181 verlichte geesten, 0 doorgeslagen complotters en 8 trollen aanwezig, 4484 leden

RSS-feed van artikelen Twitter-feed van artikelen Zapruder Inc.

Geheime grote gevangeniskampen in VS? / reageer

Door Gast-Zapper, gepubliceerd op 19-08-2008 20:59, 40 reacties, rubrieken: Politiek, Fascisme

Sommige berichten zijn zo hardnekkig dat negeren op een gegeven moment niet meer mogelijk is. Om de zoveel tijd komen er her en der berichten naar boven over geheime gevangeniskampen in de VS en gerelateerd materiaal. Enerzijds vanuit de gedacht “waar rook is, is vuur” en anderzijds om nu toch eindelijk eens van het gezeur af te zijn, ben ik maar eens gaan graven.

Allereerst presenteer ik u de grote lijnen van de bewuste berichten om dan vervolgens in stappen het waarheidsgehalte met u te delen.

Het verhaal is als volgt. Sinds enige jaren wordt in de VS op grote schaal gebouwd aan geheime gevangeniskampen. Zeker 600 kampen zouden er al bestaan. Veel van deze kampen in de buurt van militaire complexen, een aantal los in het land op bijvoorbeeld strategische spoorlocaties. Onder het mom van opvang van migranten zijn recente nieuwe orders gegeven voor het bouwen van nog meer kampen. Sommige van deze kampen hebben opvallende aanpassingen die doen denken aan de vernietigingskampen van Nazi Duitsland. Op diverse locaties in de VS zijn grote voorraden doodskisten gevonden die snel ingezet kunnen worden. Daarnaast zijn er opdrachten gegeven voor het bouwen van grote treinwagons waarin mensen geboeid vervoerd kunnen worden. Ook is de wetgeving dusdanig aangepast dat de machthebber door het uitroepen van de noodtoestand alle wetten naast zich neer kan leggen, mensen kan arresteren, voedseldistributie kan bepalen, etc… Ook zouden er geheime ondergrondse bunkers zijn van waaruit de nieuwe regering veilig de macht kan overnemen. Er is zelfs sprake van het ondergronds onderling verbonden zijn van deze bunkers door het hele land. Er zouden ook al troepen op geheime locaties gestationeerd zijn die klaar staan om de machtsovername uit te voeren. Er bestaan uitgebreide lijsten van mensen die opgepakt moeten worden na de machtsovername. Er zijn zelfs semi-publieke plannen waarin met een smoesje vast geoefend wordt voor deze machtsovername. De macht zal waarschijnlijk overgenomen worden door…..

Overgenomen van onze naieve collega Sargasso..., gepubliceerd onder creative commons

En dan valt het verhaal uiteen. Laat ik nu vast verklappen dat genoemde berichten voor 99% onzin zijn, ingegeven door waandenkers en complotdenkers. En het laatste punt uit het verhaal was ook het eerste punt waarbij voor mij duidelijk werd om welk een kolder het ging.

Wat wil namelijk het geval, afhankelijk van naar welke versie van de berichten je luistert, zijn de kwade geesten enerzijds de Neocons van Bush of anderzijds de mensen van de New World Order, waarvan de VN en Bilderberg essentiële schakels zijn. De Neocons zouden alle liberalen, homo’s en immigranten willen opsluiten. De mensen van NWO zouden alle pistooleigenaren, christenen en Amerikaanse patrioten willen opsluiten.

Varianten van dit verhaal (waar Bush eigenlijk een cryptocommunist is) zijn ook te vinden. In sommige gevallen wordt de NWO trouwens gestuurd door buitenaardse wezens.

