98 verlichte geesten, 0 doorgeslagen complotters en 5 trollen aanwezig, 3802 leden

RSS-feed van artikelen Twitter-feed van artikelen Zapruder Inc.

Zapruder Privé: Jackson, het complot zet aan / reageer

Door Patrick Savalle (Patman), gepubliceerd op 26-06-2009 15:47, 91 reacties, rubrieken: Zapruder, Opmerkelijk!

image Bij leven al een legende wist Michael altijd opzien te baren. Wellicht de grootste popartiest ooit, verkocht bijna een miljard platen. Hing zo nu en dan een baby uit het raam, leefde overdag in de omgeving van een aap en wat kinderen en bracht de nacht door in een zuurstoftank. Verdiende meer geld dan menig land aan BNP bij elkaar sprokkelt maar was het net zo snel weer kwijt als Wouter Bos. De King of Pop trouwde tussendoor nog even de dochter van de King of R&R. Zijn hele leven was, zo door de gekleurde bril van de media bezien, één grote klucht. Van mini-Otis Redding tot zijn leven op Neverland naar zijn transformatie tot levende zombie.

Nu is Michael dood, maar aan de klucht zal voorlopig nog geen einde komen. Zijn dood gaat momenteel als een schokscholf over de aarde. Google en twitter gingen plat, op Wikipedia ging de censuurcommissie over de rooie toen gebruikers gingen doen waar Wikipedia daadwerkelijk voor dient: aanpassingen doen. Natuurlijk stierf Michael geen natuurlijke dood, je hoeft heen GBJ Hilterman te heten om dat te zien. Iets klopte er niet. “Complot!”. Het magische woord is gevallen. 

Oke, Jacko is zeer, zeer waarschijnlijk “ge-OD-d”. De vraag is nu: waaraan? Michael gebruikte langere tijd verschillende medicijnen, volgens de familie Jackson vanaf de beroemde “pepsi-verbranding”. Vader Joe zou zelfs overwogen hebben om Michael in een kliniek te stoppen vanwege “morphine-verslaving”.

Vanochtende meldde het Britse The Sun dat Jackson na een shot demerol is gestopt met moonwalken. Demerol zou ook een van de substanties zijn waaraan MJ verslaafd was. Deze laatste injectie leidde mogelijk tot een fatale overdosis.

De dokter, die op huisbezoek was bij Jackson, lijkt van de aardbodem verdwenen.

Jackson laat $ 400 miljoen schuld achter. Om aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, stond Jackson voor 50 shows geboekt in London. Maar of zijn fysieke toestand een dergelijke prestatie zou toelaten, wordt in twijfel getrokken. 

Moord, ongeluk, verzekering, CIA, Elvis, illuminati, LEGO©, de galactische federatie? Ongewoon een hitsquad van de New World Order?

eKudos NUjij MSN Reporter Facebook Tell-a-friend
Lunik | 26-06-2009 17:38
58541 te veel creativiteit kunnen we niet hebben in deze tijd van crisis.
Eenzame Wolf | 26-06-2009 17:54
58544 MJ vond zelf dat hij 'uitgekleed' werd door 'joodse advocaten en adviseurs'. Althans, dat citeerden enkele kranten nadat de gesprekken van zijn huistelefoon afgetapt werden door de paparazzi. MJ beklaagde zich destijds over zionistische geldgraaiers tijdens een telefoongesprek met 1 van zijn zussen.

Het is geen wonder dat MJ pas aangepakt en geterroriseerd werd door de massamedia nadat hij een mensenvriend bleek te zijn die zelf zijn liedjes wou schrijven zonder bemoeienissen van de bovenstaande producent. Creatieve artiesten als Jimmy Hendrix, Johnny Cash, James Dean, John Lennon en Michael Jackson worden door de Illuminati graag ingeruild voor hersenloze sponsorslaven als 50 Cent, Jay-Z, Christina Aguilera, Lady Gaga en Madonna.
Anjalis | 26-06-2009 18:28
58545 Erg tragisch allemaal ja :( Is ie echt wel echt dood?)
GBJ Hilterman? Is dat een soort van antieke versie van Donkerdoorn?
Nostradamus | 26-06-2009 18:47
58546 Wow! Een onnatuurlijk dood betekent automatisch een complot?
Heerlijk. Sinds de verhalen van mijn opa niet meer zo'n lekkere onzin gehoord.
Overigens (licht OT) was Elisabeth Taylor natuurlijk de enige geloofwaardige verdrietige vandaag.
michael.jpg
DIck | 26-06-2009 19:13
58547 Michael Jackson heeft zijn dood in scene gezet omdat hij in rust verder wilt leven, plastische chirurchie er tegenaan en je herkent hem niet meer wink
DIck | 26-06-2009 19:14
58548 Chirurgie, pardon.
Inanna | 26-06-2009 20:40
58549 Jemig, Patman, hoe vind je in 's hemelsnaam nog de tijd om je te verdiepen in de dood van deze zwaar verslaafde popster? Hij kon wel leuk dansen, dat geef ik toe, beter dan vrijwel ieder ander. Maar de rest was toch gewoon bullshit? Zelfs Elvis kon beter zingen dan hij. En na al die plastische chirurgie zag hij er echt niet meer uit. Jemig, wat een lelijkerd!

