152 verlichte geesten, 2 doorgeslagen complotters en 3 trollen aanwezig, 3198 leden

RSS-feed van artikelen Twitter-feed van artikelen Zapruder Inc.

9/11: Het NWO Illuminatispel / reageer

Wat zou je zeggen als je wist dat de belangrijkste gebeurtenissen van 9/11 al van tevoren in detail gepland en uitgedacht waren? Nog steeds waanzin? Het PNAC-handvest is niet specifiek wat betreft de rampen die de VS zouden moeten treffen om een “Pearl Harbor”-effect te creeëren. Maar de illustere Illuminati zouden deze gebeurtenissen al in detail bekokstoofd hebben in hun “Grand Scheme towards World Domination”. De Illuminati zijn verondersteld een mysterieuze en machtige groep die al vele eeuwen azen op totale macht. Zapruder_Inc komt zeker nog uitgebreid terug op deze knakkers. In de onuitputtelijke stroom van theorieën en CT’s lijkt dit misschien één van de meer fantastische hersenspinsels en zeker geen hard bewijs, maar hier is wel iets heel vreemds aan de hand. Het lijkt wel bijna een Nostradamische profetie. En hoe je het wendt of keert, de details die beschreven worden zijn huiveringwekkend.

In 1990 begon Steve Jackson, een bedenker van role-playing games, met het maken van een spel genaamd “Illuminati New World Order” (INWO). Let even goed op: we schrijven hier 1990, 11 jaar voor 9/11! Het thema was de aloude ambitie van de Illuminati om de wereld te veroveren via allerlei slinkse machtsspelletjes. Kennelijk was Jackson op zeer gevoelige teentjes aan het stampen, want hij kreeg prompt bezoek van de Amerikaanse Secret Service. Het voorwendsel waarmee ze binnenvielen was dat ze een bende hackers op het spoor waren en ze verdwenen vervolgens met een boel hard- en software. In het kort kwam het erop neer dat meneer Jackson teveel bleek af te weten van de toekomstige NWO-plannetjes van Bush sr. en zijn Illuminativriendjes. S.J. Games, het bedrijf van Jackson, ging naar de rechter en kreeg na een moeizame strijd haar spulletjes terug met een fikse schadevergoeding.

Toen het strategische kaartspel 5 jaar later uitkwam -we schrijven hier nog steeds 1995!- zat er een aantal kaarten tussen dat wel heel opvallende teksten en afbeeldingen liet zien. Beelden die we zes jaar later maar al te goed leerden kennen. In dit spel wordt er vanuit gegaan dat er een serie van nauwgezet geplande gebeurtenissen in gang wordt gezet, die de wereld letterlijk en figuurlijk in brand zullen zetten. De instrumenten zijn oorlog, terrorisme, machtspolitiek en algehele vernietiging. De Illuminati baseren zich vreemd genoeg op de bijbelse profetie van de Apocalyps, compleet met Antichrist.

Dat laatste is misschien wat veel van het goede voor de meesten, maar bij het zien van de betreffende kaarten bekruipt je wel een erg raar en naar gevoel; dit kan gewoon geen toeval meer zijn. De kaarten zijn geen hoax, het spel bestaat echt en heeft destijds zelfs een prijs gewonnen voor beste spel. Meneer Jackson was blijkbaar al geruime tijd van tevoren op de hoogte van de plannen van de Illuminati om via een aantal “events” de wereld in brand te zetten. Ruim 6 jaar voordat 9/11 zich voltrok, waren deze kaarten een bijna profetische voorbode voor wat komen zou.

Enkele kaarten uit het spel:


Het Pentagon



De Twin Towers (let op de plek van inslag)



Anthrax en biowapens (denk aan de poederbrieven-hype)



Terrorisme in wereldsteden (o.a. Londen)



Heel bizar dat het rookduiveltje van deze kaart...



ook daadwerkelijk te zien was in de rook van het WTC, daar zijn meerdere foto’s van bekend, zoals onderstaande (dit zijn voor zover wij weten geen trucfoto’s, het vreemde duivelse gezichtje is op meerdere films en WTC-foto’s te zien)…



 


Voor het complete verhaal, klik hier.

eKudos NUjij MSN Reporter Facebook Tell-a-friend
Bartelomeus | 18-04-2006 00:31
1144 Dit geeft ook maar weer aan dat de planning voor 911 grondig was en al in een vroeg stadium begonnen was.

Net als de Patriot acts, die zo van de boekenplank getrokken werden.

