto’s die intelligente wezens zouden kunnen samenstellen uit de geluidjes.
Het was sowieso opmerkelijk dat de Sumeriërs de planeten kenden. Onze kennis verbleekt vergeleken met de superioriteit die de hunne van ons melkwegstelsel had. Door de reizen van Voyager II kon de mensheid met eigen ogen aanschouwen dat de beschrijving die de Sumeriërs van Uranus hadden gemaakt, correct was.
De Sumeriërs beschreven Uranus ook als ‘de tweeling’. Op de verdere reis van Voyager II bleek dat Neptunus bijna identiek aan Uranus was qua uitzicht.
De Sumeriërs beschreven de aarde als de 7e planeet. Dat klopt, als je begint te tellen vanaf Pluto. Maar als je vanaf de zon begint te tellen, dan zijn we slechts de derde. Misschien telden de Sumeriers hun planeten omgekeerd, of misschien waren de kaarten bedoeld als los onderdeel van een grotere kaart. De ingang bij ieder onderdeel van een kaart is de buitenkant van het stelsel. vandaar de telling vanaf de rand van het zonnestelsel. De Sumeriërs hebben ons slechts de kaart van ons huidig stelsel nagelaten.
1.Om met de mensen van de Aarde te delen dat ze niet alleen zijn in het universum.
2.Om ons te begeleiden met betrekking tot onze aardse religies en de onderdrukking van de menselijke geest.
3.Om ons te waarschuwen tegen enkele negatieve buitenaardse rassen die onze planeet bezoeken voor hun eigen egoïstische bedoelingen.
4.Om ons te waarschuwen dat onze levenswijze de ecologische omgeving waarin we leven vernietigt.
5.Om ons zowel spiritueel als technisch te helpen zolang we deze hulp gebruiken in dienst van de Creator.
Het Reptielenwezen (draken, slangen en hagedissen) is de creatie van de Gevleugelden, hun ouderras. Zij ontwikkelden zich in het Alpha Draconi sterrenstelsel van de Orion Constellatie. De koninklijke lijn van de Reptielen zijn de Draconiërs, de gevleugelde draken
Nee, ik herrinner het me nog van een eigen onderzoek, lang geleden. De bijbel is een science fiction boek, er staat zoveel in.. eigenlijk is Jesus, en God een alien, buitenaards. Simpeler kan het niet. De top buitenaardsen, door heel veel erkend.
Meer heb je niet nodig.
Heu… ter inventarisatie misschien? Voor de voorspoed van de gehele mensch-heid, natuurlijk. Ik bedien het Volk Van Zap!
Mijn informatie is uw informatie.
volgens mij hebben buitenaardse wezens de Vedische beschaving uit de oudheid ontwikkeld op aarde en uit apen mensen gemaakt.
nu noemt men die oude vedische beschaving het hindoeisme en niemand durft te geloven dat die halfapen uit india dit ooit in het verre verleden konden presteren, want alleen de blanke kan iets ontwikkelen op dit niveau. Er is een hele rassenstrijd gaande hieromtrent. De vraag of blanke rassen de Vedische beschaving hebben gegrondvest is een heel hot item, want ja, hoe kunnen de bruine en zwarte halfapen uit india zoiets presteren???
ik lees al maanden mee hier, nu dan toch maar aangemeld… Klikt en huivert… een overzichtje van de races die onderscheidden worden door ‘Keylontic science’ (een aliencult, ik kwam destijds voor het eerst op zapruder omdat ik hard op zoek was naar info over deze, in mijn ogen, bizarre groepering).
‘Keylontic science’ (een aliencult, ik kwam destijds voor het eerst op zapruder omdat ik hard op zoek was naar info over deze, in mijn ogen, bizarre groepering).
Draken vind ik wel interessant omdat die werden genoemd door velen verschillende afzonderlijke culturen.
Alleen ik kan mij heel moeilijk voorstellen dat een draak superieur aan een mens is, want draken komen nog al lomp op mij over, ze hebben veel te grote klauwen om bijvoorbeeld een computer of ruimteschip te bedienen en lijken geen fijne motoriek te hebben, laat staan dat ze het leven op aarde in een ruimte laboratorium hebben ontwikkeld. Maar aan de andere kant is een draak als die tenminste bestaan heeft wel het meest sterke en gevaarlijkste reptiel in de voedselketen. Alleen gevoelsmatig zie toch eerder een hagedis of kameleon achtig wezen op de hi-tech knopjes drukken. Of wordt die gevoelsmatigheid van mij toch aangestuurd door al die youtube-filmpjes?