Toe hij nog gewoon een negerjongen was, vond ik hem veel leuker. Eerst werd hij blank en nu nu is hij dood. Laat hem lekker dood zijn, na al die ellende... Misschien zou hij langer hebben geleefd als hij gewoon een neger was gebleven, maar hij verkoos kennelijk de witte dood.
Ronald | 26-06-2009 21:06
58550 Wat een onzin Innana. Hij zou misschien nog geleefd hebben als hij zwart was gebleven. Hij wilde sterven als een blanke. Ik denk dat hij nog wel wilde leven. Hij had kinderen en ging net voor 150 concerten. Celine deed dat ook gewoon in Vegas alleen in 150 dagen, dus dat valt wel mee in aantal.
Ronald | 26-06-2009 21:07
58551 Celine Dion bedoel ik dan
Johnito | 26-06-2009 23:58
58553 Het verhaal dat Brian Oxman gisteren op CNN vertelde blijft wel degelijk intrigerend, mede omdat de politie bovenmatige interesse heeft in de dokter die verantwoordelijk is voor de toediening van demerol. Een pijnstiller waar, naar verluidt, ook Tammy Wynette aan verslaafd was.

Deze man is niet alleen het slachtoffer geweest van moord op zijn persoon en karakter, maar ook de beroemdste guinea pig voor de cosmetische chirurgo- en farmamafia ter wereld.

Lees ook

As the police inquiry was launched an inner circle of 'enablers' was blamed for Jackson's death.

Long-time family lawyer Brian Oxman accused personal physicians, businessmen and media agents of helping the singer abuse prescription drugs to prepare for his gruelling 50-concert London comeback. He said they had pushed him too hard physically.

Mr Oxman said: 'This was something which I feared and something I warned about. This is a case of abuse of medication, unless there is another cause I don't know about.

I have told people in no uncertain terms that if I woke up one day and Michael was dead I would not be silent.'

Jackson's former record producer and friend, Tarak Ben Ammar, accused the pop icon's doctors of taking advantage of his hypochondria.

He said: 'They are the ones who treated him throughout his career, who destroyed his face, who gave him medicine to ease his pain.

'He was a hypochondriac and one never really knew if he was sick because he become surrounded by charlatan doctors who were billing him for thousands and thousands of dollars worth of drugs, vitamins.'

'This family has been trying for months and months and months to take care of Michael Jackson. The people surrounding him have been enabling him.

'I do not know the extent of the medications that he was taking but the reports we have been receiving in the family is that they were extensive.

Singer Liza Minnelli, a close friend, also warned that the cause of the singer's death would spark controversy.

'I'm sure when the autopsy comes all hell is going to break loose,' she said, 'so thank God we're celebrating him now.'
Guantanamo Lullabay | 27-06-2009 01:30
58555 het was een nietroker
als het uitlekt dat die ook dood gaan dan hebben we de poppen aan het dansen
Pluto | 27-06-2009 01:44
58556 Hij bewoog!

8-)_~~~
atmosphere | 27-06-2009 03:55
58557
Michael Jackson heeft zijn dood in scene gezet omdat hij in rust verder wilt leven, plastische chirurchie er tegenaan en je herkent hem niet meer


Kijk , dat is een leuke !

Onder al dat platische werk heeft hij gewoon bewust zijn echte huid bewaart al die tijd .
Hij heeft z'n echte gezicht nu weer tevoorschijn gehaald , niemand die hem nog gaat herkennen
Kondratieff | 27-06-2009 08:01
58558 Dead

http://www.youtube.com/watch?v=uG5NhkxQJQc
Bata_4 | 27-06-2009 09:08
58559 Leuk stukje Patman!

@ Inanna: In wat voor waan leef jij eigenlijk? Hoe neerbuigend kun je zijn? Ontluisterend.
Inanna | 27-06-2009 10:46
58560 Batavier, hoe dat nou weer? Ik heb echt geen belangstelling voor de dood van deze popster. Had ik ook al niet toen Elvis dood ging. Huilende meiden, hysterisch gedoe. En nu staat alles weer bol van de dood van Michael Jackson. Zelfs Zapruder doet er aan mee. Is het soms een complot?

De moord op Kennedy, of op Martin Luther King, dat interesseert me wel. Maar Jackson heeft ongezond geleefd en hij is ongezond gestorven... Laat hem rusten in vrede!
Donkerdoorn | 27-06-2009 10:46
58561 Dit is goud....complete verwarring bij de simpltons van nujij:
http://www.nujij.nl/dood-michael-jackson-een-complot.6016515.lynkx
Inanna | 27-06-2009 10:50
58562 Dit is trouwens wel een leuke link. Zie het onderste filmpje! Dank je wel, Warp.
Bata_4 | 27-06-2009 12:25
58563 @ Inanna: Uit jouw woorden blijkt dat jij Martin Luther King op een hoger treedje plaatst als zo'n dansneger als Michael Jackson.

Zonder het belang van King over het hoofd te zien, is Michael toch echt heel belangrijk geweest voor de neger emancipatie.

Jouw neerbuigende praat over Michael is in dat verband onwerkelijk.

Vnadaar ook dat ik vraag in welke waan jij leeft, als je de icoonwerking van Michael zo verschrikkelijk onderschat.