Is deze Steve Jackson zelf lid geweest van dit illustere genootschap?
SD | 18-04-2006 00:44
1145 Ik hecht meer waarde aan Larry die 'pull it' zegt dan hieraan. Met honderd kaarten kun je alle kanten op, mischien is er een verband, miscchien ook niet.Ik denk dat er belangrijkere en duidelijkere dingen zijn om op te focussen, zeker op dit moment.
-
Dit soort dingen worden altijd achteraf gevonden net als bij de voorspellingen van Nostradamus.
-
Explosieven in de torens, voorkennis, WTC7 noem het maar op. Dat is bewijs. Dit zie ik als een aardigheid net als het gevouwen dollarbljet. Het leidt de aandacht af van de kern: 9/11 is een inside job!
-
Ik zie nu ook de duivel in de rook...krijgen we straks echt ook het dollarbiljet?
iqnull (Patman) | 18-04-2006 00:47
1146 Ik vind een coole mindfuck smile Ik weet niet wat voor waarde ik hier aan moet hechten. Wel heel erg bizar...
.
En ja dat dollarbiljet is natuurlijk ook wel geinig om een keer te tonen wink
Antagonizer | 18-04-2006 00:50
1147 Dat is mij onbekend. Wel was de beruchte David Icke betrokken bij het selecteren van de kaarten voor het spel (hij zou meer kennis hebben over de agenda van de Illuminatie).
.
Gezien de reactie van de geheime dienst lijkt het me onwaarschijnlijk dat Jackson zelf een Illuminatus is, alhoewel alles mogelijk is natuurlijk.
| 18-04-2006 00:55
1149 Nu bekruipt mij ook alsmeer het (macabere) gevoel dat er inderdaad hele lugere spelletjes gespeeld worden op een heel hoog, vrijwel onbereikbaar niveau lijkt 't wel. Onbereikbaar voor mensen als mezelf dan welteverstaan.
Maar het is idd niet de Amerikaanse regering die liegt over dit onderwerp, het zijn specifieke mensen binnen die gehele overheid, mensen met allerlei vage "dubieuze" connecties, mensen met zeer veel geld, mensen die iets te verbergen hebben, die zijn 't, die moeten liegen om de werkelijkheid onder water te houden.
Ik vraag me weleens af wat er zou gebeuren, als de regering Bush werkelijk "ontmaskerd" zou worden. Zou er werkelijk iets veranderen? Wordt de oorzaak werkelijk bij de wortel aangepakt? Wie runt dit spelletje nou eigenlijk, en wat inspireert/drijft deze mensen, die dit spelletje tot uitvoer pogen te brengen?
En in the end, kan ik er eigenlijk wel wat tegen doen?
| 18-04-2006 01:56
1150 Ik sluit me bij je aan SD.
.
We moeten de het bij harde bewijzen houden, ik denk dat met het betrekken van de "illustere illuminatie" en "gezichten in rook" in 9/11, deze zaak aan geloofwaardigheid inlevert of het ermee te maken heeft of niet.
.
Laten we ons focussen op de wetenschappelijke feiten.
| 18-04-2006 07:10
1153 Ik denk dat we al die verhalen rond de Illuminatie zeker niet zomaar van tafel moeten vegen omdat het te ver gezocht zou zijn, integendeel.
Maar voorlopig zitten we "slechts" met hard bewijs voor het feit dat de Amerikaanse overheid liegt, meer niet. Eerst dat maar eens hard zien te maken in een rechtszaak. Oja, voor die rechtszaak moet ook nog eerst even een onafhankelijke rechter gevonden worden, hoe zit dat eigenlijk in Amerika, met al die rechters en het rechtssysteem? Who ownes the justice-system?
Ouwe | 18-04-2006 10:02
1155 @Sandman
Eend ergelijke zaak zou wel voor het hoogrechtshof worden uitgevochten, en raad eens wie die rechters aanstelt; juist, het Witte Huis. Wel zitten die rechters er 'for life' en zijn ze dus ook door andere regeringen aangesteld, en zijn ze niet allemaal door de Bush administratie gekozen (er zijn er dacht ik 2 door Bush zelf voorgesteld, welke overgens niet een imposante juridische achtergrond hadden).
| 18-04-2006 11:02
1156 @Ouwe:
Ja precies, my point exactly, dat ziet er dan dus niet zo goed uit. Maar goed, we wachten 't af....
noneckdude | 18-04-2006 13:47
1160 En de VS erkennen het Strafhof in Den Haag niet dus die optie kunnen we ook schrappen...
Hoof | 18-04-2006 14:31
1161 Vooralsnog is er veel voor te zeggen dat de Illuminatie alleen bestaan in de geesten van de conspiracy-'denkers'

www.skepdic.com/illuminati.html
Hoof | 18-04-2006 14:35
1162 Enne, over die overbodige 'duivel in een wolk', maakt het verhaal niet echt sterker. Mensen zien van alles in van alles. Met name in wolken.

In het kader van deze redeneringen zijn de Illuminati zo machtig dat ze zelfs de macht over rookwolken hebben. Of om in de toekomst tv te kunnen kijken.

http://skepdic.com/pareidol.html
| 18-04-2006 14:42
1163 Wel opvallend dat men zich hier op het verkeerde detail stort. M.i. doet het nu niet ter zake of Illuminati bestaan of niet, al dan niet met die naam of in die vorm.
.
Wat mij bezig houdt is HOE men zulke details te weten kon komen en of het toeval is of niet. En waarom Jackson met een bullshit-excuus bezoek kreeg van de geheime dienst. Was het een poging om het eigen spel te hypen? Indien zo, hoe verklaar je dan de profetische plaatjes? Er zijn maar heel weinig mensen die een dergelijke aanslag op die schaal hadden kunnen voorzien. Helemaal als je ervan uitgaat dat het een inside job is.
.
"The greatest trick the devil pulled on mankind, was convincing it that he didn't exist"
SD | 18-04-2006 14:51
1164 profetische plaatjes...nou ja zoals ik al schreef het zijn 100 kaarten waar er nu een paar van getoond worden. Het begrip illuminati en new world order bestonden ook al langer. Als die kaart van het pentagon nou een gat in de zijkant had getoond...
-
Dit doet trouwens niets af aan al het harde bewijs wat er is er voor een inside job. Het vertroebelt het echter wel.
-
VK mannen, hebben jullie mijn email ontvangen?
| 18-04-2006 16:44
1167 Heb me een tijd op de achtergrond gehouden, terwijl ik mij vol propte met info. Maar 20 uur documentatie verder, wordt het tijd dat ik mij er ook mee bemoei.

Als eerste even over het opzetten van een reddingsactie. Steeds meer mensen willen actief meedoen aan het verspreiden van de waarheid over 9/11. Wat deze ook mag zijn, 1 ding is zeker, het officiële verhaal klopt voor geen centimeter. Ik denk dat het belangrijk is dat we onze aandacht concentreren. Het is belangrijk dat niet iedereen halve acties opzet, maar dat we onze krachten bundelen, aan het einde van 9/11 maand.

Persoonlijk vond ik het idee van DVD's verspreiden met de informatie/docu’s erop een goed idee. Dit alleen zal niet genoeg zijn. Met alle technische middelen bereik je namelijk een groot deel van de bevolking niet. Dus misschien kunnen we denken aan een kraampje waar we ze uitdelen. Hier kunnen borden met feiten over Bush<->Hitler combo, en de 10 meeste verdachten dingen van 9/11. Ik denk dat de discussie op straat voeren, een belangrijk deel zal zijn van de verspreiding van deze kennis onder digibeten, laat ik het zo maar noemen. Verder zal het op grotere schaal “campagne” voeren, een sponsor(s) vereisen , dus misschien zou een stichting geen gek idee, maar misschien is er al een internationale stichting waar wij steun kunnen krijgen.

Verder denk ik dat we aan het eind in ieder geval een brand brief naar alle media en politici moeten sturen. Met daarin de meest onthutsende feiten.