Afijn, laten we de punten één voor één onder de loep nemen. Te beginnen bij die 600 kampen. Het getal komt steeds terug. Maar nergens is een lijst te vinden van die 600 kampen. Ik kon twee lijsten vinden. Eentje met ongeveer 100 kampen en eentje met iets van 250 kampen. Van beide lijsten heb ik een paar van de plaatsen gecontroleerd. De meeste blijken gewone militaire bases te zijn waar grote hoeveelheden barakken zijn die nu nauwelijks meer gebruikt worden. Die barakken zijn vaak uit andere tijdperken. In één van de gevallen bleek na wat speurwerk dat het “nieuwe” kamp er was gekomen om slachtoffers van orkaan Katrina op te vangen. Daarnaast zijn de getallen die bij sommige kampen gegeven worden ook volstrekt onrealistisch. Er is soms sprake van 500.000 tot misschien wel 2 miljoen gevangenen die in een kamp in Alaska terecht zouden kunnen. Dat is best knap. Dat zou betekenen dat je de volledige bevolking van de bijvoorbeeld Amsterdam in een kamp onderbrengt. Enig idee hoe groot zo’n kamp dan moet zijn? En hoe moeilijk je dat verborgen houdt? Verder is het logistiek gezien best dom om dat kamp in Alaska te bouwen als je mensen uit heel de VS uit de weg wilt ruimen.

Er is echter een video van een kamp die wel voor wat vraagtekens zorgt. Maar de authenticiteit van die video is op geen enkele manier te achterhalen. En een voorbeeld elders waarin iemand ook zo’n video fabriceerde als satire (maar waar iedereen in trapte) laat zien dat het niet zo moeilijk is om zoiets te maken.

Dan de opdracht voor nog meer kampen. Omdat het hier een order voor Haliburton betreft is het gelijk extra verdacht. Tenminste, als je in het kamp zit die de Neocons achter dit verhaal verdenkt. Als je een NWO-er bent, slaat het nergens op. Dan had het een bedrijf moeten zijn met bijvoorbeeld een Europese eigenaar. Afijn, het slaat überhaupt nergens op want het gaat helemaal niet om een opdracht tot het bouwen van kampen. Het gaat om een opdracht om klaar te staan met plannen om in geval van nood snel ergens grootschalige opvang te regelen. En dat die opdracht komt vanuit de immigratiehoek is ook helemaal niet zo vreemd. Illegale immigratie is een groot probleem in de VS. Denk aan 25 keer de asielzoekerscentra in NL op het hoogtepunt hier een paar jaar geleden. Dan kijk je naar de schaal waarop ze daar moeten werken. Daar zijn gewoon stevig wat voorzieningen, tijdelijk en permanent, voor nodig. En dat verklaart ook een deel van de kampen overigens.

En dat de aanpak van de immigratie gebruikt maak van een plan onder de naam “endgame” is misschien niet tactisch, maar wel verklaarbaar. Overigens falen ze behoorlijk in de daarin genoemde doelstellingen en is het een draak van een systeem geworden, maar dat terzijde.

De doodskisten. Lijkt me typisch gevalletje “les geleerd”. Na Katrina bleek de VS niet goed voorbereid op grootschalige rampen in eigen land. En helaas horen daar stapels doodskisten ook bij.

En u dacht toch niet dat die onderdeel zouden zijn van een complot? Welke stupide machtswellusteling gaat nu de honderdduizenden mensen die hij wil vermoorden in aparte kisten stoppen? Ten eerste is dat een megaklus en ten tweede verdwijnt het bewijs van je wangedrag op die manier nooit. Gewoon alles met ongebluste kalk in een groot gat gooien is veel beter.

Op diverse sites was sprake van opdrachten tot het bouwen van mysterieuze treinwagons. Deze treinwagons zouden ketenen bevatten en dus bij uitstek geschikt zijn voor het vervoer van gevangen. Allereerst iets over het aantal dat her en der genoemd wordt: 100.000 (ja, u leest het goed: honderdduizend). Je moet wel heel inefficiënt een complot plannen om op dat getal uit te komen. Dat betekent dat je iedere wagon ongeveer 5 keer inzet alvorens alle gevangenen op plaats van bestemming zijn. Tenzij je ze natuurlijk als rijdende gevangenissen wilt inzetten.