Hoe moet ik een draconier anders zien?
Wie is eigenlijk de allereerste in de geschiedenis geweest die zei dat “Reptilians” bestaan? Ik vind dit trouwens een van de mooiste en spannendste theorieën die ik ooit gehoord heb, maar is het niet gewoon een hoax?
Audie - 05 mei 2009 08:33 PM
Volgens mij zijn de aziaten als eersten op deze planeet geland en hebben zij zich vanuit het Rijk van het Midden (China) over heel Azië verspreid.
Alle belangrijke uitvindingen hebben zij bewerkstelligd: papier, het kompas, buskruit, boekdrukkunst, papiergeld, etc. etc.
Ik zeg dit niet omdat ik zelf van aziatische afkomst ben maar volgens mij zijn wij gewoon het beste volk op deze planeet. Waarom? We got here first!
Het zal me inderdaad niks verbazen als aziaten van een andere planeet komen, want die zien er van alle mensen het apartste uit.
Ik denk persoonlijk dat de joden het meest beste cq robuuste volk op aarde is, want die zijn met de minste mensen en ondanks dat hebben zij duizenden jaren dood en verderf kunnen overleven.
En ik ben geen sprookjesboekaanbidder, maar dat zij dat duizenden jaren hebben kunnen overleven is in mijn optiek alleen mogelijk als ze een hogere macht achter zich hebben staan.
Wat heb je nodig voor leven?
.
Ten eerste een planeet die groot genoeg is. Maar als de planeet te groot is, kun je ook niet goed leven, want dan zou je door je eigen benen zakken van alle zwaartekracht. Zwaartekracht ‘trekt’ jou naar de Aarde. Spring maar eens omhoog. Zie je wel?
.
Je hebt een atmosfeer nodig. Dus ‘lucht’ om te ademen. Die atmosfeer zorgt ook voor de warmte.
De atmosfeer zorgt er ook voor, dat de schadelijke straling van de zon tegengehouden wordt. Ook op de Aarde gebeurt dat niet altijd meer. Denk maar eens aan het ‘gat’ in de ozonlaag.
.
Natuurlijk heb je een zon nodig, voor het licht en de warmte. Dus er moet een ster in de buurt zijn. De zon is namelijk een ster.
.
Een planeet draait in een baan om de zon. Die baan moet niet te dicht bij de zon (dus een ster) zijn, want dan wordt een planeet te heet. Ook niet te ver, want anders is het te koud.
.
Er zal ook water moeten zijn, want alles wat leeft heeft vocht nodig.
Dat de mensen toevallig licht, water, warmte, zon en dergelijke nodig hebben, betekent natuurlijk niet dat dat voor al die onbekende intelligente levensvormen ook geldt.
Alleen ik kan mij heel moeilijk voorstellen dat een draak superieur aan een mens is, want draken komen nog al lomp op mij over, ze hebben veel te grote klauwen om bijvoorbeeld een computer of ruimteschip te bedienen en lijken geen fijne motoriek te hebben,
Een draak in de klassieke zien is een beestachtige. Een ‘reptilian’ lijkt me een draakachtige vormgeving van een humanoide entiteit, met handen enzo. Zoiets als G’Kar uit de SF serie Bablyon 5: (http://images.google.nl/images?q=gkar)
laat staan dat ze het leven op aarde in een ruimte laboratorium hebben ontwikkeld.
Dat geloof ik ook niet.
Wie is eigenlijk de allereerste in de geschiedenis geweest die zei dat “Reptilians” bestaan?
Goeie vraag. Zou ik ook wel willen weten.
Ik vind dit trouwens een van de mooiste en spannendste theorieën die ik ooit gehoord heb, maar is het niet gewoon een hoax?
Het bestaan van reptilians an sich lijkt me geen hoax. Maar de verhalen over de relatie tot deze fijne planeet en de geschiedenis daarvan wel.
Het zal me inderdaad niks verbazen als aziaten van een andere planeet komen, want die zien er van alle mensen het apartste uit.
‘t is maar wat je gewend bent. En volgens mij zijn ze gewoon hier ontstaan… .
Zijn geen “aliens” maar dimensionale wezens, dat is mijn conclusie.
Dit vind ik ook wel een interessante benaming.
Maar hoe planten deze personen zich voort?
En hebben deze personen antwoorden op alle vragen die er bestaan (bijvoorbeeld: hoe al het leven is ontstaan, hoe groot het universum(s) is) of hebben zelfs zij nog vragen?
Hoeveel jaar lopen deze personen op ons voor?