184 verlichte geesten, 0 doorgeslagen complotters en 3 trollen aanwezig, 8776 leden

RSS-feed van artikelen Twitter-feed van artikelen Zapruder Inc.

Byebye, zwaaizwaai vrij internet……(24) / reageer

Door Gast-Zapper, gepubliceerd op 13-09-2009 19:20, 30 reacties, rubrieken: Media, Internet, Politiek, Fascisme, Politiestaat

image Daar sta je dan te demonstreren tegen de big-brother-staat, en voor internetvrijheid en burgerrechten. Alles is perfect geregeld, 160 organisaties, waaronder zelfs vakbonden en politieke partijen, doen mee. Alles verloopt prima, iets van 30.000 mensen op de been. Tot dat een vriend wordt aangehouden door de politie, je staat er met je fiets bij en dan......gaat precies los waartegen je protesteert....

eKudos NUjij MSN Reporter Facebook Tell-a-friend
busje | 13-09-2009 21:30
60326 hartstikke logisch toch? Moet je maar niet protesteren/provoceren met je zwarte capuchonnetje. Als dat de vertegenwoordiging is van vrij internet en vrijheid in het algemeen, dan ben ik pipo de clown. Stel mongolen die immer ins zwart de boel wel eens zullen bevrijden.
Audie | 13-09-2009 21:57
60327 Vuile nazi Schweinhunden Polizei.

En die smerige collaborateurs zoals de pipo hierboven.
Prutser | 13-09-2009 22:08
60328 Volgens mij had ie een bruine broek en een blauw t-shirt aan. Ben je een beetje kleurendoof pipobusje?????
Als er trouwens een kleuren-voorwaarde aan vrijheid zit dan mag het die naam ook niet meer hebben....
ShapeShifter | 13-09-2009 22:27
60329 busje is een NSB'er.
Patrick Savalle (Patman) | 13-09-2009 22:58
60330 De enige juiste reactie op zoiets, is collectief terugrammen.
democraatus | 13-09-2009 23:11
60331 Ik zie een reactie die veelal op 1933-1940 lijkt: schapen die toekijken.
ABC | 13-09-2009 23:12
60332 Elke omstander een busje pepperspray en we hebben het helemaal nergens meer over.
xaderp | 14-09-2009 00:29
60334
De enige juiste reactie op zoiets, is collectief terugrammen.


Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dan krijg je weer escalatie, MSM berichten over "geweld door demonstranten" etc. etc.

De engie juiste reactie op zoiets is filmen en verspreiden...
jan h | 14-09-2009 00:36
60335 "Freiheit statt Angst"

ja. point taken. en die man met zn fiets was inderdaad wel erg gewelddadig aan het rellen, hee busje. moeilijke vragen aan het stellen zo te zien. ik snap je punt niet.
jan h | 14-09-2009 01:17
60336
De engie juiste reactie op zoiets is filmen en verspreiden...


YouTube Video bringt Berliner Polizei in Erklaerungsnot
Hendrik | 14-09-2009 07:51
60337 nasenbluten.
peter v | 14-09-2009 08:04
60338 als we in de geschiedenis kijken hebben we gen andere keus dan geweld te gebruiken of in het geval Ghandi te ontvangen . Geloof nooit dat er ooit een revolutie zonder geweld is betwist . Er worden tegenwoordig ook alleen nog maar gewezen pispalen en gefrustreerde hanen en anabolen balonnen ( van beide geslacht ) aangenomen voor dat werk , zie hierin je beste vriend hahaha in de revolutie
jeejee | 14-09-2009 08:51
60339 het wordt het tijd dat de bevolking andere gedachten gaan krijgen, en het belangrijkste is waarschijnlijk om de boel eens om te draaien, zosnel je de boel omdraait dan zal je een hoop dingen gaan zien...m.a.w. de politie is je vriend dus niet! enz. enz. Wakker worden voor de fascistische-politiestaat (waar we al in leven trouwens). En een goed begin zou zijn om je t.v. het huis uit te gooien, want daarop blijven ze maar kunstjes vertonen, alsof wij mensen mongolen zijn! WAKKER WORDEN!
busje | 14-09-2009 09:00
60340 ik zie maar 1 reactie die een beetje houdt snijdt. Collectief terugrammen. Maar dat gaat niet, omdat vaders de volgende dag weer naar zijn werk moet. Hard werken om de mannen in het blauw te financieren. Demonstreren is een schijnvrijheid. Een tool om de schapen een idee van macht te geven. Natuurlijk is het lullig en volledig over de top wat die agenten in hun fancy me-pakje doen, maar what's new? Dat is hun sport, hun verzetje. Tegenwoordig standaard aanwezig bij elke demonstratie dan wel evenement. En wie niet begrijpt dat zelfs een vuile blik naar de heren het testosteron uit hun poriën doet spuiten is redelijk naïef. En dan die verontwaardiging?
busje | 14-09-2009 09:08
60341 @ ShapeShifter en Audi

jullie gevoel van vrijheid en tolerantie kan ik op dit moment niet erg waarderen. Of ik nou naar het filmpje zit te kijken of ik lees jullie reacties, veel verschil zie ik niet.
ABC | 14-09-2009 09:20
60342 @ busje

"ik zie maar 1 reactie die een beetje houdt snijdt."