Volgende posts over inhoud smile
| 18-04-2006 17:05
1168 Ik heb de afgelopen weken nog niets kunnen lezen over de vliegtuigen die het WTC in vlogen. Volgens ooggetuigen (zelfs mensen die live verslag deden op tv) waren de vliegtuigen namelijk geen normale passagiers vliegtuigen. Ook zijn er beelden waarop je kan zien dat het vliegtuig 'iets afvuurd' vlak voordat hij het WTC invliegt.
Discusseren over wolkjes is best leuk, maar laten we het liever bij wat meer tastbare dingen houden. Als je een uur naar een brand staat te kijken komt er allicht een wolk voorbij die ergens op lijkt.
SD | 18-04-2006 17:20
1169 Ik kan me zelfs voorstellen dat de foto's gemanipuleerd zijn. Als ik het me goed herinner, het is alweer meer dan vier jaar geleden, circuleerden deze foto's al dagen na de aanvallen.
-
Mensen associeren 'complot theorieen' nu met 'duiveltjes in de rook' in plaats van gesmolten metaal, te snel instortende gebouwen, verdwijnende vliegtuigen en noem maar op. Verder versterkt dit het religieuze karakter van de 'war on everything®' uh... 'war on terror®' net zoals de toespraak van Bush op 14 september in de Episcopal National Cathedral.
Foto's als deze dragen daar ook aan bij:

Sint Bush
Sint Bush II
Sint Bush III
Dit werkt natuurlijk door in het onderbewustzijn zeker als je christelijk bent.
servy | 18-04-2006 17:44
1170 men denkt ver na over een eventueel 'tastbaar'brein

misschien dat films als 'staya erusa' en 'What the BLEEP do we know' ook goed kunnen helpen in het relativeren.. vooralsnog zijn een hoop mensen immers nog 'op zoek'
servy | 18-04-2006 17:57
1171 off topic

zou iemand mij kunnen helpen naar een site waarvan ik de film LOOSE CHANGE2 in net NEDERLANDS kan downloaden en op dvd kan branden..
SD | 18-04-2006 18:02
1172 op zoek naar de waarheid over 9/11...niet naar atlantis. Ik vind het zo jammer dat 9/11 nog steeds in hetzelfde 'hoekje' zit als UFO's, atlantis, graancirkels. Alhoewel dit allemaal interessante onderwerpen zijn is 9/11 toch een heel stuk concreter. Een hoop mensen willen de waarheid niet weten en de associatie met bovengenoemde zaken maakt het erg makkelijk voor ze om het af te doen als paranormale 'flauwekul'.
-
9/11 is een gigantisch uitgebreid onderwerp en ik kom zelfs nu, na maanden en maanden gelezen, geluisterd en gekeken te hebben, nog steeds (voor mij) nieuwe informatie tegen.
-
Wanneer de dam breekt zal iedereen inzien dat we voor de gek zijn gehouden (understatement) door zowel de regeringen alswel de media. Dit zal een grote impuls geven aan een nieuwe manier van denken. Ik zie 9/11 als een manier om dat te bereiken, niet andersom.
SD | 18-04-2006 18:08
1173 servy, check je emailaccount van nederlandtegencensuur.nl
| 18-04-2006 18:30
1174 Ik denk dat je inderdaad niet teveel aandacht aan zaken als rook en kaarten moet geven. In de BIG picture past het wel, maar dat is ook echt een BIG picture. Om de aandacht te krijgen op 9/11 en opkomst van dictatuur in Amerika, schrikt dit alleen maar af als zijnde onrealistisch. Als we dit soort dingen toch willen bespreken laten we dan duidelijk aangeven dat dit gelul zonder feiten zijn. En laten we feiten en gelul duidelijk als zijnde aangeven.


Het is overduidelijk dat er iets helemaal niet klopt in de verhalen van 9/11. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zich serieus in het onderwerp verdiept tot een andere conclusie kan komen. Het beste wat ik kan zeggen is dat Bush en vrienden er van wisten, en het voor hen eigen dubieuze ideeën hebben gebruikt. Dat is nog steeds hoogverraad en samenzwering tot massamoord.

Naast dat 9/11 natuurlijk al een schande voor de democratie was, werd het er daarna niet beter. The patriot act, mijn god wat een draak van een mensenrechten schending is dat. Tel daarbij op dat, deze wet op niet democratische manier is aangenomen, en het plaatje van een dictatuur politie staat is compleet. In een docu van Alex Jones hoorde ik trouwens dat onbevestigde berichten vertelden dat het vliegtuig dat neerstorten in Shanksville, neergeschoten was. Omdat een generaal zijn orders _niet_ opvolgde. Was deze op het congres gestort zou Bush Marshal Law hebben afgekondigd op dat moment. Dus misschien is Amerika al ontsnapt aan een ramp. Echter in Loose change 2 was er discussie dat er nooit een vliegtuig was neergestort in Shanksville. Net als bij de Pentagon waren er geen enkele realistische brokstukken te zien. De lijkschouwer van Shanksville verklaarden dat er ook geen 1 lijk geborgen was daar. Zou natuurlijk ook allebij kunnen, Generaal schoot vliegtuig heel ergens anders neer en Shanksville was een cover up. Anyway het toont dat we nog heel veel feiten niet hebben wat betreft 9/11.

Een van de dingen waar ik vreselijk van geschrokken ben is de aandacht hiervoor van politiek en media in Nederland, of beter gezegd het gebrek daarvan. Is het niet belangrijk dat de grootste militaire macht van de wereld word gekaapt door een dictator? Is het niet belangrijk dat we miljoenen verspillen aan een oorlog tegen een denkbeeldige vijand? En de echte vijand ondertussen in het wittehuis zit? Of gaan ze die andere tactiek uit Duitsland toepassen “ich habe das nicht gewusst”. Welk geval ze ook kiezen de feiten zijn helder, ook in europa hebben we een groot probleem. Want of we hebben een regering die meespeelt met Bush en ook onze rechten wil afpakken door met nep boeven te dreigen. Gezien de reacties van sommige 2e kamerleden op dat rapport van de Wettenschappelijke raad, lijkt dat me het meest voor de hand liggende. .
Of, we hebben de slechts geïnformeerde inlichtingen dienst ter wereld. In het licht hiervan, ik moest laatst tijdens de zoveelste avond Alex Jones , in eens denken aan die documentaire van Katja Schuurman, Prettig Weekend ondanks alles. Je weet wel die documentaire die sterke aanwijzingen gaf dat Mohammed B, bekend en misschien wel informant van de AIVD was. Die overigens is doodgezwegen met een professionalisme waar de chinezen nog een puntje aan kunnen zuigen. Deze documentaire is overigens nergens meer op het internet te vinden. Heeft iemand hem nog? Zou hem graag nog in keer zien, met mijn nieuwe open ogen.