Maar los daarvan, hoe verstop je het? Een wagon is snel 10 meter lang. Dus je moet 1000 kilometer trein ergens verstoppen. Zit vast in die onderaardse gangen…..

En dan die ketenen, zouden die niet toevallig toch gewoon de borging zijn van de auto’s die de wagons volgens specificatie eigenlijk horen te vervoeren? Zomaar een idee.

Overigens vervoerden de Nazi’s ook veel gevangen per trein, maar die namen heus niet de moeite om de mensen ook nog eens te boeien hoor. Gewoon deur op slot.

Hoe dom kan je zijn om dit stuk van het complot serieus te nemen.

Vervolgens hebben we nog de speciaal voor de gelegenheid aangepaste wetgeving. Een rijtje “executive ordersworden gepresenteerd. Kennelijk is iedereen te lui om zelf na te gaan wat die executive orders precies zijn en van wanneer. Het rijtje wordt gewoon gecopypasted. Blijkt dat de meeste orders uit de tijd van JFK komen. Een enkele is niet eens relevant voor wat beweerd wordt. De overige zijn zeer verklaarbare executive orders uit een tijdperk dat een grote oorlog met extreme gevolgen, ook voor de VS, mogelijk werd geacht. Om dat nu op te voeren als bewijs voor een op handen zijnde coup is toch wel een beetje sneu.

Wat was er nog meer. Oh ja, die ondergrondse bunkers. Ook nog eens aan elkaar verbonden door het hele land. Het bijzondere aan dit verhaal is dat het allemaal afkomt van één bron zo te zien. Dezelfde bron die ook begon over de treinen, de kampen en de aliens. En dat al deed in 1995.

They have been building these 129 bases day and night, unceasingly, since the early 1940’s. Some of them were built even earlier than that. These bases are basically large cities underground connected by high-speed magneto-leviton trains that have speeds up to Mach 2.

Een figuur met een uitermate onduidelijk verleden. Maar nog even los daarvan. Als iemand beweert dat er enorme ondergrondse bunkers zijn gebouwd, al sinds eind jaren veertig van de vorige eeuw, is het dan aannemelijk dat slechts 1 (één) persoon dit kan bevestigen? Hoeveel mensen moeten daar wel niet aan meegewerkt hebben? Dat hou je niet geheim. Nog even los van het feit dat alleen al de grondverplaatsingsactiviteiten menig persoon moet zijn opgevallen.

Afijn, verdiep u gerust in deze heer. Dan zult u zien dat zijn verhalen kennelijk inspiratie vormen voor een hele generatie complotdenkers die het in varianten blijven herhalen zonder er ooit serieus over na te denken.

Een van die complotdenkers is er bijvoorbeeld heilig van overtuigd dat er al minstens een miljoen buitenlandse troepen in de VS gestationeerd zijn (waaronder 300.000 uit de Sovjet Unie). Al een paar jaar. En niemand weet daar iets van. De ouders van die soldaten niet. De grenswachten niet (zitten vast in het complot) waar ze toch ergens langsgeglipt moeten zijn. En ze vindt het niet raar dat die troepen er al een paar jaar zijn. In alle stilte van voedsel en andere dingen voorzien worden, zonder dat ooit iemand zich afvraagt waar die vrachtwagens toch allemaal naar toe gaan. Troepen die zonder te morren jaren in barakken wachten tot het juiste moment er is om een coup te plegen. Tuurlijk.

Uiteindelijk kom je de onvermijdelijke chemtrails, eeuwenoude geheime genootschappen, buitenaardse invasies van voor de mensheid, geheime radiostraling en nog veel meer weer tegen. Worden die mensen nou niet moe van het elkaar naspreken van volstrekte wartaal en het eindeloos wachten op het “ONVERMIJDELIJKE” dat uiteindelijk toch nooit komt?

Wat zou ik blij zijn als 2012 voorbij is zeg.

Conclusie is dus dat er geen aantoonbaar plot is (waar ze bovendien wel heel erg lang mee wachten om dat nou eindelijk eens uit te voeren, de incompetente figuren) en dat u rustig kunt gaan slapen.