Wat is dat, "houdt"? Is dat iets wat je in de open haardt smijdt?

God, wat kom jij ongelooflijk dom over. wink
busje | 14-09-2009 10:23
60343 vald wel mee tog? Ben dan ook geen ABC.
God, wat kom jij ongelooflijk dom over. wink
En god creëerde de mens die voor 100% afhankelijk is van de spellingchecker. Een keer overlezen voor posten is geen slecht idee.
ABC | 14-09-2009 10:34
60344 @ busje

De spellingchecker. Ach ja. Ik wist eigenlijk direct al dat je je achter dit suffe argument zou verschuilen. Geeft wel aan op welk niveau jij denkt. Je reacties completeren het beeld van een busje met een klein brein en een grote bek.
busje | 14-09-2009 11:45
60346 yep, waar en door jouw reacties zak ik weer wat punten.
Donkerdoorn | 14-09-2009 11:54
60347 Man...bal....en weer normaal doen aub wink
ABC | 14-09-2009 12:06
60348 Roger. Out.
freedomfiles | 14-09-2009 14:59
60350 "ik zie maar 1 reactie die een beetje houdt snijdt. Collectief terugrammen. Maar dat gaat niet, omdat vaders de volgende dag weer naar zijn werk moet. Hard werken om de mannen in het blauw te financieren. Demonstreren is een schijnvrijheid. Een tool om de schapen een idee van macht te geven. "

Klopt geheel. Demonstreren geeft meer een 'feel-good' gevoel, dan dat het daadwerkelijk ook maar iets uithaalt. Immers wordt er door de politiek helemaal niet naar geluisterd. En als ze vragen krijgen, dan roepen ze doodleuk dat 99,99% van de bevolking niet aan het demonstreren was, en dat zo'n groep dus niet 'representatief' is. Mensen die denken met demonstreren een signaal af te geven waar de politiek iets mee doet zijn m.i. naief.
Antagonizer | 14-09-2009 15:45
60351 Je bedoelt net als op internet erover gaan schrijven/zeuren in comments?
wink

Wat stel je dan voor..?
Antares | 14-09-2009 16:23
60352 Demonstreren heeft pas zin als tien procent van de bevolking er achter staat en daarom wordt alles voor ze verborgen gehouden zoals onlangs weer met de demonstraties in Washington. Het contrast met de berichtgeving over Iran had niet groter kunnen zijn en zo weet je meteen wat echt is en gedirigeerd.

ps. Kan iemand doorgeven aan Zaplog dat hun captcha niet meer werkt?
Patrick Savalle (Patman) | 14-09-2009 17:46
60354 Captcha... check! smile
Rik | 14-09-2009 17:52
60355 Demonstreren heeft net zo weinig zin als een referendum houden waar meer dan 60% van de bevolking nee zegt.

Wat heeft eigenlijk nog wel zin?

Niet meer tanken bij shell.
Icaro | 14-09-2009 19:25
60357 "Wat heeft eigenlijk nog wel zin?"

Tegen de verdrukking in contact blijven met "je zelf'", niet te verwisselen met je ikkie.
Als er daar maar genoeg van zijn zal het op enig tijdstip ergens vanzelf wel beter gaan en zonder enige organisatie.
Een nog niet ontdekte vorm van a-emergent gedrag.
Houdt er wel rekening mee dat het nog even kan duren totdat het zover is :(
Icaro | 14-09-2009 19:39
60358 As well called: "an unpredictable rearrangement of the already existing entities" smile
peter v | 15-09-2009 07:54
60366 En massaal het werk stilleggen of de hele infrastructuur plat leggen voor een aantal dagen werkt ook niet , kijk naar Spanje en Frankrijk . En gezien de hoge schuldenlast waar ze eigenlijk voor aan het werken zijn durven de meeste mensen niet meer in actie te komen , de deurwaarder zal niet staken en vaart er wel bij ... . Bij de meeste voorstellen uit een regering wordt al rekening gehouden met weerstand op het idee , dingen worden hoger ingezet waarna ze het onder luid protest naar beneden kunnen bijstellen en kunnen roepen , kijk ik heb naar jullie geluisterd . Beeeeehh hoor je dan weer vanuit het volk en men gaat weer door met de orde van de dag ( aan beide kanten ).
freedomfiles | 15-09-2009 13:25
60372 "Je bedoelt net als op internet erover gaan schrijven/zeuren in comments?"

Nee, want ik schrijf geen zaken op internet om een signaal af te geven naar de regering. Dus wat dat betreft zie ik de overeenkomst niet geheel.

"Wat stel je dan voor..? "

Het feit dat demonstreren m.i. weinig uit haalt wil nog niet zeggen dat ik een goed alternatief heb wat wel werkt...
Jouw reactie

*naam:

Email:

Onthoud mijn inloggegevens in een cookie

Email mij bij opvolgend commentaar

*Laat zien dat je geen spambot bent door het onderstaande woord te typen:


opmaken van je reactietekst
lees hier de huisregels
xhtml 1.1 · css/2 · rss 2.0 · WAI · site by Patrick Savalle · hosted by Digitux