Als afsluiter zou ik graag nog willen zeggen:
Alex Jones , for President!:)
| 18-04-2006 18:42
1175 "op zoek naar de waarheid" klinkt enigszins naief. 'Waarheid' definieert iedereen ten opzichte van zijn referentiekader en achtergrond. De waarheid zal voor een Irakees anders zijn dan voor een Amerikaan, en voor een CT'er anders dan een neocon. Voor de een is een terrorist een martelaar, de ander de grootste plaag van de vrije wereld en weer een ander een dankbare zondebok.
.
M.a.w. de waarheid bestaat niet en het meeste waar je op mag hopen is dat de officiele versie bijgesteld wordt op de punten die het meest onlogisch lijken en dat enkele schuldige partijen gaan branden. Dit is ook niet 1 grote omvangrijke conspiracy, maar eerder een netwerk/warboel van conspiracies van allerlei zijden. Er zijn zoveel partijen die er helemaal of voor een deel inzitten, dat je nooit alle schuldigen ter verantwoording kunt roepen. Teveel belangen, te complex.
.
Het zoeken naar de 'waarheid' is net zo realistisch als zoeken naar de Heilige Graal: de ultieme droom, waar de voldoening wellicht meer ligt in de zoektocht dan het daadwerkelijke resultaat.
| 18-04-2006 18:44
1176 In India wordt volop serieus wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de mystieke dimensie. Waarom reageren mensen in het Westen veelal alsof ze door een wesp zijn gestoken zodra dit onderwerp maar even ter sprake wordt gebracht ?
Taboe ?
Pavlovreactie ?
Hersenspoeling ?
Waarom is het eigenlijk zo hip om het onderwerp zo vaak direkt te ridiculiseren onder het mom van wetenschap ?
Wie hebben daar belang bij ?
Het zou niet erg wetenschappelijk zijn, om niet eens over deze vragen na te denken, nietwaar ?


Als aktieplan om 9/11 onder de aandacht te brengen zijn m.i. inderdaad vooral de tastbare feiten overtuigend. Waar is dat goud gebleven bijvoorbeeld ? Dat in de kelders van die torens lag opgeslagen.

Maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat we voor het gemak de niet tastbare aspecten maar gewoon terzijde schuiven. Laten we alsjeblieft wel eventjes een open mind houden, want we weten nog niet eens wat er precies gebeurt terwijl we aan het slapen zijn.

Danceliefhebbers gaan uit hun dak door een pilletje te slikken, yogi's door op een bepaalde manier adem te halen en als je op een bepaalde manier met piramides in de weer gaat, of met magische formules roep je zomaar voordat je het weet demonen op. In dit verband wil ik nog even in herinnering brengen dat de film "The Exorcist" op een waar gebeurd verhaal is gebaseerd, dat deze film lange tijd in Engeland verboden was, en dat ook Irak een rol speelt in het verhaal.

Mij dunkt de hoogste tijd dat deze zweverige kwesties eens wetenschappelijk in kaart worden gebracht.
SD | 18-04-2006 18:49
1177 ben ik het wel mee eens, maar niet in het kader van 9/11.
SD | 18-04-2006 19:11
1178 over 'waarheid'
-
Waarheid is een fundamenteel begrip dat min of meer synoniem is met echtheid, geldigheid, juistheid. Als iemand met opzet onwaarheid spreekt liegt hij.
-
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waarheid
-
Ik denk dat met betrekking tot 9/11 het begrip waarheid slaat op feiten, niet op beleving.
servy | 18-04-2006 19:52
1179 Als je al je vooroordelen jegens elk aspect van de gehele samenleing aan de kant kan zetten en je probeert de wereldproblematiek van deze orde van grote te bevatten. Dan kom je volgens mij na een lange reeks van overwegingen globale machts verhoudingen tot de conclusie dat er naast ze ook wel een andere 'duistere''zweverige'kant van invloedt bestaat, en ik bedoel dat hetgeen wat ons stuurt, doet geboren , zorgt dat je geprogrammeerd ben etc etc veel verder weg van ons rationele, maar tegelijkertijd veel dichter in binnen ons emotionele lcht dan menigeen kan en-of durft te bevatten... oftewel er is op het moment nog steeds een enorm gebrek aan wetenschappelijk onderlegde basiskennis over onzelf, om te begrijpen wie wat en waarom de mensheid de bewegingen laat maken die er op dit moment en eigenlijk pas voor de meesten onder ons gedurende de internet periode (+- de laatste 10 jaar) door ons, de mensheid kunnen worden gadegeslagen.
servy | 18-04-2006 20:06
1180 nog even een strakke quote van psycholoog Bertrand Russel "Als een mens een feit wordt aangeboden dat tegen zijn instincten ingaat, zal hij het tot in de diepste details onderzoeken, en tenzij het bewijsmateriaal overweldigend is, zal hij weigeren om het te geloven. Als, anderzijds, hem iets wordt aangeboden wat zich een reden veroorloofd om in overeenstemming met zijn instincten te handelen, zal hij het zelfs op basis van het lichtste bewijsmateriaal goedkeuren
SD | 18-04-2006 20:12
1181 ok...ik heb je post nu drie keer gelezen maar ik begrijp weinig van wat je nou probeert te zeggen.
-
Nogmaals, als je mensen wilt betrekken bij 9/11 moet je ze feiten voorleggen geen zweverige dingen. Hiermee wil ik niet zeggen dat die zweverige dingen niet interessant zijn, maar in deze context weinig op z'n plaats. Mensen (in eerste instantie) betrekken bij 9/11 is voor een deel marketing. Mensen overstelpen met informatie over van alles en nog wat werkt niet, het geeft ze alleen een reden om het af te doen als nonsens. Overschat het inlevingsvermogen van de gemiddelde Nederlander niet. Voor veel mensen is 9/11 een 'ver van mijn bed show' en zolang ze niet zien dat het ook hen dagelijks leven beinvloedt zullen ze zich er niet voor interesseren, laat staan zich ervoor inzetten.
-
9/11 -> fascisme/corporatisme. Dat is de kern. 9/11 is een inside job bedoeld om het westen op te zetten tegen de islam. Trap er niet in!
SD | 18-04-2006 20:19
1182 mijn vorige post sloeg niet op je laatste bericht maar op die daarvoor.
-
Mensen willen het niet geloven omdat het in strijd is met alles wat ze (denken te) weten. De regering heeft het beste met je voor, de media is onafhankelijk en je bent hardstikke vrij. Op het moment dat de waarheid van 9/11 tot je doordringt wordt je hele wereldbeeld verstoord. Het is dan veel makkelijker om te doen of het niet bestaat, een biertje te pakken en voetbal te gaan kijken. Immers, als je je beseft wat er speelt MOET je wel iets doen...
-
Ik vroeg me laatst af wat de reden is dat ik me hiermee bezig houd en ik kon maar 1 ding bedenken: omdat ik niet anders KAN.
| 18-04-2006 20:41
1183 Wat voor zin heeft 't om de "waarheid" over 9/11 boven te halen, en het "officiële" verhaal achteraf aan te passen(ook in de geschiedenisboeken), als er "achter de schermen" zo goed als niets verandert?
Kan iemand me dat misschien uitleggen?
Ik merk dat ik hier behoorlijk depri van wordt...:(