Maar….. Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat Bush wel degelijk de huidige noodtoestand kan aangrijpen om mensen op te sluiten, bijvoorbeeld vlak voor de verkiezingen. Maar daarvoor is de bestaande infrastructuur al meer dan toereikend. Verder is dat natuurlijk pure speculatie.

eKudos NUjij MSN Reporter Facebook Tell-a-friend
Rebel without a Cure | 19-08-2008 22:13
41999 Maar, als, dan, dan doe ik het cabarette...rasberry
"For the boys: Well it sure was purple but it sure wasn't his heart..."
Krek | 19-08-2008 22:18
42001 God, eindelijk leert Zapruder eens onzin te debunken.
monkeyman | 19-08-2008 23:25
42007 Die hebben een lesje complotdenken nodig, dat 99% overdreven bullshit is is het aard van het beestje. Het gaat juist om die paar procent waarheid die erin zit.

Alles wegwuiven omdat je het niet kunt verstoppen (Amerika is zo klein) en omdat figuren op het internet met cijfers lopen te zwaaien die ze uit hun reet trekken..... beetje zwakke argumenten. De boel aftoppen met aliens is natuurlijk triest.

Police state 2 van Alex Jones laat toch opmerkelijke beelden zien wat betreft Amerikaanse burgers in kampementen opsluiten. Wo2 laat een historie zien van Amerikaanse staatsburgers in kampementen opsluiten. Het geld en de techniek is ook altijd aanwezig geweest, ze hebben weleens gekkere projecten gehad in dat land.
Renatus | 20-08-2008 00:30
42009 Right on. Laten we niet doen alsof die fascistische tendenties van Amerika dit scenario uitsluiten, omdat het te gek voor woorden is. Weet je wat wel te gek voor woorden is? Dit:

Er is zelfs sprake van het ondergronds onderling verbonden zijn van deze bunkers door het hele land.

Hier moest ik echt hartelijk om lachen.
FotonX | 20-08-2008 00:51
42010 Niks aan de hand. Doorlopen!
Marcus | 20-08-2008 00:55
42011 Dat mensen paranoide worden door fascistoide wetgeving en daardoor ontvankelijker worden voor disinfo wil de schrijver niet zien.
Rebel without a Cure | 20-08-2008 01:02
42013 Mracus=helderziende?
xaderp | 20-08-2008 01:06
42014 Hahahah planet x nibiru onzin....

http://fr.youtube.com/watch?v=YVC0sdKjeg4

Red dust cloud? 2 april 2008

http://fr.youtube.com/watch?v=TuRoUuSdoBo

Red dust sunrise? 3 april 2008

Nu.nl?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1706941&c=10&rss;"Vulkaanstof zorgt voor rode gloed boven Nederland"

19 augustus 2008

DE BILT - Vulkaanstof, afkomstig van de vulkaan Kasatochi voor de kust van Alaska, kan de komende dagen leiden tot een opvallend rode schemergloed boven Nederland.

Natuurlijk is het allemaal een complottheorie...
Johnito | 20-08-2008 01:07
42015
Maar….. Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat Bush wel degelijk de huidige noodtoestand kan aangrijpen om mensen op te sluiten, bijvoorbeeld vlak voor de verkiezingen. Maar daarvoor is de bestaande infrastructuur al meer dan toereikend.


Zonde van dat lange debunkverhaal vooraf...
FotonX | 20-08-2008 01:16
42016 @Xaderp,