De aandacht die voor zijn dood alom heerst, kun je overdreven vinden, maar dan begrijp jij de power van het icoon niet.
Aanbevolen literatuur: From A to B and back again, van icoon specialist Andy Warhol.
BackAndToTheLeft | 27-06-2009 12:27
58564 Ook zeer interessant: What Lies In Plain Sight. Welk onderliggend verhaal zit in "Beat It" verwerkt?
Bata_4 | 27-06-2009 12:40
58565 Zo zijn er trouwens wel meer iconen waar de gemiddelde argeloze intellectueel ten onrechte hoogmoedig en neerbuigend over zou kunnen doen.

Diego Maradonna is bijvoorbeeld ook een goed doelwit van hun hoon.

Maar dan wordt zijn houding tijdens de junta periode wel over het hoofd gezien.
Hij stond / staat waar hij voor stond / staat.
Een moedig man.

Een aangename uitzondering tussen al die opportunistische figuren die met elke wind meewaaien.
Inanna | 27-06-2009 14:35
58566 Nou, nou, Batavier! Het gaat niet om hoogmoedig of neerbuigend. Ik vind het hele fenomeen Michael Jackson niet interessant. Net zo min als Elvis. Zulke artiesten, dat is slechts geld en drugs en rock en roll.

Maar als ik zie hoe de rest van de wereld reageert op deze "tragedie", dan moet ik toegeven dat het stukje van Patman toch een betere reactie was.

En dat terwijl Patman juist het Zaplog heeft verbouwd en verbeterd. Jemig, hoe heb je dan nog tijd over voor een tot blanke verbouwde nep-neger? Maar ik begrijp dat Patman ooit naar een show van Jackson is geweest en dat zijn aandacht dus oprecht was en niet voortvloeit uit een suf mee-surfen op de algemene aandachtsgolf.

Batavier, ik ergerde me gewoon aan de manier waarop het nieuws van de dood van Jackson me op vrijwel iedere site werd opgedrongen! En dan kom ik op Zaplog en het gaat alweer over de dood van die clown. Laat hem toch dood blijven...
Renatus | 27-06-2009 15:49
58567 Michael Jackson heeft zijn dood in scene gezet zodat hij op zijn concerten kan terugkeren als zombie.
Bata_4 | 27-06-2009 16:17
58568 @ Inanna

Waarom erger je je nou toch zo ontzettend?

Is het dan zo verschrikkelijk dat mensen door emoties zijn overmand en daar uiting aan willen geven?
So what?

Mensen zijn gewoon geschokt door zijn dood. Mag dat alsjeblieft?

Dat hij voor jou niks betekende, prima...
Maar misgun de ander niet zijn rouwproces.
Want dat deugt gewoon niet.
tegengas | 27-06-2009 16:18
58569 Hij is vermoord door zijn inner circle, dood is hij meer waard.
Pluto | 27-06-2009 17:01
58570 [/speculaasie]
MJ zou, om in 1 klap zijn schulden af te lossen en ongeveer hetzelfde bedrag over te houden, al die concerten gaan doen. Was het idee.
Gaandeweg de voorbereidingen kreeg zijn inner circle door dat MJ het niet ging trekken. Door jarenlang extreem medicijnengebruik en heel veel stress was zijn lichaam gesloopt en zijn geest in een zombie-staat. Niet meer in staat om teksten en danspassen te onthouden. De inner circle raakte in paniek, allerlei nood-scenario's werden besproken. De tijd begon te dringen en daarom besloot men MJ, die toch al 'op' was, een handje te helpen. Er komt een MJ tribute tournee, de hele familie doet mee en het publiek slikt het zorgvuldig opgebouwde sprookje met lijn, lood en haak. KTSCHING!"
[\speculaasie]
Pluto | 27-06-2009 17:11
58571 En ik wed 25 euro dat MJ er bij zal zijn.
Als hologram.
Anjalis | 27-06-2009 17:28
58572 "zijn geest in een zombi-staat"
Dat is een leuk speculaasie Pluto smile
Maar komt wel meer voor hoor ook bij minder beroemde persoonlijkheden.
(ikke ff uitgezonderd natuurlijk wink
Anjalis | 27-06-2009 17:32
58573 Oh vergat wat jij ook natuurlijk .
Inanna | 27-06-2009 20:49
58575 @ Batavier:
Mensen zijn gewoon geschokt door zijn dood. Mag dat alsjeblieft?


Ik vond de dood van deze Afghaanse dorpelingen echt schokkender!
Antagonizer | 27-06-2009 20:54
58576 Inanna, ik kan ook niet echt wakker liggen van de dood van MJ, maar er is wel meer in het leven dan 24/7 complotten en graven naar deprimerende shit.

Ja, ECHT waar.
atmosphere | 27-06-2009 21:05
58577 Schulden ? wie betaalde dat hele landgoed van hem inclusief het personeel ?

Waarschijnlijk bevind hij zich nu lachend tussen de hoogsten der illuminaten .
Verkoop van zijn muziek is nu al massaal gestegen , wie profiteert daarvan ?
Just follow the money en 'connect the dots '

Op het nieuws hoorde ik dat er direct al grootschalig onderzoek werd gedaan door FBI "om de conspiracy theoriën en speculatie voor te zijn" , zo melde de NOS

En dan dat rare telefoontje vanaf het landgoed....
Anjalis | 27-06-2009 21:24
58578 Via een rechtstreekse ondermaanse chatverbinding vanuit het graf van prinses Diana heb ik via via vernomen dat we ons geen zorgen hoeven te maken over de drukte nu omdat er binnenkort veel rust zal zijn ook voor MJ zijn zieltje in alle eeuwigheid.
Bata_4 | 27-06-2009 21:27
58579 @ Inanna

Schokkende gebeurtenissen tegen elkaar laten opbieden alsof het een wedstrijd betreft, is best wel een beetje 'zo zo', wat mij betreft. Twijfelachtig op z'n best.