@SD: mooi verwoord, "je kan niet anders", dat heb ik nou ook.smile
servy | 18-04-2006 20:44
1184 @ sd sorry ik kan niet anders dan mijn eigen gedachte voor zover ik hetzelf kan bevatten onder woorden te brengen..(ik wordt af en toe ook gestoord van mijzelf)

ik ben het ten zeerste met jou eens dat de feiten omtrent 9-11 zo snel mogelijk bij de gehele wereldbevolking zo hard mogelijk op tafel gelegd worden.

En daar wil ik ook graag al mijn mogelijke aan bijdragen.

vandaar dat ik ben voor:

een centraal referentie punt
het zsm verpreiden van dvd's die bij iedereen na het bekijken van het 8 uur journaal zo hoepla in de dvd speler geschoven kan worden en onder het genot van chips en cola bekeken kan worden, zodat er als het ware een katalyserend effect gaat ontstaan....... geloof in de macht van intuitie en van het denken ....


voor de rest zal er vanavond wel weer een hartverwarmende docu soap over de politie, phaffs, bauers of lastige koters op john alias de puist alias talpa alias de mol te zien zijn
| 18-04-2006 20:49
1185 Er is veel besproken en gezegd over 9/11.
.
Onze taak als bezorgde wereldburger moet denk ik de brandende openvragen en de feiten omtrend de gebeurtenissen rond 9/11 onder de aandacht te brengen.
.
Hoe meer mensen bewust worden gemaakt van deze feiten, hoe meer mensen wellicht zullen willen nadenken of ze al dan niet gemanipuleerd worden in een bepaalde richting.
.
De kiemen van dit proces van bewustwording zijn op veel soorgelijke paginas als deze te vinden. Onze activiteiten moeten dit proces ondersteunen en aanwakkeren.
.
Zoals Profeet al stelt: Waarom wordt in NL zo weinig aandacht hieraan besteed?
.
Laten we het nog maar even borrelen deze week.
.
Zoals SD al opperde: Laatste week, actie week.
SD | 18-04-2006 20:50
1186 Wat er kan veranderen? De houding van mensen tegenover politici, media en bedrijven. Ze laten inzien dat ze alledrie een ander belang hebben dan jouw welzijn. Ze laten inzien dat ze jarenlang gemanipuleerd zijn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
-
En dat je depressief wordt dat hoort erbij, dat heb ik ook wel eens...maar als je daardoor laat tegenhouden hebben 'ze' al gewonnen, niet doen dus smile
-
Een mooie quote tot slot:
-
When the people fear their government, there is tyranny; when the government fears the people, there is liberty.
-Thomas Jefferson
servy | 18-04-2006 20:56
1187 @sd

nog even over marketing

ik begrijp wat je bedoelt met het inlevingsvermogen.

het is ook de bedoeling om met www.nederlandtegencensuur.nl de 'marketingstrategie' die de overheid hanteerd voor het oplettend (angstig)maken van de burger tegen terreur... die als het ware te gebruiken voor het verspreiden van onze boodschap.. ik vond het persoonlijk een mooi idee alleen door het gebrek aan tijd zijn we helaas nog niet erg ver. en wij willen ook zeker niet te eel info op de voorgrond zetten.

het is belangrijk dat er enkele pakkende koppen gebruikt worden om mensen te laten nadenken...wat ook vaak werkt om mensen met de neus op de feiten te drukken is shockeren.. missschien een orgaan als SIRE inschakelen....
SD | 18-04-2006 21:00
1188 @servy, jullie hebben toch het artikel ontvangen? Ik heb er niets meer van gehoord..
@VK, hebben jullie mijn mail ontvangen? Hier heb ik ook nog niets van gehoord?
-
Wordt mijn mail onderschept? LOL
servy | 18-04-2006 21:02
1189 @ sd

dan verwijs ik naar de film ..staya erusa.. deze laat zien dat je een depressie in principe moet ondergaan en niet mag bestrijden, omdat dit een reactie is van het bewustzijn op een verandering die je niet kan bevatten.
| 18-04-2006 21:06
1190 Tot nu toe vond ik het Zapruder 911 dossier geweldig, maar eh...

Volgens mij zag ik tussen de wekenlang aanhoudende rookwolken boven het WTC ook een kabouter. Zou Pinkeltje achter de aanslag zitten?

En over de speelkaarten, hoe onwaarschijnlijk is het dat iemand voor zo'n terroristenspel het WTC en het Pentagon kiest als doelwit? Tsja. En over de plek van de explosie in die WTC toren op dat kaartje. Waar wil je anders naar binnen vliegen?

Helemaal bovenin? Veel te grote kans dat je mist. Helemaal onderin? Veel te grote kans dat je de grond in knalt.

En de aandacht van de CIA voor dat spel lijkt me ook niet zo onlogisch.
| 18-04-2006 21:12
1191 @sevy
"oftewel er is op het moment nog steeds een enorm gebrek aan wetenschappelijk onderlegde basiskennis over onzelf"
Weet niet welke basiskennis je hier bedoelt, maar ik denk dat 1 van de problemen is dat wetenschap die basis vragen niet (nooit?) kan beantwoorden. Zoals vragen over wie wij zijn, wat is vrijheid, en de mooiste van alle, de vraag waarom kwaad bestaat.