Daar heb je wel een punt te pakken.
Renatus | 20-08-2008 01:37
42017 Pbelize mag dan een stugge debunker zijn van heel wat Zapruder onderwerpen (zoals 9/11 en Hiv/AIDS), maar ze schreef al een tijd geleden over een aantal belachelijke feiten aan het hele kampen-verhaal. Ere wie ere toekomt.
xaderp | 20-08-2008 01:38
42018 En passant worden ook de chemtrails verklaard wink

http://fr.youtube.com/watch?v=V9svklmCvpY
Marcus | 20-08-2008 01:46
42019 @rebel: is het niet logisch wat ik zeg?
Rebel without a Cure | 20-08-2008 01:55
42020 Van enige logica ben ik gespeend, maar ik weet wel dat jij nooit kan zien wat Patman wel of niet kan zien.
Dus het kan best logisch zijn maar je kan het nooit weten en dat maakt het wat aanmatigend, zoniet irritant.
Patrick Savalle (Patman) | 20-08-2008 02:33
42021 Ik denk dat Marcus het niet over mij heeft. Toch?
Rebel without a Cure | 20-08-2008 02:40
42022 Sorry Pat ik zag gast-zapper aan voor patman... wshfull thinking... enniewee... mijn strekking blijft hetzelfde... de schrijver kan niet zien wat een andere schrijver wel of niet in wil zien...rasberry
freedomfiles | 20-08-2008 08:11
42024 Goed verhaal, geeft wat nuancering aan alle wilde verhalen m.b.t. concentratiekampen en dergelijke.
freedomfiles | 20-08-2008 08:26
42025 @ Krek: God, eindelijk leert Zapruder eens onzin te debunken.

Misschien moet je eens stoppen met te denken in de termen van "de complottertjes", waarbij je voor het gemak maar aanneemt dat iedereen in elk onzin verhaal gelooft. Al is het wel zo gemakkelijk natuurlijk om dat te pretenderen in je "oorlog tegen complotters" op NuJij wink
Donkerdoorn | 20-08-2008 08:34
42026
Vervolgens hebben we nog de speciaal voor de gelegenheid aangepaste wetgeving. Een rijtje “executive orders” worden gepresenteerd. Kennelijk is iedereen te lui om zelf na te gaan wat die executive orders precies zijn en van wanneer. Het rijtje wordt gewoon gecopypasted. Blijkt dat de meeste orders uit de tijd van JFK komen.


Tsja, de schrijver van het bovenstaande heeft duidelijk zijn huiswerk dus niet gedaan en zelf een beetje gecopy-past van "complottersites"....

Military Order Number 1

NSPD-51/HSPD-20

■ USA Patriot Act

■ The Homeland Security Act (HSA)

■ USA Patriot Act II

The Detainee Treatment Act of 2005

The Military Commissions Act

Sections 1076 and 333 of the John Warner National Defense Authorization Act for Fiscal Year 2007

The Real ID Act of 2005

Protect America Act

Executive Order (EO): Blocking Property of Certain Persons Who Threaten Stabilization Efforts in Iraq

Executive Order 13233: Further Implementation of the Presidential Records Act (geheimhouding staat)

The Animal Enterprise Terrorism Act (AETA)

The Violent Radicalization and Homegrown Terrorism Prevention Act of 2007 (HR 1955)

Sections 1615 and 1622 of the 2008 Defense Authorization Act (samensmelten van lokale politie en leger)

Natuurlijk, ziet er allemaal onschuldig uit. Zijn bedoelt voor goede dingen. Helaas, bij elkaar opgeteld.....
freedomfiles | 20-08-2008 08:56
42027 @ Donkerdoorn :

Wat jij noemt lijkt me een hoop relevanter dan veel oude zaken die vaak bij die FEMA kamp verhalen worden neergegooid en welke voor een groot deel ook al tientallen jaren oud zijn. i.e. E.O. 10995-11005 uit de periode van John F. Kennedy.