Laat mensen gewoon in hun waarde, ook al vind je ze onzinnig in hun opvattingen.

Geef ze die ruimte en doe niet zo benauwd.

Mensen hebben RECHT OP ROES, Inanna. Een ontsnapping uit de grauwe sleur van alledag. Je hebt niet het recht hen dat te ontzeggen en al helemaal niet met als argument dat er nog veeeel vreselijker dingen aan de hand zijn.

Je zegt tegen kleine kinderen ook niet dat Sinterklaas niet bestaat, toch?
Anjalis | 27-06-2009 21:36
58580 Mijn smileys zijn zo opstandig he Dus ik glimlach zelf maar ff plaatsvervangend.
ABC | 27-06-2009 22:02
58582 Met stip de debielste Zapruder-discussie ooit.

* moonwalkt hoofdschuddend naar de koelkast voor een vers biertje *
Anjalis | 27-06-2009 22:15
58583 Krijg zo even nog een heel zwak signaal door. ABC w8t ik geef zo duidelik mogelijk weer en heb niet gerookt of zo hoe he smiley.
Het schijnt beter te zijn in de realteit door te dringen dan je er in te verliezen.
proost!
parliament | 27-06-2009 22:19
58584 King of Peop
tegengas | 27-06-2009 23:02
58585 IInanna @


kan jij nog wel slapen van die ellende allemaal?
IkWilOokWatZeggen | 28-06-2009 00:31
58593 @Inanna Dan pak vooral het eerste vliegtuig naar afganistan en ga daar wat proberen te veranderen doei!.
Antagonizer | 28-06-2009 01:25
58597 Nou, ik vind dat Inanna ergens wel gelijk heeft, want de manier waarop de flutpers zich hier op storten zou het schaamrood brengen op de snavel van een aasgier. Daar kunnen ze blijkbaar wel al hun resources aan spenderen en echte journalistiek bedrijven is te moeilijk voor ze. Kunst, want dit soort flutverhaaltjes kun je gewoon bij elkaar googlen en wiki-en.

Ja, het is disproportioneel. Nee, het staat niet in verhouding tot wat er in de rest van de wereld gebeurt (de vrouw van Madoff mag toch nog 2,5 miljoen houden en de VS lijken nu toch echt wel achter de opstand in Iran te zitten), maar als je niet begrijpt waarom mensen hier zo mee bezig zijn, dan begrijp je de wereld niet. De massa zit nu eenmaal zo simpel en burgerlijk in elkaar en als je die massa ooit iets wil bijbrengen, dan moet je ook hun taal en referentiekader begrijpen. Anders bereik je niemand en preek je alleen voor eigen parochie.
Johnito | 28-06-2009 02:52
58598 Ik zou zelfs willen stellen dat, zonder hem nou te willen beledigen, Michael Jackson een enorme spiegel is voor de massa.

Eén ding heeft hij namelijk, ongewild mag ik aannemen, bewezen. Succes, schoonheid, gezondheid en geluk zijn niet te koop.

(Geen onbelangrijke boodschap, afgezet tegen een bericht over het verlenen van je ziel als onderpand.)

Wat mij betreft is MJ daarom wel degelijk Zap-fähig. Als een waarschuwing voor iedereen, zou ik hoogdravend willen beweren: Stay human.

Or we're all fucked.
Johnito | 28-06-2009 03:43
58599 Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol

Link

Bijwerkingen
Guantanamo Lullabay | 28-06-2009 07:07
58600 heel goed dat patman (voorspelbaar) gelijk kwam met de complottheorien (voorspelbaar) omtrent iemand die die gemiddelde wereldburger beter kent als hun eigen voorgaande president.
tuurlijk moet zapruder daar wat achter zoeken
staat gewoon op hun uitlegpagina voor wat ze zijn



maar alle complotten ten spijt
ik werk zelf in de muziekwereld (helaas wegens gebrek aan het kunnen bespelen van iets anders als mijn leuter aan de regelkant) ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat zijn geplande laatste tour niet door mocht gaan omdat hij een boekje open wilde doen tijden zijn concerten over de mensen die hem al jaren demoniseerden.
Ik kan daar niet te veel over vertellen maar Paul McCartney zat daar behoorlijk diep in. Ik neem verder aan dat patman daar inmiddels al meer van weet dan ik.
Bata_4 | 28-06-2009 09:52
58601 Hoe dan ook, zijn muziek swingt de pan uit, zijn concerten hadden magische momenten, en hij steeg dan boven zichzelf uit. Daardoor 'verbond' hij de mensen, ook nu na zijn overlijden. Hij was/is een lichtpuntje voor velen.

Waarom daar sjagerijnig en laatdunkend over gedaan moet worden blijft mij een raadsel en zegt meer iets over de zuurpruimen dan over MJ.

Het is verdomme ook nooit goed.
In de ogen van sommigen althans.