En die Bertrand Russel heeft een goed punt, ik ben zelf ook veel te lang blind geweest voor de feiten. Wat dat betreft moet ik wel toegeven dat als Bush ergens voor gaat, mikt hij ook wel voor de top.
Patman | 18-04-2006 21:20
1192 Ja de CIA stond bij Zapruder_Inc aan de deur en in ruil voor strafvermindering hebben we met ze afgesproken de hele CT-beweging in één klap ongeloofwaardig te maken. wink
Patman | 18-04-2006 21:20
1193 @SD, we krijgen hier enorm veel mail over dit onderwerp, maar ik zou even niet weten welke mail je bedoelt. Volgens mij wordt alle mail beantwoordt.
| 18-04-2006 22:01
1194 Ze hadden toch ook zo'n kalender in een islamitische basisschool gevonden. Zag je de twin towers en een vliegtuig oid. Het zijn wereldwijde symbolen die vaak als onderwerp worden gebruikt allicht dat het een keertje raak is. Een spannend kaarten spel gaat niet laten zien hoe het huis van tante Truus word opgeblazen, je pakt symbolen. Zoek eens afbeeldingen op met het vrijheidsbeeld, witte huis, de Eifeltoren, de paus etc. etc.als daar een keer iets gebeurt dan zal er ook wel iets aparts tussen zitten.
servy | 18-04-2006 22:07
1195 @ profeet

ik raad je de documontaire "what the f#ck do we know" aan
servy | 18-04-2006 22:11
1196 Bush handelt enkel uit instinctief gedrag, toevallig heeft hij ook de de macht en mogelijkheden binnen bereik.. en is hij in het "geschikte"nest grootgebracht...:-(
| 18-04-2006 22:23
1197 servy
Ja ik ken hem, vond hem niet zo heel schokkend, helaas kende ik het meeste al. Maar niet te min een goed initiatief. Maar tenzijn ik heb liggen slapen, kan ik me niet herineren dat ze die vragen beantwoorden smile. Maar ik denk dat ik snap waar je heen wilt een nieuwe vorm van wetenschap komt eraan. Die berijd is wat verder out of the box te denken.
| 18-04-2006 22:29
1198 Nog even over de dvd's die sommige willen verspreiden. Ik denk dat het ook goed scoort als je naast een goede docu ook een uitzending zoals die van "2 vandaag" erbij doet. Dat herkennen mensen en zullen ze alles ineens een stuk serieuzer nemen. Kun je makkelijk van het internet capturen of zelfs even 2 vandaag vragen om een volle kwaliteit kopie.
SD | 18-04-2006 23:23
1199 hoe zit dat met auteursrechten japie?
| 18-04-2006 23:36
1200 Als je een hoge kwaliteit kopie vraagt dan zal het wel goed zitten als je deze ontvangt. Verder betalen wij die uitzendingen via de belasting en je geeft de dvd's gratis weg. Lijkt mij niet zo'n punt hoor.
SD | 18-04-2006 23:39
1201 allemaal een tientje lappen...150 exemplaren kopen van David Ray Griffin's 'The New Pearl Harbor' en die uitdelen aan alle kamerleden. Dan kunnen ze later niet zeggen dat ze het niet wisten. Een serieus boek maakt meer indruk dan een zelfgebrand DVD'tje. Bij jongeren zal het DVD'tje weer beter aanslaan.

Zijn andere boek 'The 9/11 Commission: Omissions and Distortions' is ook een absolute aanrader en zou een regelrechte bestseller kunnen worden als het maar wat aandacht kreeg...
-
'The New Pearl Harbor' is trouwens ook online te lezen.
SD | 18-04-2006 23:45
1202 kost een 1000 euro en je krijgt er vast nog wat media aandacht bij...waar kan ik mijn tientje heensturen?
| 19-04-2006 00:19
1203 Daar heb ik wel 2 tientjes voor over als je dat kan organiseren. Ik weet niet wat voor pipo's jullie zijn maar het moet natuurlijk wel serieus overkomen. Ik denk niet als een stel bleke dunne computernerd types dit gaan doen dat het goed over komt. Kun je gelijk de sbs aktienieuws tiplijn bellen en ook 1 exemplaar voor Beatrix omdat ik dat puur humor vind. Ik vertrouw die hele familie namelijk niet wink
SD | 19-04-2006 00:29
1205 Welke knappe jongen* of meisje* gaat dit organiseren?
-
*)bleke dunne computernerds zijn uitgesloten van deelname.
| 19-04-2006 00:32
1206 Al deze achtergrond verhalen leiden het onderwerp af, nl. `911, Wat is waar en wat niet?` Het wordt er niet makkelijker op in het zelfde verhaal een NWO door neocons aan de man te slijten. Jammer, want veel zaken die oa in LC aan bod komen zijn interessant genoeg om je daar bij te houden. mensen vinden het al moeilijk te geloven dat er iets niet klopt aan het officiele 911 verhaal... Mijn bescheiden mening, als je deze story door de main stream strot wil duwen voor meer erkenning en draagvlak, houd het dan simpel en alleen bij de gebeurtenissen van 911.
SD | 19-04-2006 00:35
1207 en daar ben ik het nou helemaal mee eens...amen.
| 19-04-2006 00:38
1208 @sMACK
.

Hear, hear!
servy | 19-04-2006 00:48
1209 we lappen allemaal wat tientjes.

dan kopen we zendtijd. en dan richten we zo vlak voor de verkiezingen nog een nieuwe partij op dat het complete financiele systeem in twijfel trekt. Het land op de grondvesten laat schudden. en dan dreigen het complete machtssysteem niet meer te erkennen, tenzij het tegendeel bewezen wordt......

of toch maar dvd's
| 19-04-2006 09:00
1213 Een (nieuwe) compilatie van het beste uit de bestaande 9-11 documantaires

SEPTEMBER 11: Evidence to the Contrary REDUX 2006

It is a new year and many new developments have occurred in the unfolding case for September 11.

With an all new intro featuring Tucker Carlson and The Lone Gunman Pilot, this video promises to deliver the case. Included in this video is the meat of "Are the Criminals frightened", "Loose Change 2E", "911 Eyewitness", and "Martial Law 911", broken up with commercials from Reopen911.org and the news clip from FOX that featured "Loose Change 2E".