Mij lijkt aandacht voor de zaken die jij hier aanstipt een stuk zinniger dan verwijzingen naar executive orders uit de jaren zestig van de afgelopen eeuw.
Ellen Ripley | 20-08-2008 09:26
42029 Ondanks alle moeite die Gast-Zapper gedaan heeft om mij gerust te stellen dat er toch écht geen enkel vuiltje aan de lucht is, maak ik mij toch grote zorgen. Heeft iemand al gecheckt of ze in Oost-Europa niet van zulk soort 'vakantiekampen' aan het bouwen zijn? Met al die Polen hier is er niemand die 't ziet...
freedomfiles | 20-08-2008 10:11
42033 Ik maak mij ook grote zorgen. Toch denk ik dat de verhalen van die FEMA kampen voor een groot deel op wilde geruchten zijn gebaseerd, en dat deze eerder contra-productief werken bij het vragen om aandacht m.b.t. de geheime gevangenissen in Oost-Europa, alle nieuwe wetten en bevoegdheden die Donkerdoorn hierboven aanstipt en dergelijke ?
| 20-08-2008 10:39
42034 Ah gelukkig, kunnen wij straks toch nog zeggen: "Wir haben es nicht gewußt"
Donkerdoorn | 20-08-2008 11:07
42035 @ Freeddom.
Het "death camps" verhaal gaat ook behoorlijk (bewijsbaar) over-the-top op veel "complotter" sites. Prijsschieten voor Sargasso, maar in het laatste alineaatje toch even laten weten dat je niet zo zeker van je zaak bent.
freedomfiles | 20-08-2008 11:09
42036 @ DD: Daar heb je wel gelijk in, daar hadden ze uitvoeriger op in kunnen gaan.
Krek | 20-08-2008 11:34
42037 "Natuurlijk, ziet er allemaal onschuldig uit. Zijn bedoelt voor goede dingen. Helaas, bij elkaar opgeteld.....""

Zijn er FEMA kampen? Ik maak me altijd zorgen als Donkerdoorn gaat optellen.
Donkerdoorn | 20-08-2008 11:40
42038 heb ik het over FEMA-kampen krek? of is het een lijst met wetgeving?
Renatus | 20-08-2008 11:44
42039

freedomfiles | 20-08-2008 08:11
42024 Goed verhaal, geeft wat nuancering aan alle wilde verhalen m.b.t. concentratiekampen en dergelijke.


.. waar Zapruder zichzelf ook wel schuldig aan heeft gemaakt... Donkerdoorns post (42026) is waar het om gaat! Dat zijn wetten of "directives", 100% controleerbaar en simpelweg een feit.
freedomfiles | 20-08-2008 11:58
42042 @ Krek :

Ik maak me altijd zorgen als je weer wat ongefundeerds gaat uitkramen. Ben je op NuJij ook al een ster in......
Patrick Savalle (Patman) | 20-08-2008 11:58
42043 Volgens mij had ik in het betreffende artikel voldoende armslag gehouden toch? Soms is het nodig ook eens over de rand te gaan. Om verschillende redenen trouwens, niet alleen inhoudelijke. Ik kan niet voor de andere schrijvers hier spreken, maar ik ben van plan dat vaker te doen.. Omdat ik dat nodig vind. De invloed daarvan op 'mijn reputatie' doet me niets... wink
Zurk | 20-08-2008 12:13
42046 Het kan ook zijn dat die detentiekampen bewust worden gelekt als stuurmiddel. Het draait natuurlijk om de Angst. Zodoende laat morrend volk zich beter mennen.

En nu de opnieuw uit de kast gehaaldeAngst voor de Russen als schepje er bovenop.
Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe in het `democratische’ Georgië, waar Martial Law is ingesteld, (!) met andersdenkenden wordt omgegaan!
Want niet elke Georgisch burger zal de hakken tegen elkaar klappen voor Bush, Condi & NAVO, evenmin voor de Russen.
Is er vrijheid van meningsuiting? En zo niet, zijn er kampementen voor dissidenten en Sakaasvili/Roelofshaters?
Renatus | 20-08-2008 12:29
42047 @ Patman

Je hebt gelijk. Het is ook gewoon een kwestie van de dots connecten, datgene waar de massamedia zo ongelooflijk incompetent in is. Het is het gehele plaatje dat angstaanjagend is.
monkeyman | 20-08-2008 13:29
42051 New Orleans is gewoon een erg mooi voorbeeld hoe zo'n Marshall law situatie eruit gaat zien. Daar zijn gewoon keiharde beelden van en de echte narigheid is alleen op papier te vinden.