Dat het niet zo boterde tussen MJ en Paul M. is toch bekend? Dat ging toch over die auteursrechten? Ben nu wel nieuwsgierig. Is die dokter al opgespoord?

Het wachten is nu nog op de onthulling dat de timing van MJ's dood zo is uitgekozen, om de aandacht af te leiden van de subversieve Amerikaanse akties in Iran.
Guantanamo Lullabay | 28-06-2009 10:04
58602 nou
sting en david bowie en mark knopler hebben er ook iets mee te maken
ook zijn thijs van leer samen met berdien stenberg in zijn buurt gesignaaleerd vlak voor zijn dood
ik wil niet teveel zeggen maar het zaakje stinkt
Bata_4 | 28-06-2009 10:23
58603 In dat geval vind ik dat Ivo Niehe en Peter R de Vries zich er maar eens op moeten storten om de onderste steen van dit dramatische raadsel boven te krijgen.
DIck | 28-06-2009 12:26
58604 Op het nos journaal werd toch aardig de suggestie gewekt dat er iets niet pluis is rond het sterven van MJ, die arts schijnt niet geprobeerd te hebben om hem te reanimeren, die arts was geselecteerd en werd betaald door de organisatoren van de conserten aldus het nos journaal.

En weet je wat het is, als een familielid of iemand in je naaste omgeving sterft dan heeft dat meer impact dan wanneer je leest dat er honderden onschuldige mensnen ergens op de wereld gestorven zijn door bombardementen, het is misschien niet eerlijk en terecht maar zo werkt het nou eenmaal.
Veel mensen zijn opgegroeid met de muziek van MJ en zijn dus opgegroeid met MJ, voor velen is de muziek van MJ de theme song van hun jeugd.
MJ is te vroeg en dus onverwachts gestorven, voor velen is het overlijden van MJ hetzelfde als het overlijden van een famailielid of van iemand uit je naaste omgeving, het is misschien niet eerlijk en terecht maar zo is het nou eenmaal, en de media zal het niet nalaten om ook hier weer een hype van te maken want dankzij de media leven we van hype tot hype.
Inanna | 28-06-2009 14:13
58606 Hallo DIck, dus toch een complot? Tsja, dan hoort MJ natuurlijk wel degelijk op de voorpagina van Zapruder.

Sorry, Patman, ik wist niet dat het een complot was. Ik dacht dat deze zwaar verslaafde popster al jaren op sterven na dood was. Hij zag er zo ongezond uit, hij kon volgens mij elk moment omvallen. Maar je blijkt gelijk te krijgen: het was wel degelijk een COMPLOT. Zelfs op Nujij geloven ze dat, dus zal het wel waar zijn.

Verder verwoordt deze popzanger prima hoe ik verder over hem denk. Dank voor deze Zap-post en moge hij verder rusten in vrede.
DIck | 28-06-2009 14:41
58607 Hallo Inanna, ik weet niet of het een complot is maar tot mijn grote verbazing wekte het nos journaal wel die indruk, ik weet verder ook niet wat ik ervan moet denken.

En ik begrijp je wel Inanna, maar ik begrijp ook dat mensen er daadwerkelijk door geroerd en er verdrietig van zijn, ik had verder niets met MJ maar ik moet eerlijk toegeven dat toen ik van zijn overlijden hoorde ik toch een beetje schrok, tsja vraag me niet waarom.
freedomfiles | 28-06-2009 15:39
58608 Michael Jackson blijkt posthuum onschuldig aan pedofilie ?
http://zaplog.nl/zaplog/article/michael_jackson_blijkt_posthuum_onschuldig_aan_pedofilie
VII | 28-06-2009 15:49
58609 *zet zijn aluhoed op*

MJ schijnt met een comeback bezig geweest te zijn, een aantal concerten waren gepland en snel uitverkocht, schijnbaar was er animo.

Heb begrepen dat hij tot de Islam was bekeerd.

Een Westers cultuur icoon, the King of Pop, etc. die Moslim is geworden en die het wellicht met zijn comeback groots zou kunnen uitdragen past natuurlijk niet in de huidige tijdsgeest waarin zo lekker geschopt kan worden tegen alles wat riekt naar Moslim of Islam.
Wat is dan makkelijker dan een OD van een al zo troubled person?

*zet zijn knellende aluhoed weer af*
COUGAR | 29-06-2009 11:37
58624 Volgens mij is hij al lang dood. Vorig jaar werd hij immers ergens als doodziek afgevoerd in een rolstoel en plots stond hij er tien dagen later terug, fris en monter. Klinkt als: dubbelganger, ja?! Dan houdt zijn entourage dat mooi stil, laat een al even ziekelijke dubbelganger opvoeren, aangepast met plastische chirurgie. De extra vaak met monddoekjes geziene MJ, leek immers nog niet helemaal op de echte, vandaar.
Die dubbelganger beloofd 50 optredens (waarvan de organisatoren wisten dat ze nooit zouden uitgevoerd worden). De ticket verkoop moest immers de enorme schuldenput dempen, ze rekenden er op dat de fans te gevoelig zouden zijn om hun geld terug te vragen als hun idool dood zou zijn.
En nu is dus the final curtain gevallen en is het tijd voor schade berekening.
De dubbelganger heeft pech gehad, hij werd niet afgevoerd in de coulissen zoals hem wellicht beloofd werd, maar hij mocht zich opofferen als ultiem victim. Dat heb je met idolen en zeker als ze er islam opvattingen op na houden, dan houden ze er nogal van om zich voor het goede doel op te offeren.
Die 80 maagden en zo, weet je nog wel.
De dokter die hem om het hoekje hielp, daverde van de schrik dat men erachter zou komen dat het MJ niet was en verdween enkele uren, tot de familie hem kon overtuigen dat ze achter hem zouden staan en toen verscheen hij terug. En nu afwachten wie er wat zal kunnen bewijzen.
Behoorlijk spannend als je er ook maar iets om geeft.
I couldn't care less..
Drs. Vlimmen | 29-06-2009 11:46
58626 Moet jullie beeldredactie toch even een veer in de bips steken, blijft van een hoog nivo.