With all new music by Paul Oakenfold.

You will find that the information contained in this is a superior compilation of 911 evidence that the buildings had explosives in them. This 86:24min video is a great intro for anyone seeking answers about that day.

http://video.google.com/videoplay?docid=6545313046180631815&q=Evidence+to+the+Contrary+REDUX+2006&pl=true
SD | 19-04-2006 10:31
1214 @servy, vindt je het echt zo'n gek idee? Ik denk dat zo iets meer impact heeft dan een heleboel dvd'tjes. Ik zeg niet dat dvd'tjes uitdelen niet ok is, maar een boek heeft, denk ik, meer impact, wordt serieuzer genomen enzo...en je kunt er natuurlijk altijd een DVD bijdoen.
-
Voor 1000 euro heb je 1 seconde zendtijd...en ik snap wel dat je niet serieus bent, maar wat staat je precies tegen op dit idee?
-
Ik wil wel meer dan twee tientjes bijdragen.
| 19-04-2006 11:33
1215 Heel interesant deze stukken.
heb even op google gezocht naar de illuminati en heb daar een aantal dovu's over gevonden.
ook een aantal die in verband staan met 9/11.
vreemd dat er toch zoveel conecties zijn...
http://video.google.com/videosearch?q=The+Illuminati+

kijk en oordeel zelf...
| 19-04-2006 11:37
1216 SD heeft een punt, DVD's zijn erg leuk om aan mensen op straat uit te delen. Maar wat politici en bijvoorbeeld koninklijk huis betreft zullen we meer aanslaan met een goed boek van een gerenommeerde naam. Wat betreft zendtijd, lijkt me geld verspilling. Het kost enorm veel, en iedereen zapt toch weg. Ook ik ben bereid om te doneren en te helpen, maar zoals ik eerder al zei laten we in iedergeval onze krachten bundelen, in de laatste week, om samen deze akties vorm te geven.
| 19-04-2006 11:40
1217 Hmm, ik kreeg vannacht het gekke idee om eens de 2e kamer fractie te mailen van de SP(mijn partij), die staan bekend om fatsoenlijk antwoord geven. Ik stelde wat simpele vragen over de petrodollar en het officiele verhaal zonder al te zweverig te klinken. Krijg ik toch ineens een HEEL gedetailleerd antwoord terug (loose change, site, boek, Nederlands onderzoek) en dat ze de Amerikaanse protest beweging volgen. Dat doet mij als burger weer hoop geven, eens kijken wat andere partijen te zeggen hebben. Het punt blijft dat de informatie erg "vaag" blijft om harde vragen te stellen in de 2e kamer, erg begrijpelijk. Ik zal even quoten want dit was interessant. "Een van de zwakste punten van de documentaire is het feit dat de vermoedelijke daders die nog in leven zouden zijn niet laat zien en laat verklaren wat zij die dag deden. Het bijgeleverde commentaar van officiële vertegenwoordiger van de regering dat hun paspoorten zijn misbruikt, lijkt me de eerste plausibele verklaring, die tot op heden door de critici onweersproken is gebleven."
| 19-04-2006 11:47
1218 mij exuses voor de vele spelvouten....
SD | 19-04-2006 12:08
1219 goed dat 'ze er mee bezig zijn' maar wat betekent dat concreet? Loose Change is niet de holy grail van 9/11. Het laat echter wel een hoop punten zien die niet verklaard kunnen worden binnen de officiele lezing.
En laten we eerlijk zijn, het is een documentaire die 'lekker weg kijkt' en niet snel verveeld. Gemaakt door jongeren, gericht op jongeren.
-
De officiele lezing is onjuist, daar gaat het om. En hoe kan de wereldpolitiek bepaald worden op basis van een onjuiste weergave van de feiten.
-
Daarom stel ik ook voor om boeken te sturen. Het eerder genoemde boek is voorzien van tal van controleerbare referenties en doet geen loze claims.
| 19-04-2006 13:38
1221 Het is duidelijk dat het begint te broeien bij de regering, en iets minder bij de media. Gebrek aan bewijs was de reden die de SP een maandje terug gaf om geen Kamervragen te stellen. Het lijkt me dat er genoeg bewijs is, om vragen te gaan stellen, waar wacht je op een bevestiging van Bush? Het lijkt wel alsof iedereen aan het wachten is op de ander om het eerste woord te doen, en het risico te nemen zichzelf voorschut te zetten. Nou laat mij dan bij deze zeggen, kom maar hier met die camera, ik doe het wel!
| 19-04-2006 20:32
1239 @Japie:
Kheb zelf ook Marijnissen al eens persoonlijk gemaild en hem gevraagd wat hij nou zelf vind van het officiële verhaal rond 9/11 en of hij misschien weet hoe er over dit onderwerp in de tweede kamer wordt gedacht.
Ik kreeg een vage mail terug, met een standaard antwoord leek 't haast wel, geschreven door iemand die z'n post behandelde. Stond iets vaags in over banden breken met Amerika, net ff gezocht of ik 't mailtje nog had, maar helaas.
Kheb ook nog een keertje gepraat met iemand uit de SP-fractie, die had ook een paar docs gezien, en die deden wel "vragen opwerpen", maar verder dan dat durfde hij niet te gaan. Tzal allemaal best, en het zal allemaal best lastig zijn om dit bespreekbaar te maken, maar eigenlijk vind ik 't gewoon een slappe hap! Zoals Profeet al schreef, geef mij die camera maar, dan doe ik het woord wel als niemand van de tweede kamer 't aandurft.
| 19-04-2006 20:34
1240 Ik vind dat idee van het boek van Griffin uitdelen aan alle Tweede Kamerleden best wel een goed idee eigenlijk. Ik weet niet of dit idee nog daadwerkelijk tot realiteit gaat worden gemaakt, maar ik doe iig mee, daar heb ik best wel centjes voor over.smile
| 19-04-2006 20:46
1241 Het probleem voor de SP blijft ook dat ze nog steeds een raar links imago hebben en vrij weinig zetels. Als ze dan met een documentaire van het internet komen aanzetten tja... De belangen zijn zo groot, ook voor ons allemaal hier, dat je wel met goede bewijzen moet komen voordat je je kop in een wespennest steekt. Als 9-11 naar beneden komt donderen kan ook echt alles naar beneden donderen. Een SP zonder zetels zonder resultaat of een Argentinie effect in Nederland is niet echt wat we willen. Het zal toch echt van ons en het Amerikaanse volk moeten komen om dit enigzins zonder teveel schade op te lossen. Voor ons is het wel duidelijk maar 99% van het volk leeft nog in een droomwereld, daar sta je dan met je waarheid.
SD | 19-04-2006 22:44
1255 @VK, nemen we het 'boeken-voor-Tweede-Kamer' idee mee voor in de actieweek? Aan de reakties te zien is er wel animo voor donaties. Ik zou met plezier een donatie doen, als er een betrouwba(a)r(e) organisatie/persoon achterzat. We hebben ook al twee vrijwilligers die wel op tv willen (jullie zijn toch geen dunne bleke computersnerds he wink)
Haddock | 20-04-2006 14:33
1281 Al enige tijd lees ik met interesse mee op dit weblog. Ik had het "9/11" verhaal een jaar geleden al eens voorbij zien komen, maar dat ging toen eigenlijk alleen over het Pentagon. Het leek mij toen een plausibele verklaring dat er wellicht een toestel was neergehaald, en dat de regering -om dat te verdoezelen- zelf maar een aanval op het Pentagon had gesimuleerd. Voor het overige had ik het nog niet door.