Mensen werden lekker in dat stadium gestopt waar de meest verschrikkelijke zaken zijn gebeurd. Je ziet Blackwater over straat trekken en alles neerschieten wat beweegt. Huiseigenaren die zich goed schrap hadden gezet werden door de politie geboeid en alle wapens werden afgepakt.

Ik vind het eigenlijk wonderbaarlijk dat ze alles op papier "legaal" willen maken terwijl iedere idioot kan zien dat het foute boel is. Als je babies opeten legaal gaat maken dan is het nog niet echt legaal als je snapt wat ik bedoel.

Dus allerlei wetten en toestanden erbij halen is leuk, maar de praktijk is allang op tv geweest. Het is gewoon een kwestie van heel Amerika New Orleans maken. Maar New Orleans is nooit gebeurd omdat er vliegende schotels zijn op het internet....*krijgt spontaan diarree*
Patrick Savalle (Patman) | 20-08-2008 14:50
42053 Daar denken Verhagen en co. toch anders over. Als je het 'juridisch' in jouw voordeel weet verdraaien, is de genocide van 1 miljoen Irakezen gerechtvaardigd...
monkeyman | 20-08-2008 15:11
42054 Juridisch is alleen leuk als het volk het pikt, je voorbeeld is duidelijk over een grens heen. Daarom vind ik het ook wat raar om het juridisch te dichten omdat het volk toch niks doet. Alsof het juridische gordijn iets verbergt....
Dan doel ik vooral op Bush en zijn beleid, die maken echt alles legaal en maken zichzelf onschendbaar met terugwerkende kracht whaha...

Misschien denk ik wel iets teveel NWO en is het gewoon een groepje mad professors die alles in hun hoofd goed kunnen keuren zolang het op papier kan staan.

Hier heb ik dus echt veel moeite mee, dit soort lui begrijpen. Ik snap er werkelijk niks van, ook een oorzaak waarom mensen ineens de gekste verhalen gaan geloven. Een normaal mens kan een gek nooit begrijpen, dan moet het wel gelijk iets groots en oppermachtig zijn.... het liefst Satan.

Ik weetniet wat enger is, in dat soort hoofden kijken en zien dat er een soort nwo structuur is of merken dat het totaal leeg is.
Drecul | 20-08-2008 15:45
42056 Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
| 20-08-2008 17:31
42061 "Ik weetniet wat enger is, in dat soort hoofden kijken en zien dat er een soort nwo structuur is of merken dat het totaal leeg is."

Hahaha! Dat vraag ik me ook weleens af.
freedomfiles | 21-08-2008 07:28
42071 Onderstaand artikel was wel interessant m.b.t. de visie van de Bush regering omtrent het opsluiten voor onbeperkte tijd van burgers :

Camps for Citizens: Ashcroft’s Hellish Vision
By Jonathan Turley
August 14, 2002 in print edition B-11
http://articles.latimes.com/2002/aug/14/opinion/oe-turley14
Paul2 | 21-08-2008 11:32
42077 Die Turley ,een law prof is erg goed freedomfiles .Zelfs veel te zie op MSM daar ,en spreekt er duidelijke taal die niets te raden over laat.
Marcus | 21-08-2008 12:57
42084
Every generation has its test of principle in which people of good faith can no longer remain silent in the face of authoritarian ambition. If we cannot join together to fight the abomination of American camps, we have already lost what we are defending.


Die slag hebben ze, juridisch, dus al verloren, zie donk's rijtje.

En nee, lege hoofden verzinnen zulke narigheid niet.
Jouw reactie

*naam:

Email:

Onthoud mijn inloggegevens in een cookie

Email mij bij opvolgend commentaar

*Laat zien dat je geen spambot bent door het onderstaande woord te typen:


opmaken van je reactietekst
lees hier de huisregels
xhtml 1.1 · css/2 · rss 2.0 · WAI · site by Patrick Savalle · hosted by Digitux