http://www.nextnature.net/research/wp-content/uploads/2007/07/xuzhen8848_2_lg(530).jpg
Drs. Vlimmen | 29-06-2009 11:47
58627 http://www.nextnature.net/research/wp-content/uploads/2007/07/xuzhen8848_2_lg(530).jpg
Drs. Vlimmen | 29-06-2009 11:48
58628 Nu de weergave nog van ingezonden .... achter deze dien je nog .jpg te plakken,
Bata_4 | 29-06-2009 12:48
58631 En dan krijgen we binnekort weer de Tour de France, met ook weer een veelbesproken icoon als deelnemer, Lance Armstrong.

Velen kunnen ook zijn bloed wel drinken, maar ja dat hoort er blijkbaar bij als je je onderscheidt van de gemiddelde sterveling.

Ik zelf geloof dat we er veel van kunnen leren. Vooral op het vlak van "mind over matter".

Dat verveelt me trouwens wel eens op Zapruder. Een sombere zwaarte van gedachten, alsof die niet zou kunnen worden overwonnen.
Drs. Vlimmen | 29-06-2009 13:42
58633 Met een dokterverklaring kun je tegenwoordig een hoop geld en roem verdienen wink

Je hebt gelijk Bata hier op Zap is het alles of niets, complementair is een woord die hier nog niet veel is gevallen...

Ik ga even van de global warming genieten de komende dagen, bies speeter
Nucleus | 29-06-2009 21:22
58641 Artikel van Michael A. Hoffman II : "Michael Jackson: Whiteface Star of the Alchemical Minstrel Show" http://revisionistreview.blogspot.com/2009/06/michael-jackson-whiteface-star-of.html
black nobility | 30-06-2009 03:45
58646 MJ was simpelweg een demoon op aarde! Daarnaast, was hij een schade voor het donkere ras! Hoeveel negers zijn er gestorven voor hun vrijheid vanwege de slavernij, uiteindelijk kregen ze hun erkenning!

En wat doet die donkere MJ, hij wil op een blanke lijken?! How patetic!

Als je als neger of blanke geboren bent kun je aan de buitenkant veranderen wat je wilt, maar van binnen blijf je een neger of een blanke en daar is niks mis mee!

Deze MJ was een slecht voorbeeld voor de mensheid, een levende demoon die nu in de onderste lagen van de hel vertoeft !

Hij was een schande voor MLKing welke streden om erkend te worden als donker persoon!

Deze MJackson was een zieke geest!
parliament | 30-06-2009 05:18
58647 Tot 1983 ging het goed met de Jacksons en King of Peop. Genoten van de show en alles wat er omheen hing. In mij ervaring destijds waren mensen aan het wachten op nog meer muziek van hem. En wat kregen we in de schoot geworpen? Een halfslachtige kolere CD, en ze hebben hem/hen goed aangepakt. Een productie die een nog verschrikkelijkere titel had dan je maar kunt bedenken. De domper die daarna kwam heette: "Bad".

Die man is aangepakt door instanties imho.
Johnito | 30-06-2009 14:48
58655 Het interview van Keith Olbermann met Deepak Chopra, een goede vriend van MJ.

Lijkt vooral het beeld te bevestigen dat de zanger, dankzij zijn lage zelfbeeld en kwakkelende gezondheid, een wandelend proefkonijn was.
DIck | 30-06-2009 19:31
58657 Dit schoot me opeens te binnen;

Je kan je afvagen hoe het mogelijk is dat mensen zo idolaat zijn van MJ, ik ben nooit idolaat geweest van iemand dus ik kan me er niet veel bij voorstellen hoewel ik het idee heb het bij MJ wel enigszins te begrijpen.

Maar wat ik niet kan begrijpen is dat er mensen zijn die idolaat zijn van bv Alexander de Grote, van legergasten t/m historici zijn nog steeds idolaat of iig zwaar fan van Alexander de Grote, terwijl deze man niet een beetje ellende veroorzaakt had.

Daar begrijp ik niets van.
Guantanamo Lullabay | 30-06-2009 20:48
58659 daarbij is alexander de grote ook onder mysterieuze omstandigheden omgekomen en daar hoor je niemand over :-(
DIck | 30-06-2009 21:01
58660 En wat dacht je van zijn vader wink
Supermario | 30-06-2009 21:11
58662 Weet je wat zo jammer is: mensen zitten niet op te letten. Terwijl wel ontdekt is dat Paul McCartney van de Beatles tussentijds werd vervangen heeft men niet door dat Michael Jackson ook vervangen is. En dat terwijl de signalen overduidelijk zijn: eerst was ie zwaar getint, later blank. Ook de contouren van zijn gezicht zijn danig "aangepast".