Het bewijsmateriaal dat er nu echter blijkt te zijn, is bijna te schokkend om waar te zijn. Ik had enkele dagen nodig om daarvan te herstellen. Inmiddels heb ik het boek "Painful Questions" thuis ontvangen, en een dvd aangeschaft om aan vrienden te laten zien. Ook stuurde ik gisteren een email aan mijn partij (Groen Links), maar anders dan hiervoor over de SP werd gezegd, kreeg ik tot nu toe nog geen reactie.


Hoe dan ook, ik denk wel dat het van groot belang is om zoveel mogelijk bij de feiten te blijven. Alleen met feiten kun je mensen in eerste instantie overtuigen. Ik zal met interesse de actieweek volgen, ik heb enkele connecties in de politiek, maar ik ben er nog niet uit op welke wijze ik ze zal benaderen.

Later meer.
| 20-04-2006 22:00
1285 @Haddock:
Fijn dat je op onderzoek uitgaat en meer wilt weten en ook je omgeving attent wilt maken. Dat is wat we allen als bezorgde wereld burgers kunnen en moeten doen. Ik heb geen connecties in de politiek maar heb de link van deze site en de documontaires naar mijn adresboek gemaild met het verzoek dit te verspreiden. Ik ben ook erg benieuwd naar de actie week en hoop dat we op een "goede" wijze zoveel mogelijk deze feiten aan de mensen kunnen over brengen zodat ze zelf erover na kunnen denken.
Johnito | 27-04-2006 23:15
1618 Het kan geen kwaad om de SP een beetje te kietelen (en andere partijen ook trouwens). Dit heb ik op hun gastenboek (sp.nl) geplaatst:

26-04-2006
"SP-Kamerlid Harry van Bommel wil dat de Nederlandse regering protesteert tegen de omstreden CIA-vluchten in Europa. Een onderzoekscommissie van het Europese parlement heeft in een tussentijds rapport vastgesteld dat de afgelopen jaren vele honderden vluchten in Europa zijn uitgevoerd. Van Bommel: "Spanje heeft opheldering gevraagd bij de regering van de VS. Dat is wel het minste dat Nederland kan doen. Een luid protest is echt op zijn plaats."

Héél goed Harry! Hopelijk komt het moment nu snel naderbij dat de SP-fractie alsnog de ministers van Defensie en BuZ gaat bevragen over het 9/11-bedrog. Daar is die strijd tegen het terrorisme officieel tenslotte om begonnen… Misschien is het een aardige suggestie om de film "Loose Change 2nd edition" te linken op de SP-site?
Meelezer | 16-07-2008 18:39
40867 is er een bewijs dat dit kaartenspel uit 1990 is.

We leven nu in 2008 ze kunnen wel vanalles beweren nietwaar...
| 18-08-2008 01:24
41842 Een absurde toevalligheid is aan het licht gekomen, de film The Matrix was bedoeld om ons voor te bereiden om te wennen aan het idee dat de mens door een periode bewustzijns verhoging gaat.
Maar wel door middel van bedrog en moord.... intressant hoor dat internet, er blijft ook niks verborgen tegenwoordig......... wink

Zie hier de onlangs ontdekte datum op de paspoort van Neo http://rundonotwalk.blogspot.com/2008/08/neoone.html

bron:http://achtdagenineenweek.blogspot.com/
| 18-08-2008 15:47
41859 Het spel heb ik eerder gezien, de wolkjes met satan erin is m.i. leuk gefotoshopt.

De strategie:
Je bedenkt iets gruwelijks, veroorzaakt escalatie en dan bedenk je de remedie, je laat het volk betalen.
War on drugs (je importeert het zelf)
War on terror (je leidt ze zelf op en laat je eigen landen aanvallen)
War on Aids (je maakt design ziekten die specifieke doelgroepen elimineren)
War on Cancer (je gebuikt vaccins om het te verspreiden)
War
War
Ondertussen heb je de complete media gecentraliseerd en de journalisten teruggevormd tot ruggegraatloze nakakelaars die voor hun brood schrijven.

Bush is zijn straatje voor zijn medeplichtigen al aan het schoonvegen, Obama sluit zich aan. http://www.brasschecktv.com/page/404.html
In lies we trust: http://www.youtube.com/watch?v=8df9-oADP_c
Population control door de doelgroep op pad te sturen om een oorlog te voeren (geeft win win situatie, je bent je eigen gepeupel kwijt en aan de andere kant ruimt het ook lekker op), door het volk te bestoken met ziekten en door de medische sector op een door pharma gesubsidieerd verkooporganisatie terug te brengen waarin werkelijke doorbraken worden verhinderd.

Groet,
Robert
Jouw reactie

*naam:

Email:

Onthoud mijn inloggegevens in een cookie

Email mij bij opvolgend commentaar

*Laat zien dat je geen spambot bent door het onderstaande woord te typen:


opmaken van je reactietekst
lees hier de huisregels
xhtml 1.1 · css/2 · rss 2.0 · WAI · site by Patrick Savalle · hosted by Digitux