We hebben er allemaal wel minstens een paar in huis. Voor de boodschappen, voor onze school- of werkspullen of voor op reis: tassen. Tassen waren ooit de allereerste officiële relatiegeschenken en zijn als relatiegeschenken nog altijd razend populair. Met name omdat ze gewoon ontzettend handig zijn. We hebben allemaal wel spullen die we dagelijks mee moeten nemen, en om onze handen vrij te houden en niet onze broekzakken vol te hoeven proppen, nemen we daarvoor graag een tas mee.
Er is zo veel keuze in verschillende modellen, maten, materialen. Voor iedere gelegenheid is wel een andere tas te vinden. En omdat daar zoveel keuze in is, is er voor iedere zakelijke branche wel een geschikte tas om te bedrukken met een logo. Winkels zullen kiezen voor papieren, of de tegenwoordig niet meer weg te denken opvouwbare, tassen. Bij sportclubs zijn sporttassen uiteraard een passend geschenk en scholen hebben de keuze uit stevige rugtassen voor de boeken en de eenvoudiger stoffen rugtasjes voor de gymspullen. Een schoonheidssalon gaat waarschijnlijk het liefst voor een mooie toilettas, waar een reisorganisatie kiest voor een mooie koffer of trolley. Organisatoren van een beurs kiezen een handige congrestas uit waar bezoekers hun spullen in kunnen bewaren en de bibliotheek kiest voor de eeuwig klassieke linnen tas die wij vroeger thuis dan ook niet anders kenden dan ‘de bibliotheektas’. Bedrijven die met etenswaren werken zouden er slim aan doen om, met name in de zomer, koeltassen uit te delen aan hun klanten en mensen die voor hun werk veel onderweg zijn stoppen hun laptop graag in een passende laptoptas.
En zo zouden we nog wel even door kunnen gaan. Maar u kunt vast zelf ook heel goed een voorstelling maken van welke soort tas het beste bij uw bedrijf zou kunnen passen. En met een ruime keuze in kleuren zit er vaak ook wel een tas bij die mooi past bij uw huisstijl.
Hoe we het ook wenden of keren, op een tas wordt uw logo altijd goed gezien. En tassen gaan nooit uit de mode. We zullen ze altijd nodig blijven hebben. Probeert u zich voor de grap maar eens voor te stellen hoe uw leven er uit zou zien als u nooit meer een tas zou mogen gebruiken..