Duidelijker kan het niet jongens, de Michael Jackson die onlangs dood werd verklaard is niet de originele, echte Michael Jackson.
Guantanamo Lullabay | 30-06-2009 21:17
58663 Nog verbijsterender is dat de échte Paul mcCartney de echte Michael Jackson heeft vervangen begin jaren '80
Waarom denk je dat die rechten van de Beatles in zijn handen kwamen
DIck | 30-06-2009 22:24
58669 MJ was een shape shifter en niemand kan dat ontkennen .. hahahaha ... grin
parliament | 30-06-2009 23:25
58671 Eigenlijk net zoiets als Elvis, dus.
Audie | 01-07-2009 00:46
58677 @Supermario:

Dat van Paul McCartney kan ieder kind nagaan die een beetje kan internetten. De echte Paul McCartney had een zwaardere stem en bij hoge uithalen werd het spannend. "Sir Paul," de marionet van H.M. Elizabeth, heeft standaard een niet zo zware stem en hem gaat hoog zingen dan ook makkelijk af.

Voor de lachers: de originele PM was niet langer dan de andere Beatles. "Sir Paul" stak een halve kop boven Lennon en Harrisson uit. En zoveel groei je niet na je achttiende (vrijwel niet).

Bovendien heeft hij iets andere ogen. Hoewel de plastisch chirurgen wonderen hebben verricht, kun je de ogen en oren niet van plaats veranderen. Je kunt wel protheses gebruiken voor de oren (au) maar je oogkassen zijn niet te verplaatsen. Je kunt wel de huidplooien erom heen wat anders ophangen zodat vorm en grootte wat kunnen variëren.

http://digilander.libero.it/jamespaul/fc1.html

Toevallig dat die twee door geweld om het leven zijn gekomen (foutje: bij Harrisson lukte het niet omdat hij en zijn vrouw goed bij zinnen waren toen ze met aangevallen werden met een mes). Later is hij alsnog aan kanker overleden.

http://digilander.libero.it/jamespaul/index.html

N.B: ik heb absoluut niks met de Beatles. De eerste Paul McCartney die ik kende was "Sir Paul." Zijn "Mull of Kintyre" vind ik nu nog zelfs een mooi stemmig liedje. Ook "Let it Be" en "Hey Jude" zijn alleen gezongen door "Sir Paul." Dus het is zeker niet uit idolaterie voor de originele PM dat ik dit steeds weer aanzwengel.

Hitler, Goebbels, Goering... Die hadden allemaal dubbelgangers. Generaal Montgomery had een dubbelganger om de vijand op het verkeerde spoor te zetten. Dus zo vreemd is het niet.
Audie | 01-07-2009 00:50
58678 Van Michael Jackson denk ik niet dat die vervangen is. Zijn stem is niet veel veranderd (hij heeft altijd een meisjesstem gehad). Alleen door zijn mislukte neus kon hij minder goed ademhalen.

Wat MJ wel met "Sir Paul" verbindt is dat de twee een innige vriendschap hadden in de jaren tachtig. Sindsdien is het nooit meer goed gekomen met MJ's uiterlijk. Wellicht was hij zo onder de indruk dat je een publiek figuur praktisch kunt (na)maken dat hij inspiratie opdeed voor z'n eigen verherbouwing.
atmosphere | 01-07-2009 12:42
58679 haha , we slaan weer lekker door hier !
Marcus | 01-07-2009 19:59
58685
I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached bombay
wink
Destiny5D | 02-07-2009 17:14
58692 Op 1 minuut 4 op de muur http://www.youtube.com/watch?v=gCqQ2JcQWGs

Hij wist veel van freemasons retoids en andere poep ow ja en stargates
Bata_4 | 02-07-2009 18:06
58693 De beste man heeft gewoon geweldigevideo clips gemaakt, waar een hoop esotherie in zit verwerkt. Een groot kunstenaar dus, die bovendien de eerste was die daarmee kwam. Een echte avantgardist.

Hulde.

Dat van alle zielige kindjes in de wereld is natuurlijk ook waar Inanna, maar zoals Dr. Vlimmen al zei, het een sluit het ander niet uit. [ complementair ].
Je mag gerust even ontroerd zijn van iets frivools zo af en toe.
Er is echt niks mis aan dat soort emoties, ook al vindt een ander dat maar peop,
parliament | 05-07-2009 09:29
58696 Meer de king of dance. Alleen zuigt zijn moonwalk.
Puma | 06-07-2009 11:55
58705 @Innana

Je hebt de klok horen luidden maar weet niet waar de klepel hangt.

Wat een eenzijdige blik. En mogen mensen uiting geven aan emoties? Die man heeft 40 jaar aan de top van de entertainment gestaan. Generaties zijn met hem opgegroeid.
Oh en over zijn 'verkleuring' is er al genoeg gesproken. Op internet genoeg over te vinden met bewijzen van zijn ziekte.
ABC | 06-07-2009 13:31
58706 Hou toch eens op met dat gejank en gemekker over die Jackson. De man heeft een zooi goede (maar ook mindere goede) liedjes gemaakt en dat is zijn verdienste. Hij schreef ook "Leave me alone", maar dat nummer schijnen zijn "fans" nog steeds niet te begrijpen. Voor de rest was hij natuurlijk gewoon een verslaafde en bovendien knettergek.
Bata_4 | 06-07-2009 13:50
58707 Bush & Cheney denken waarschijnlijk ook van 'loop toch niet zo te janken en mekkeren over 911 en de rest'.

Wat een leuterkoek ABC.
ABC | 06-07-2009 13:58
58708 @ Bata_4

Jij hebt zeker net alle CD's besteld en zit nu te jammeren in een hoekje. MJ is doo-hoo-ood. Nou en? De man had beter voor zijn eigen lichaam en geest moeten zorgen en heeft uiteindelijk zichzelf de vernieling in geholpen. De laatste jaren was-ie alleen nog maar bezig met rechtszaken, babies over de railing hangen, wipwappen in Neverland en andere rare zaken. En da's normaal? Neuh.

Ik bespeur dezelfde goedkope lariekoek als destijds met prinses Diana. Schei toch uit. Get a life.
Drs. Vlimmen | 06-07-2009 14:07
58709 James Brown heeft meer voor mij betekent dan MJ. Was ook niet helemaal met een schoon blazoen maar wie heeft dat wel tegenwoordig in de snowbizz...

james-brown-mug-shot_400x400.0.0.0x0.400x400.jpeg
Bata_4 | 06-07-2009 14:17
58710 Absoluut niet ABC. Maar je moet oppassen anderen te betichten van gejank en gemekker. Voor je het weet zit je in fascitoïde vaarwater met je gedachtengoed, om dat woord nog maar eens te gebruiken.

Het zijn altijd de nazi's die anderen proberen hun mond te snoeren, en dat doe jij nu ook.

James Brown vind ik ook heel aardig, maar top blijft toch Chuck Berry, die nog steeds optreedt terwijl die 85 is of zo.
Destiny5D | 06-07-2009 14:48
58713 Overal zitten die trollen , maar je moet juist zo denken overal waar trollen zitten is de waarheid het grootst hahaha omgekeerde van wat hij/zij wil /willen bereiken. Come on Reptoid in je mand king Anu komt er zo aan .
Bata_4 | 06-07-2009 17:10
58716 Het interessante natuurlijk van deze draad is het fenomeen "culturele intolerantie" dat aan het licht komt.

Mensen die zich ergeren aan dingen die eigenlijk uiterst dubieus zijn.

Ik moet in dat verband ook onwillekeurig even terugdenken aan die goeie ouwe taliban, die met zoveel plezier en enthousiasme buddha beelden aan gruzelementen schoot.

Mogen we ook niet om jammeren ...zeker....maar van wie eigenlijk niet?

Om over de intolerantie van delen van sommige bevolkingsgroepen in Nederland maar te zwijgen...
ABC | 06-07-2009 18:05
58721 Al 12 Bata_4 reacties over dit huilie-huilie onderwerp. Kun je niet gewoon een MJ CD-tje opzetten en in stilte een beetje gaan lijden? Het wordt zo treurig als je steeds weer probeert je emoties aan anderen op te dringen.

Nogmaals mijn welgemeend advies: get a life.
DIck | 06-07-2009 20:36
58722 Het spijt me dat ik het moet zeggen ABC maar je slaat bij deze de plank kompleet mis en Bata_4 heeft in deze gelijk.
Dit draadje gaat namelijk over MJ, en iedereen heeft zijn mening, en als jij het niet kan hebben dat niet iedereen bereid is zand erover te gooien voordat de goede man begaven is dan moet je dit draadje niet bezoeken, en als je niks met MJ hebt dan moet je sowieso dit draadje links laten liggen, het artikel gaat over MJ, gun iedereen zijn menng en zijn emoties.

Ik vind het jammer ABC want doorgaans kan ik me vinden je reacties maar nu absoluut niet, ik vind zelfs dat je te ver gaat, en ik heb verder helemaal niets met MJ, maar het artikel gaat dan ook niet over mij of over jou maar over MJ.
ABC | 06-07-2009 21:04
58725 Als ik rouwende MJ-fans heb beledigd, bied ik mijn excuses aan.

Geen probleem. wink
DIck | 07-07-2009 00:17
58730 Cool grin
Bata_4 | 07-07-2009 08:39
58731 @ ABC

Het gaat mij niet om MJ. Wel gaat het om anderen in hun waarde te laten, ook al heb je zelfs niks ermee. Maar spot ermee drijven moet natuurlijk ook gewoon kunnen. Wat dat betreft begrijp ik je wel.

Maak je overigens over mij geen zorgen. M'n tranen bewaar ik uitsluitend voor dierbaren.
DIck | 07-07-2009 19:17
58736 Voor de fans, de begrafenis wordt nu live uitgezonden op ned 3.

Voor de niet-fans, daarna mag het zand erover wink
Drs. Vlimmen | 08-07-2009 21:50
58742 Voor alle fans, his moves http://www.youtube.com/watch?v=YxU_aurJjP8
and he will return
Jouw reactie

*naam:

Email:

Onthoud mijn inloggegevens in een cookie

Email mij bij opvolgend commentaar

*Laat zien dat je geen spambot bent door het onderstaande woord te typen:


opmaken van je reactietekst
lees hier de huisregels
xhtml 1.1 · css/2 · rss 2.0 · WAI · site by Patrick Savalle · hosted by Digitux